35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Fijn dat alles goed is met de baby Crypto!

Slaap lekker allemaal.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge. Wat een kutnacht. Bah. Beeb drukt blijkbaar mijn longen in de verdrukking waardoor ademen pijnlijk en zwaar was. Hoe ik ook ging liggen, ik had pijn. Waardeloos gewoon :(.

Vanmiddag maar bijtukken dan.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Methyldopa en Labetalol he. Daar voor de rug nog de nodige paracetamol bij. Kan allemaal geen kwaad ik weet het, maar je gaat je toch schuldig voelen.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, grote dag voor Cindy vandaag. Blij voor je meid! Hoop dat alles een beetje voorspoedig verloopt. Sterkte!

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, Baby had gisteren volgens mij ene groeistuip want savonds was mijn buik zo dik en strak dat het wel leek alsof ik 3 borden warm eten naar binnen had gewerkt. Nu is de spanning er gelukkig weer af.

Ik ga zo douchen en dan even een paar uurtjes naar mijn werk. Nog 5 keer en dan begint mijn verlof.

Hier mijn trouwring ook al weken geleden afgedaan, mijn vinger werd paars, leek me een goed idee om hem dus maar even niet te dragen. Mijn andere ringen paste ik al maanden niet meer door het vele afvallen.

Ik had gisteren ook een rustige baby. Maar werd om 6 uur vanmorgen getracteerd op een baby die mijn binnenwerk probeerde te draaien.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Dank je crypto,jij ook veel sterkte!

Ook al reageer ik niet op iedereen ik probeer nog mee te lezen deze week,maar heb het druk!

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoop dat het weer bij jullie net zo is als hier Cindy. Het is hier heerlijk bewolkt en redelijk koel vergeleken het weekend.

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!!

@Crypto, is Labetalol ook een bloeddrukverlager?? Balen dat je zo slecht geslapen hebt!

Hier is het ook een stuk koeler dan gisteren, zo is het heerlijk en mag het wel even blijven:D

Vanmorgen met hubbie de kids naar school gebracht dus dat was weer leuk:) Ben benieuwd hoe ze het gehad hebben, om 12.00 uur zijn ze weer uit en gaan we ff thuis een boterham eten.

Ook de babyspullen opgehaald bij mijn ouders dus die staan nou eindelijk hier. Helaas heeft manlief geen tijd om de box in elkaar te zetten, hij heeft vandaag en morgen late dienst grrrrrrrrr;)
    Maar wipstoel en badje staan op de babykamer en de kinderwagen in de gang, ff alles op elkaar gestapeld:D

Pfff wat was het heet gisteravond he, ik kon echt niet slapen van de hitte......manlief was al lang vertrokken en ik lag nog wakker omdat ik niet kon slapen. Heb toen maar de ventilator van beneden gepakt en naast me neer gezet op het nachtkasje, raam helemaal open gezet en ventilator een 20 minuten aan gehad......daarna ging het wel weer:)

Justin moet vandaag om 16.30 uur naar voetbaltraining, het is zijn 1e keer dus ook heel spannend.......dus ik sta vanmiddag op het voetbalveld:D

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,

Hier stond de ventilator ook naast het bed gisterenavond, mijn dochtertje sliep bijna gelijk.

Hier is het vreselijk warm, ik heb de jongste met de auto naar school gebracht, ik red het niet om met deze hitte zo'n eind te lopen.

Verder is het tegenwoordig erg rumoerig op het plein, dus ik heb steeds hazeslaapjes kunnen doen.
    Zelfs onze duitse herder had praatjes vanmorgen toen hij naar de zaak toe ging.

De baby is gisteren heel de dag actief geweest.
    Echt van 'smorgens tot 'snachts.....:$

Succes Cindy met deze vreselijke hitte.:x

Leuk dat alle spullen er nu zijn Rina.
    Ik ken dat gevoel....:)

Dat is nu echt aftellen River!
    Ik krijg binnekort ook zwangerschapsverlof hopelijk....ik moet dat zelf regelen, maar ik heb tot de 31e oktober geen zakelijke afspraken gepland staan....hopelijk blijft dat zo.:)

Hoe is het met Crypto??
    Vermaak je je eigen nog een beetje?:)

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: ja, is ook bloeddrukverlager.

Fijn dat jullie samen die eerste dag konden doen. Doen jullie dat altijd?

Fijn dat ook de beebspullen er zijn. Je moet maar zo denken, ze zijn er nu, dan zijn ze op zich ook zo in elkaar gezet.

@Minnie: lekker zo'n fan naast je bed. Hier is het vandaag ook warmer dan gister. Of ze hebben de klimaatbeheersing nog niet aan.

Ik hou het nog wel vol. Zal wel moeten :D. Straks proberen wat bij te slapen. Hoor vandaag ook hoe de urine was. Was in ieder geval niet aangekomen, zelfs wat afgevallen dus dat betekent hopelijk wat minder vocht.

Als ik overigens niet reageer op dingen of ongeinteresseerd lijk is dat niet zo hoor. Maar de pc hier vindt het nodig om regelmatig te resetten en dan maakt het niet uit of je iets aan het lezen cq typen bent :S.

