Volgens mij was ze er vanmorgen toch wel?? Misschien is ze wel begonnen?? Minnie......joehoeeeeeeeeeeeee, waar ben je???
Ik ben bekaf...veel harde buiken. Maar ik blijf maar doorgaan... Hopelijk begint het morgennacht ipv een inleiding. Ik ben echt bang...
Mijn moeder stond opeens binnen vanmiddag... Ze zou morgen komen maar ze zat niet rustig thuis dus ze dacht: ik ga gewoon vandaag al. Hartstikke lief, maar ik was meteen de kluts kwijt hahaha. Ik had haar morgen pas verwacht.
Hoe zit dat nou dan? Krijg je sowieso een inleiding bij 40 weken? Het is echt geen pretje hoor als je nog potdicht zit.
Ik zal wel weer gaan klappertanden van de angst. Maar ik word ingeleid ivm de afstand ( 3 kwartier) en zwangerschapsdiabetes. Ze zeggen dat ik me niet druk moet maken....maar ik ben echt bang. Ook al is het de 4e.
Kan me voorstellen dat je een inleiding niet ziet zitten, dat had ik ook. Gelukkig begon de bevalling bij mij toch nog uit zichzelf, dus ik hoop dat dat bij jou net zo is. Heb je al ontsluiting of niet? Ben je al een keer gestript?
Nee nog nooit ingeleid. Bij zoontje moest ik om 8 uur ingeleid worden en om kwart voor 8 is hij thuis geboren. Ik ben er ook niet echt blij mee. Ik weet niet of ik ontsluiting heb. Ze willen ook meteen mijn vliezen breken...brrrrr
Mmm, niet fijn dus dat je je zo rot voelt daaronder! Ik lag al in het zh, maar als je ww'en krijgt is 3 kwartier toch prima te doen? Zo snel floept een baby er toch niet uit? Als je nog geen ontsluiting hebt, kan het echt lang duren. Jouw voordeel is dat het je 4e is en je bmm wsl eerder verweekt zal zijn.
Volgens mij zegt dat niet zo veel hoor......ondanks dat het mijn 3e kindje was, heeft het bij mij ook allemaal lang geduurd. Als je lichaam nog niet klaar is om te bevallen, dan zal er weinig gebeuren. @Minnie, om vliezen te kunnen breken, heb je minimaal 2 cm ontsluiting nodig. Als je nog geen ontsluiting hebt, gaan ze je primen (met gel de ontsluiting op gang brengen). Ik ben bij Justin ingeleid en toen ging dit net zo. Hier nog een leuke foto van Selena in haar muziekwipstoel en van Samira met Selena op schoot. Ze is een grote trotse zus
Gruttenpap, wat een wolk van een baby en wat een prachtige plaatjes zeg! Samira mag er ook zijn, wat een leuk kind om te zien! Mijn inleiding duurde een week, maar dat is uitzonderlijk hoor, was ook bij 36 weken. Ik denk dat hij het liefst tot 42 weken was blijven plakken. Dan was hij ruim 10 pond geweest.
wat een lieve foto's Rina. Schattig. Zus ziet er Idd heel trots uit. sterkte Minnie. Hier een drammerige beeb vanaaf. luier is schoon, eten heeft ze ook gehad. Geen pijntjes. mevrouw wil niet toegeven aan haar vermoeidheid
Thanks dames. @Crypto, hier net zo. Selena ligt op bed te huilen en wil niet slapen. We hadden haar vanavond na haar fles eigenlijk te laat naar bed gedaan en te lang in de box laten liggen, gevolg was dat ze alweer wakker begon te worden toen we haar pas terug in bed legden Nu heeft hubbie haar weer net op bed gelegd maar ze ligt alleen maar te huilen. Over 3 kwartier krijgt ze de fles weer, dus hopelijk wil ze daarna wel lekker slapen Anders kan het nog wel eens een zware nacht worden ben ik bang pfffff Nou ik ga afsluiten en me eigen vast omkleden. Welterusten alvast!
Hier ligt madam echt tegen haar vermoeidheid te vechten. Heb voor de zekeheid wel even haar temp gechecked en die was 37.5 dus dat is in orde. We zullen zien of ze in slaap valt. Sterkte ook jullie.
Goedemorgen Hier nog niks aan de hand. Dat is fijn om te weten van die 2 cm ontsluiting. Bij mij gaat het meestal opeens erg snel. Morgenochtend is het zo ver.... Vandaag nog wat aanrommelen thuis. Leuke foto's Rina