35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Rina S.uade spreek je gewoon uit als Soe ade zeg maar
    Onze eerste heet T.uana en je spreekt het uit als Toe ana!

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen. Nog geen beebjes geboren?

Hier ook een onrustige nacht gehad. Beeb was om 2 uur klaarwakker. Huilen, mekkeren. Geen vieze broek. Kind had gewoon honger. Dus wij hebben haar eten gegeven en de voeding van 3 uur overgeslagen. Om 7 uur werd ze wakker voor haar 7 uur voeding. Tja, moet je anders. Kan het kind ook niet een dik uur honger laten lijden. Ze heeft heerlijk geslapen.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dank je Hoop.

Hier nog niks, manlief belde ook al, want hij zit zo'n 150 km bij me vandaan....dus als het nu gebeurd hebben we beide een probleem.
    De buren zijn wel thuis, dus ik kan hopelijk naar Tilburg gebracht worden. Want zelf rijden zal niet lukken ben ik bang als de weeen op gang komen...

Hahaha de kat is in gevecht met een keukenrol, grappig gezicht.:D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, natuurlijk niet! Je kan ook flesvoeding op verzoek geven hoor!;)

Over naar buiten gaan Crypto en Cindy: gewoon doen!

Romper, pakje, sokjes, vestje, dekentje, mutsje en eventueel wantjes als ze de armpjes boven de deken uitwurmen, want de uiteinden worden wel gauw koud. Op de wangetjes en het neusje kan je wat vaseline smeren. Ik vind het sinds vandaag echt kouder, heb voor het eerst mijn winterjas aan gehad. Je hebt ook van die fleece'ski'pakjes met mutsje en wantje eraan vast, heel schattig!

Slaapkamer moet niet te warm zijn: tussen de 17 en 19 graden.
    Hier altijd raam een stukje open voor de frisse lucht. 2 kruiken om het wiegje op te warmen. 1 haalde ik er dan uit. Romper en pakje/pyjama/kruippakje aan, mijn zoontje kon zich al gauw goed warm houden en daarom geen sokken en geen muts meer. Hij had het gauw te warm (klamme haartjes in de nek).

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Vannacht nog even besloten een naamwijziging toe te passen. :D
    Manlief wilde er steeds niet over praten, want hij vond het goed zo, maar nu was hij het er wel mee eens.
    Het zat me gewoon niet lekker, en dan heeft onze kleine uk wel 4 namen, maar dan nog moet het perfect zijn he ;)

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmorgen een taart gebakken. Tja je moet wat om wakjer te blijven. Vanmiddag naar de vk. Lief heeft nu bijna een week vrij op een trainingsdag na donderdags. Haha na vannacht durft hij denk ik niet meer weg van huis. Ondanks dat ik hem al verteld heb dat dit nog niet betekent dat de baby deze week komt.

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is nu ook spannend he River...ik moet er niet aan denken dat ik nu weeen krijg...:$

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik wel hoor haha!

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dat zou betekenen dat ik de laatste ben :$

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Mini ik ben vorige week bevallen met 39w 4 dgn dus .........:cool:

River ik gok op jou als eerste:p

Zo lekker huis opgeruimd,gedouchd en dalijk gaan we even naar buiten met S.uade!:)

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word gek van mezelf. Serieus.Is het te warm, lig ik bang te zijn omdat ik lees dat warmte wiegedood kan veroorzaken. Is het kouder dan ben ik bang dat ze bevriest. Serieus, ik word echt krankjorum van mij :D.

Hier is het zo, ik heb het ledikantje opgemaakt met een deken (die is dubbelgeklapt omdat ze natuurlijk aan het voeteneind ligt en de deken te groot is, dus dubbel), een lakentje. Dan ligt ze in een rompertje met lange mouwtjes en meestal voor de nacht zo'n boxpakje. Meeste boxpakjes die ik heb zijn van dikkere stof. Geen fleece maar iets wat er op lijkt.

Naar buiten zal morgen sowieso moeten want mama moet schapjes doen. Spannend.

Over dat voeden op verzoek. Denk je dat dat ook voor prematuren mag? Ik merk dat ze meer en meer zelf wil bepalen wanneer ze eet nl. Vaak gelukkig nog op de vastgestelde momenten maar zoals vannacht bv, dan heeft ze haar laatste voeding gehad en dan toch ineens heeft ze daarna weer honger. Dat is sinds een dag of drie aan het veranderen.