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, heerlijk he zo'n ventilator naast je bed:D

Wij zijn vanmorgen met zijn allen lopend naar school gegaan, het is op zich niet zo ver maar ik merk wel dat ik er harde buiken van krijg. Net ben ik dus met de auto naar school gegaan om ze uit school te halen:)

A.s. zaterdag ga ik met zwangerschapsverlof, alhoewel het wel heel raar voelt om dat te zeggen omdat ik niet werk.....heb het idee dat ik helemaal geen verlof verdien;)

@Crypto, hubbie en ik doen heel vaak samen de kids naar school brengen of ophalen, hij werkt onregelmatig dus kan heel vaak mee naar school:D

De kinderwagen staat al in elkaar, moet alleen nog opgemaakt worden. Ledikantje moet nog opgemaakt worden en de box moet nog in elkaar gezet worden maar dat gaat manlief woensdag doen.
    Morgenochtend gaat hij bedklossen halen:D

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Onze kleine baby ligt zoveel te trappelen, dat ik er zelfs een beetje moe van word.
    Ik probeer de administratie te doen, maar er zit steeds een voetje in de weg. :)

Ik zal blij zijn als alles hier ook zo ver klaar is.
    Maar dat zal nog wel even duren, manlief moet heel de week overdag en 's avonds werken. Dus hij kan niet verder gaan met de zolder.
    Dan is de kamer van S.tephanie aan de beurt en dan pas de babykamer.:cool:
    Hopelijk over een week of 3.:)

Die hitte ben ik meer als zat. Bah!!
    Geef mij maar de herfst. :)

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ben tussen de middag op de fiets naar school gegaan, ik dacht probeer het gewoon weer even, want steeds in die auto met die hitte is ook niet fijn. Op zich ging het wel goed, kreeg nu geen last van mijn buik. Maar mijn fiets staat al wel weer in de schuur want haal straks wel met de auto de kids uit school:D Elke keer fietsen of lopen wordt me ook te zwaar. Maar voel me ook zo bezwaard om de auto te pakken eigenlijk;):)

Ik ben die hitte ook zoooooooooooooo zat, normaal gesproken kan ik er wel redelijk tegen maar ik vind 22 graden meer dan genoeg hoor.
    Volgens mij werd het de aankomende dagen toch steeds minder warm?

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik voel me ook best een 'aso' hoor als ik met de auto ga, ik kan de auto ook niet kwijt, dan staat hij bijna weer thuis, dus ik stop voor de school en laat de jongste uitstappen.
    Ik voel me er niet prettig bij, maar aan de andere kant....ik ben zwanger, en daar moeten ze maar begrip voor hebben.
    Als ze daar geen begrip meer voor kunnen opbrengen, dan ligt et aan hun, niet aan mij.

Die hitte is slopend, ik heb zelfs mijn haar in een staart!
    Nou dat gebeurd zelden tot nooit.

Ik heb van de week ook een stukje gefietst, maar voor je de fiets uit de schuur hebt gehaald....is de dag om hahaha.:D

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Idd, ergens weet je wel dat je "recht" hebt om met de auto te gaan maar je gevoel zegt wat anders he. Bovendien is van ons huis naar school geen wereldreis maar ja, als je hoogzwanger bent, is elke meter eigenlijk te ver he:D

Al die kleine rotstukjes met de auto zuipt benzine, maar ja....tis maar tijdelijk he;)

Om 16.30 heeft Justin voetbaltraining dus daar moet ik ook weer met Samira, dan pak ik ook weer de auto......tis niet anders hoor.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #176 Minniemouse1974, 20 aug 2012
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
    Als ik zou gaan lopen zou ik op mn kop krijgen van mijn man.
    Die zegt dan; ''Je hebt toch niet voor niks een auto voor de deur staan!!''
    :D

Ik dacht; ik zal eens kijken of ik mijn fiets uit de schuur krijg.Zoonlief is met de fiets weg, scooter staat buiten, en dochter van 16 is de folderwijk doen met de fiets, en er staan 3 fietsen bij de fietsenmaker, dus ik kon er zo bij dit keer....
    Want als ik lopend ga ben ik bekaf, en met de auto is er geen plaats om te parkeren.
    Wat denk je, ik dus met de fiets, pff, doodvermoeiend, zijn er voor de school 11 lege parkeervakken...:$

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wahahahaha ja zal je altijd zien....jij balen natuurlijk!!:D

Als ik tegen manlief zeg dat fietsen niet meer zo makkelijk gaat, staat ie me raar aan te kijken alsof ik van een andere planeet kom ofzo;)

Ik ga zo afsluiten want moet met Justin naar voetbaltraining, Samira kan misschien bij een vriendje blijven dus loop zo even naar zijn moeder toe om te vragen.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee wat zijn jullie rustig geweest vandaag. Ik heb op dit moment volgens mij indalingsweeen. Het voelt ineens heel zwaar onderin en heb een soort krampen. Niet heel pijnlijk maar wel vervelend. Morgen voor controle naar de VK ben benieuwd of ik gelijk heb.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sterkte River.
    Doe lekker rustig aan!

Ik heb alleen maar last van harde buiken, continu.
    Ik ga morgen ook maar de gynaecoloog bellen, want dit is erg irritant.

Slaap lekker allemaal.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, sterkte en succes morgen bij de vk!

@Minnie, hier ook last van harde buiken...ben vandaag weer te druk geweest, dus dan merk ik het meteen. Heb volgens mij ook last van indalingsweeen, vorige week kon de vk al voelen dat beebje een kleine beetje ingedaald ligt.

Aan de ene kant wil ik graag slapen, maar ik denk dat het weer te heet is boven op onze slaapkamer.....dus ik twijfel nog wat ik ga doen;)

Deel Deze Pagina