Doen we ook mini morgen is ze alweer 1weekje oud Nu gaat de tijd weer snel zegheb uren tekort nu hahaha terwijl ik eerst de dag niet omkreeg
Vandaag is het lekker weer om te wandelen Cindy. Wel lekker onder een dekentje. Hier is het nog steeds stil.
De wijkvpl zei tegen mij dat als de zon scheen, het niet abnormaal waaide en ik haar lekker in zou pakken ik gewoon even een wandelingetje mocht maken met haar. Nou, koud zal ze het onder mijn moeders gebreide? dekentje niet hebben. Dus dacht ik gister ik laat me van mijn goede kant zien (had ik de dag ervoor ook gedaan door haar een voeding te laten doen). Voor ze wegging even een wandelingetje in een mooi stukje herfstbos maken. Max 30 minuten. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen . Was koud voor de baby, niet goed als het geen zomer was bla bla bla . Toch gegaan. Loop ik daar met twee lange smoelen. Ik denk, ' lama, ik heb mijn best gedaan, zoek het maar fijn uit met je kamelen'. Best krom. Een beeb behandelen als een eenjarige en gaan 'hop-paardje-hoppen' da's goed, maar dit was dan weer niet goed. Sowieso vond ze alles wat het ziekenhuis en de wijkverpleegkundige zei maar raar. Heb tegen lief ook gezegd, had ik in zijn land geweest dan was ik er niet meer geweest en hoogstwaarschijnlijk de kleineook niet. ZUCHT . Wat ben ik blij dat ik eraf ben. Kreeg nog te horen dat ze ons daar verwachten. Nou, vooralsnog kunnen ze lang wachten. Deze dame en haar dochter gaan voorlopig even helemaal nergens naartoe. Wat lief doet moet ie zelf maar weten. @Minnie en River: nog rustig in jullie buiken? Beetje uitgerust weer Minnie?
Je moet ook niet in een bos gaan wandelen. Daar schijnt geen zon.... Ach een klein rondje is prima hoor. Ook aan je eigen lijf denken. Ik moet straks met de kleine elke dag heen en weer naar school. Geen keus. Hier heerlijk uitgeslapen....
ken je die uitdrukking niet? Nou, beeb lag in een fleece gewikkeld, onder mama's gebreide dekentje en een dikke muts op. Die had het echt niet koud hoor. En die 20 minuten. Waren uiteindelijk dus maar 10 minuten. Hoe dan ook. Mijn huis is weer van mij . En dat blijft hoop ik voorlopig ook zo.
Hahaha voorlopig wel denk ik...tenzij je op korte termijn weer zwanger wordt... Nee die uitdrukking ken ik niet. Hier net 1 kastje uitgeruimd met speelgoed en 2 laden. Een vuilniszak met kleurboeken en boeken weggegooid. Onze S.tephanie speelt en kleurt weinig. Nu even bijkomen hoor...ik ben bekaf.
Goedemiddag!! @Crypto, wat heerlijk dat je je huis weer voor jezelf hebt. Geniet er maar lekker van De kraamhulp zei hier zodra je baby zich goed op temperatuur kan houden en het navelstrengetje er af is, dat ze dan naar buiten mogen. Hier gaat de kraamhulp weer bijna naar huis.......Selena krijgt om 14.15 uur weer een flesje, alles gaat goed hier. Toch zal ik wel blij zijn als het woensdag is hoor, dan is de kraamhulp voor het laatst en kunnen we alles lekker zelf doen
Nou, ik denk dat zij ook wel zoiets heeft van 'nooit meer' . Of in ieder geval niet zo lang . Ik had het er net even met mijn moeder over. Mijn moeder, ik klaag er wel eens over, maar ze is zo rustig met de kleine. Die heeft ook zoiets van 'ze is nog te jong om zo mee te zeulen'. Mijn moeder houdt haar gewoon vast en that's it. Zo anders. Maar ik denk dat mijn sma gewoon zoiets heeft gehad van 'ik ga lekker ruime tijd die kant op en dan ga ik het moedertje uithangen'. Ik kan het fout hebben hoor maar aan de dingen die ze deed, het continue er met de vingers bij zitten als lief of ik een luier wilde verschonen, of een knoopje meteen dichtdoen als wij het niet meteen dichtkregen etc. etc. En dat is tegengevallen. Maar goed, dat is speculeren. We hebben beiden andere verwachtingen gehad zowel zij als ik. Ik wil haar ook zeker niet als slecht afdoen want het is verder een verschrikkelijk lief mens en ik ben nog altijd stapel met haar, maar dit was gewoon even een mindere periode. Soms heb je dat... Jouw projecten houden ook niet op of wel? Wat is hierna aan de beurt? De bevalling wellicht?
