Goedemiddag!! Hier ben ik ook weer ..kraamhulp is om 15.00 uur weg gegaan @Minnie, idd de herfstvakantie .komt hier ook wel goed uit. Wij hebben t/m woensdag kraamhulp, die week daarop zijn de kids vrij ..dat is wel lekker zon weekje erbij dat de kids niet school hoeven, kunnen we lekker rustig aan doen. Hopelijk komt jouw beebje ook binnenkort meid. @River, vervelend die pijntjes .hopelijk hoef jij ook niet meer a l te lang te wachten. Selena was vanmorgen weer gewogen en ze is alweer 40 gram aangekomen t.o.v. gisteren, dus dat gaat goed. Verder is het een makkelijk meisje en huilt alleen als ze honger heeft, een vieze luier o.i.d. Drinken gaat super, in haar laatste fles van vanavond mag ze al 50 cc Op de slaapkamer van Selena is het raam dicht, zeker met het weer van vanmorgen. Ik vind het altijd een beetje eng om ramen/deuren open te houden met zo'n kleintje, ze zijn al zo vatbaar.
Nou! En wat verlang ik daarnaar! Al ben ik nog steeds ontdaan en teleurgesteld over wat lief me vorige week fliktd maar goed. Daar komen we wel overheen. Rust. Zaaaaaalig.
@Rina. Dat dilemma heb ik ook. Ze zijn nog zo kwetsbaar. Goed. Vanaf morgen is ze flink vaker beneden en kan ik lekker tussendoor de boel luchten. Ook mooi denk ik. Hoop ik.
@Rina Fijn dat het zo goed gaat met Selena! Ik zou ook inderdaad blij zijn als ik ff een paar daagjes in Tilburg mag liggen. FF niks hoeven.
@Minnie, jij gaat toch ook in het ziekenhuis bevallen?? Kan je het allemaal nog een beetje volhouden?? Heb je nog last van harde buiken of valt het wel mee? Ik ben benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient
Ja ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ik kan nog weinig nu. Op handen en voeten de trap op. En de administratie lukt ook niet. Lage glucose waarden, hoofdpijn en harde buiken.
Mini blijf je in het zhuis dan? Mag je niet daarna naar huis? Ik was half 2 in het zhuis, 3 uur bevallen en om 6 uur alweer thuis de kleine had helemaal niet door dat we weg waren Ik gun jou en river echt mijn bevalling heerlijk ff tussen soep en aardappels,geen scheurtje niks Rina geef je fv of bv?
De kleine moet 24 uur in het zhuis blijven. Dus ik blijf ook 24 uur. Misschien langer. Het mag vandaag beginnen hoor. Ik ben er klaar voor.
@Minnie, voor jou kan het ook niet lang meer duren........tenzij je het net zoals mij gaat doen, maar dat hoop ik uiteraard niet voor je. Ik was om 4.30 's nachts in het ziekenhuis en de volgende middag om 16.25 uur werd Selena geboren, heb er dus gewoon 13 uur over gedaan Ik mocht 's avonds wel naar huis als ik dat wilde, maar had er voor gekozen om een nachtje te blijven Ik had een klein ruptuurtje, scheurtje dus en heb 3 hechtingen Cindy, ik geef fv...........vanaf vanmorgen zijn mijn (.)(.) echt knoerdhard, opgezwollen, heb ontzettende last van stuwing. Ik slaap al 2 nachten met een strakke bh aan, ze doen vreselijk zeer. Maar goed, mag gelukkig gewoon paracetamol innemen, over een paar dagen moet het weer beter zijn
Hehe. Ik lig op bed. Lekker gedouched. Dit is misschien wel het laatste weekend met zn vijven. Nog even genieten van het uitslapen morgen.
Zoals mijn moeder altijd zei als er een kat moest bevallen 'geet nou wel snel gebeuren want ze het al behoorlijk herde titte' .
@Minnie, heerlijk uitslapen......geniet er nog maar lekker van idd!! Selena heeft net haar flesje weer gehad en daarna heb ik nog heerlijk met haar geknuffeld Nu ligt ze weer in bed.
Jij mag ook snel hoor, duurt vast niet lang meer De babyfoon die ik een poosje geleden bij Prenatal heb gekocht is een waardeloos ding. Hij was maar 25,- maar dat ding ruist als een achterlijke......ook horen we andere mensen en kinderen er door heen Ik wil nu dus gaan kijken naar een andere babyfoon, ik denk een Alecto maar ik heb geen idee welke goed is?? Iemand goede ervaringen met een Alecto? Zo ja, welk type?
Ik heb volgens mij een philips. De Luvion grand elite lijkt mij een goede, met groot beeldscherm. Daar hoor ik ook alleen maar positieve dingen over.
Goedenmorgen ladies! Crypto heeft het huis weer voor zich alleen W00T. Ben niet mee naar de luchthaven geweest omdat ik vond dat dat nog iets teveel voor de kleine was. Dus gewoon lekker thuisgebleven en lief heeft haar weggebracht. TOen ie terug was nog wat geslapen. Daarna samen haar in bad gedaan en nu ligt ze heerlijk in de box. Ik is blij .
Crypto hehe eindelijk ben blij voor je meid nu lekker genieten! Hier ook de kleine net samen in bad gedaan lekker gevoed en nu ligt ze prinsheerlijk te slapen,ook in de box Manlief is even naar de winkel en de jongste zit aan de pc