Ik durf niet zo goed op verzoek te doen omdat ik bang ben dat het misschien niet voldoende zou zijn.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Gaan we nu weer gokken :$

Ik durf er niks over te zeggen...de vorige 3 wilden er ook niet op tijd uit. :)
    Maar aan de andere kant ben ik ook wel erg bang voor de inleiding....
    En word ik gek van de nesteldrang :$
    En ooooo wat kijk ik uit naar koetjesrepen en bokkenpoten. :)

Ik hoop op 10, 11 of 12 oktober. Klinkt wel mooi.;)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gok niet, ik weet zeker dat jij eerst gaat. River is te kalm van nature. Die heeft het de hele zwangerschap kalm gedaan, no stress. Wij daarentegen is wat anders. Ik sowieso maar da's een ander verhaal. Cindy had de verhuizing, dus die moest wel van Rina winnen. Jij die constante opruimaanvallen en andere zaken.

Dus ja, jij gaat eerst :D

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik ben redelijk kalm geweest de hele zwangerschap. Ik heb nu wel dat voordat ik naar bed ga ik het hele huis doorga om te kijken of alles wel schoon en opgeruimd is voor het geval dat het begint. Hier had lief gewoon alle kwaaltjes. De moodswings, vreetbuien en vreselijke aanvallen van nesteldrang. Het valt me nog mee dat hij de overgordijnen nog niet in de was heeft gedaan. Ik stofzuig elke dag, ruim wat op, doe soms de was en kook. Meer red ik ook niet zonderdat mijn lichaam gaat protesteren.

Kan je baby trouwens ook teveel bewegen? Sinds dat gerommel vannacht is ze actief gebleven.

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Gisterenavond was de mijne erg stil, en de rest van de nacht bleef ze stuiteren. Ik snap er soms niks van. Maar liever teveel dan te weinig.

De beren en knuffels zitten allemaal in het wasmachine.
    Straks met zn allen in de droger en dan zijn ze weer lekker fris. Ze lagen al een paar maanden te wachten. Dus ik dacht; ''ach, laat ik ze maar ff wassen''.

Nu stofzuigen en strijken.
    Verder is het netjes in huis.
    Manlief heeft zaterdagavond de gang afgemaakt.
    Wat dat betreft zijn we er klaar voor.

Dat klopt Crypto, ik ben wel erg onrustig. :)
    En River is zo kalm, dat zit niet in mij. Ik ben een echte stresskip.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

@Cindy, okee……aparte namen hebben je kids……..hoe ben je daar aan gekomen? Hebben de namen nog een speciale betekenis?

@Minnie, spannend nog even een naamswijziging door voeren zo op het eind. Ben benieuwd hoor:D

Misschien doe jij het wel net zoals mij Minnie, op de valreep met weeen beginnen:D:D:) Ik hoop voor jou dat je ook niet ingeleid hoeft te worden.......ik ben zoooooooo blij dat dat bij mij niet meer nodig was.

Selena heeft net de fles gehad en ligt tevreden in de box. Ze krijgt nu al 80cc en dat kan ze prima hebben, ze drinkt elke fles helemaal leeg.

Gisteravond kreeg ze om 23.30 uur een fles, toen kwam ze om 4.30 uur (die fles heeft hubbie gedaan, ik lag te slapen!) en toen kwam ze vanmorgen om 8.30 uur weer:D:D

Hubbie is met de kids naar de kapper, morgen komt de schoolfotograaf dus moeten ze wel even goed geknipt op de foto natuurlijk:)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik zojuist verhoogd naar 100 cc. Volgens het blik mag ze dat tussen de 3 en 3,5 kg en de 3 is ze al ruimschoots gepasseerd aangezien ze met 2950 meeging. Heeft hem op 1 drupje helemaal leeggedronken :D.

Soms moet je ook gewoon maar eens doen wat je ingegeven wordt.

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij mogen vanavond in haar laatste fles 90 cc doen, volgens mij blijft ze dan voorlopig even op de 90 cc:D

Selena is vanmorgen weer gewogen en ze was nog iets meer afgevallen, ze woog nu 3460 gram maar ze plast en poept veel. Ze zal vast wel binnenkort aan gaan komen lijkt me:(

Vanmorgen heeft ze de gehoortest en hielprik gehad. De gehoortest was helemaal goed:D De hielprik deden ze toen ze net haar fles leeg had en dus lekker sliep, ze gaf 1 klein huiltje daarna was het weer goed:)

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's ook een verschil per voedingssoort dan? Bij mij op het blik staat van 3 tot 3,5 kg 100 cc. Terwijl die van jou al 3460 is dus.

Nu heb ik wel prematurenvoeding. Wellicht dat datwat uitmaakt.

Fijn dat de gehoortest goed was. Die heeft ze hier ook gehad vorige week. Was helemaal in orde.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier net de weekboodschappen gedaan..pfff

Deel Deze Pagina