@Minnie, ik ben iemand die graag alles zelf doet en over alles graag de controle houdt hihihi......ik vind het aan de ene kant lekker hoor dat de kraamhulp een hoop doet in huis en mij en Selena goed verzorgt maar aan de andere kant voel ik me met een "vreemde" in huis toch anders.......je bent toch een beetje je privacy kwijt @Crypto, je hebt het nu lekker achter de rug meid en nu kan je lekker alles zelf doen zonder de hete adem van je smoeder in je nek whahaha Hier weer 2 fotootjes van mijn mooie moppie
Zo daar ben ik weer.... Ik dacht; ''Ik ga even boodschappen doen''. Aangezien de oudste werkt, en manlief ook, en de AH hier om de hoek op zondag voortaan dicht is had ik op de website gekeken van Dirk vd Broek. Die zou open moeten zijn volgens internet. Niet dus!!:x Baal... Toen schoot me te binnen dat dochter bij de Plus werkt, dus zijn S.tephanie en ik naar de Plus gereden. Die winkel is pas geopend, jeeeee wat groot en prachtig!! Officieel mag hij niet op zondag open zijn, maar hij had het toch 1 x gedaan.....BOETE VAN 6000 EURO hoor ik net. Tja....kan gebeuren. We hebben de booschappen in ieder geval in huis. Ik moet gewoon alles opgeruimd en schoon hebben, de was staat weer aan, ons bed is afgehaald, straks weer opdekken. Het afwasmachine staat weer aan. Zometeen nog even stofzuigen. Ik heb ook graag zelf de controle over alles. Tja wat schoonmoeders betreft; die komt hier echt NOOIT logeren, want na een uur worden wij al gek van dat mens. Dat blijkt wel weer, we hebben nu sinds bijna 2 weken weer contact, en dat is geen succes. Mijn moeder komt wel in huis vanaf woensdag.....en dat is hartstikke fijn, maar aan de andere kant ziet de rest van het gezin er wel tegen op. Ik lig in het ziekenhuis, dus ik merk er weinig van. Maar ik weet wel dat 8 jaar geleden, was mijn moeder ook in huis. En toen de kraamhulp afscheid nam ging mijn moeder ook meteen naar huis....en toen heb ik huilend manlief opgebeld....want nu was ik toch wel erg alleen. Jullie hebben het geluk dat jullie nog een man hebben die er is. Dat is hier absoluut niet. Manlief is er alleen met de bavalling. En ik zie er tegen op qua hormonen, ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld als de laatste 20 weken. En ik hoop echt dat dat over is na de bevalling en dat ik geen postnatale depressie krijg.....Want WAT DAN????
Dank je Minnie!! Ga je a.s. woensdag het ziekenhuis in w.b.t. je bevalling?? Begrijp ik dat goed?? SPANNEND!!!!
Spannend Minnie. Probeer, hoe moeilijk ook, niet op zulke dingen vooruit te lopen. Dan zitje zo in een PND voor je überhaupt bevallen bent. Dat zie je wel als het zover is. Eerst je meisje op de wereld zetten. Rina, wat is het een dotje. Ik zie dat ik niet de enige ben die mouwen of broekspijpjes Moet oprollen Hier Zijn we lekker naar bedgegaan. ben moe. een baby die op een fopspeen zuigt moet toch wel het schattigste zijn wat er bestaat.
Wat een dotje rina en ze kijkt al zo wijs Mini laat het lekker op je af komen meid! Niet teveel denken Crtypto ja lekker naar bed Ik lig lekker op de bank,denk dat ik ook even mijn oogjes dicht doe