35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik weet het eerlijk gezegd niet Crypto! Of je een prematuur die al een paar weken oud is, 6 pond is geweest en het goed doet al op verzoek flesvoeding mag geven!

Ik doe eigenlijk alles op gevoel. Laten huilen dat kan ik sowieso niet. Stress is ook niet goed natuurlijk!

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik doe ook alles op gevoel;) soms komt ze om de 2uur en dan weer om de 3.
    Tieten zijn toch altijd beschikbaar:cool:

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Geen idee of dat verschil maakt..........Selena krijgt Friso en wij doen nu nog alles op advies van de kraamhulp, maar er is ook een rekensommetje voor om uit te rekenen wat je kind per dag mag hebben aan voeding. Onze kraamhulp liet dat vanmiddag zien, volgens mij is het 150 voeding per kilo lichaamsgewicht......zoiets dacht ik........de uitkomst dan weer delen door zoveel voedingen. Ik weet het niet meer precies:)

Maar ga straks ook weer alles op gevoel doen hoor, dat is vaak toch het beste. Ik sta ook weer te popelen om naar het CB te gaan, NOT!!!;):(

4. cindybaby71

Rina het zijn turkse namen,mijn man is turks daarom:)
    T.uana betekent sterke vrouw:)
    S.uade betekent gelukkig mens:)

Vanmiddag zijn we heerlijk wezen wandelen 1,5 uur is het geworden:$maar het was ook zoooo lekker weer:) heerlijk over het park van landal.
    Nog ff spammen....

Bijgevoegde bestanden:

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heeej kersverse moeders.....moeten jullie geen nieuw topic openen?

Kersverse moeders 2012 ofzo.....:D

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Cindy, oja.....da's waar ook, jouw man is een Turk:) Ben jij dan ook moslim geworden en hoe doen jullie dat met de opvoeding? Ben ik wel benieuwd naar:D

En jou en River hier achter laten???? Neeeeeeeeeeee joh, dat komt wel als jullie ook bevallen zijn, dan verhuizen we met zijn allen naar een nieuw gedeelte:D:D

7. cindybaby71

Uhhh waarom zou ik moslim moeten worden???
    De opvoeding gaat bij ons zoals zoveel hier in nl,gewoon hoor;)
    Mijn man is een niet praktizerend moslim net zoals ik een niet praktizerend katholiek:( Dus dat zit wel goed hoor,i;) we eten gewoon varkensvlees en we drinken ook graag een glaasje wijn dus hier is geen verschil met andere gezinnen in nl:)

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahahaha okee, ik had geen idee......het was maar een vraag hoor:) Je hoort nl. wel eens over cultuurverschillen vandaar mijn vraag;)

Hier was Selena net aan het huilen dus we dachten dat ze (eerder) honger had. Ze was ook op haar vuistjes aan het sabbelen dus wij een flesje klaar gemaakt. De 1e paar slokken gingen goed, toen verslikte ze zich maar daarna wilde ze niet meer verder drinken en viel ze in slaap:(:( Leg ik haar net terug in bed, doet ze haar ogen open:( Ik hoop maar dat ze nog even gaat slapen:$

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    De gebroken nachten Rina :D
    Hopelijk slaapt ze voorlopig even.

Hier stap ik net in bed.
    Heel mijn huis door geraced. Alles is opgeruimd.
    Tja...want stel dat het vannacht begint...;)

Welterusten allemaal.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet wel een combi-titel worden want Sasje, Hoop, Draakje en Marleen moeten nog. Niet iedereen is weliswaar zo actief als wij maar zou het jammer vinden als zij er niet meer bij waren.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @crypto
    Volgens mij was jij als eerste dit keer....misschien leuk dat jij een titel bedenkt??
    :D

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jee. Hmmmm. Ik zal vast beginnen met denken dan.... :D

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat lief van je! :) Doet me goed!

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Hier geen nieuws.
    Slecht geslapen.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morgen, goede nacht gehad vergeleken die van gisteren.
    Ja we moeten wel met het hele groepje verhuizen hoor.
    Ik ga zo even douchen. Mijn hulp is er vandaag, en vanmiddag gaat lief de ramen lappen. Nou is dat hier een megaklus, dus ik moet het eerst nog zien hoor. Maar de intentie is er haha.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel soms kan ik wel lief zijn :D

Nee, maar serieus. We gaan met z'n allen vind ik hoor.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. De wijkverpleegkundige is geweest. Madam is 270 gram gegroeid sinds vorige week zondag :D. En we mogen haar op verzoek gaan voeden mits ze wel 6 voedingen op een dag krijgt. Dat zal schat ik in niet zo'n probleem worden.

De 7de voeding mogen we dan evt. 's nachts doen zolang ze daar nog zelf om vraagt.

Verder waren we op de goede weg en vond ze ons lieve ouders :). Nou dat is toch ook wel eens leuk om te horen.

Ik was wel iets te bezorgd, maar dat hoorde ook bij alles wat de afgelopen tijd is gebeurd. Dat mocht nog zei ze :D.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Lekker Crypto dat ze weer goedgekeurd is.
    Hier zijn de ramen bijna schoon, alleen de binnenkant nog voor de helft. Ziet er weer prachtig uit.

Ik ga even lekker onder een dekentje op de bank liggen.

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

Daar ben ik ook weer eens...........kraamhulp is net weg:D Alleen morgen nog en dan heb ik het huis weer voor onszelf;)

Selena heeft het afgelopen nacht weer prima gedaan. Gisteravond kreeg ze om 21.15 uur een fles, toen kwam ze 's nachts om 0.10 uur en vanmorgen om 6.00 uur weer:D:D

Haar navelstompje is er ook vanaf en ze mag nu ook naar buiten:):)

Met mij gaat ook alles goed, heb tussen de middag de kids uit school gehaald en om 15.00 uur ook. Ze stonden er allemaal van te kijken dat ik alweer op school rond liep whahahaha....ik vond het wel ff lekker om naar buiten te gaan na een aantal dagen binnen zitten;)

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Fijn zeg Rina dat alles zo goed gaat; heerlijk!:)

Deel Deze Pagina