Grappig zoals je dochter op jou lijkt Rina Mijn moeder is sinds gisterenmiddag in huis, dus ik kom weinig toe aan internetten. Vandaag nog even wat administratie wegwerken en misschien even naar de kapper. Verder nog wat boodschapjes doen. Ik ben mega zenuwachtig voor de bevalling. Ik weet nog dat ik laatst bij de punctie dacht; ''Ik hou me sterk''. Maar na 10 minuten riep ik; ''AU AU AU''. Hopelijk helpt de pijnstilling, al vraag ik me af of de pijnstilling geen kwaad kan voor de baby. Morgen om 7 uur bellen naar het ziekenhuis of ik om 8 uur terecht kan. Dan is het afwachten en zal ik pas reageren als het zover is.....hopelijk al snel Hoe is het met River?? Niet voor dringen he?
Sorry, ik probeerde voor te dringen en ben even met lief onder de douche gesprongen We waren om 5 uur beiden al klaar wakker. Toch maar blijven liggen tot 7 uur. Maar echt uitgerust zijn we dus niet. Maar goed, kijken wat deze dag gaat brengen. Kreeg vanmorgen ineens behoorlijke kramp van onderen. Niet in mijn buik ofzo, maar echt mijn doos leek wel te verkrampen. Beeb ligt volgens mij af en toe mega laag. Nu weer fris in de make up dus eens bedenken wat ik vandaag ga doen. We hebben een jarige in de familie maar weten nog niet of ze te werk is of niet. Zo niet gaan we vanmiddag ff een uurtje heen. Lief gaat de tuin winterklaar maken. Is nog een klus, maar goed je moet ergens beginnen. Denk dat ik het aan de voorkant ff aan ga vegen is dat ook netjes voor het geval dat.
Sjonge....was ff ongerust Ja die kramp heb ik ook af en toe. Gisterenavond moest ik bijna kruipend naar het toilet. De voortuin vegen helpt hier weinig. Er blijven blaadjes de voortuin in dwarrelen. Ik moet even de laatste dingen aan de administratie doen, dan kan ik met een gerust hart ff er tussenuit de komende week.
Wij hebben geen voortuin, maar ik zit achterin de hoek van het pleintje en alles waait bij ons richting de voordeur. Dus er liggen nu al aardig wat bladeren. Haal ik die niet weg voordat het gaat waaien dan heb ik ze in de gang liggen straks. Nee hoor Minnie, je mag eerst. Vandaag hebben we al een jarige dus dat is niet handig. En morgen heeft lief een verplichte dag op het werk aanhouding en zelfverdediging ofzo.
Goedenmorgen ladies, Geen beebjes nog zie ik . Hier uiteindelijk best goed geslapen. Kleine meid was onrustig maar had bij haar nachtvoeding ook een flinke volle luier. Dat heeft haar dus behoorlijk dwars gezeten. Jee, wat stonk dat . Als ik dat tegen mijn moeder zeg zegt ze 'precies jij' . Tuinen. Aan ons beiden niet besteed. Hier is de tuin gebleven zoals ie was toen ik hier kwam. Volgende huis wil ik tegels of gras. En dan potten met bloemen en planten. Onderhoudsarm want het is gewoon niet mijn hobby. Verder weinig te melden. Papa heeft zijn dochter gevoed en ze ligt nu in mijn armen. Achter het keyboard. Blijkbaar is ze moe want ze valt alweer in slaap. Kan ik me wel voorstellen na gisteravond. Zo maar lekker in bed leggen . Ze houdt overigens wel van muziek. Gister begin van de avond muziek zitten luisteren met haar en daar werd ze lekker rustig van. Goed, want wij zijn beiden nogal muzikaal dus alleen maar mooi als dochterlief dat ook wordt .
Weet iemand dat trouwens? Ze heeft zo'n laagje op haar lippen liggen. Van de melk. Nu heb ik al van alles geprobeerd omdat weg te poetsen en ik doe dat standaard direct na de voeding maar ik krijg het niet weg. Ik kan natuurlijk niet als een idioot gaan schuren want ben bang dat ik haar pijn doe dan. Maar is er iets waar ik dat mee weg kan krijgen? Heb al washand, gaasje beiden met water geprobeerd maar lukt niet . Of hoort dit zo en is het niet erg?
Geen idee crypto. Sorry. Mijn moeder is er sinds gisteren, en heeft last van schoonmaakwoede geloof ik. Alles wordt uitgebreid gepoetst. Doet wel pijn, want ik had zelf juist alles schoon. Maar als ze ergens iets ziet krijg ik ook steevast te horen, dat zij nog van de oude stempel is en ik het maar ''half'' doe. Nou...lekker hoor, ik was juist zo trots op mijn huissie. En inderdaad....het veger en blik had ik niet schoongemaakt...maar dan noem je wat ook zeg. Maar goed, ik zeg er maar niks van, ze zal het zo echt niet bedoelen. En ik zal wel zenuwachtig zijn voor morgen, maar echt, mijn huissie was keurig!! Zelfs hoogzwanger was ik nog tevreden over dat alles netjes was , de strijk was bij, en de was ook. Alles alleen gedaan. En nu iemand in huis die alles over gaat doen....ZUCHT. BAAL.:x
Goedemiddag allemaal! @Minnie, Samira lijkt idd heel veel op mij @Minnie en River, nog steeds alles rustig zo te lezen......ben benieuwd wie er eerder bevalt Hier weer een goede nacht gehad. Selena kreeg gisteravond om 21.00 uur een fles, toen kwam ze om 23.30 uur en om 6.10 uur vanmorgen....die fles heeft Ries gedaan, ik lag in dromenland Net een uurtje geleden is de kraamhulp naar huis gegaan, ze was vandaag voor het laatst en toch werd ik een beetje emo We hebben haar een mooie bos bloemen en een doos Merci gegeven voor alle goede zorgen. Vanaf nu gaan we het alleen doen
Het kan spruw zijn(schimmel).Komt heel veel bij babytjes voor. Moet je wel even de huisarts bellen,want dan krijg ze waarschijnlijk Nystatine. Niet te hard poetsen hoor,want je krijg het niet weg gepoetst.
Pppfff ik zit er even doorheen geloof ik. Ik ben vreselijk moe. Is natuurlijk ook niet raar want ik ben al weken om 5 uur smorgens wakker en ga er gemiddeld elke nacht ook nog eens 4 keer uit om te plassen. Vandaag was ook weer zo,n dag dat elke beweging pijn opleverde. Ik durf ook niet echt vroeg naar bed te gaan, ben bang dat ik dan nog vroeger wakker lig smorgens. Minnie is wens je veel succes morgen en laat snel iets van je horen!
Minnie, heel veel succes en sterkte morgen!! Hopelijk horen we snel van je!! Selena heeft vandaag 3x gespuugd......de 3e keer was onder het eten koken pfffffff, kon ik haar weer verschonen De fles van 18.30 uur is er gelukkig wel in gebleven. Gaat het alle dagen goed, de kraamhulp heeft haar kont nog niet gelicht, of het gaat fout Hopelijk blijft het hierbij.....ze drinkt ook best gulzig en snel met de speen die op het Difrax flesje zit, ze verslikt zich ook wel eens Ik ga morgen even op zoek naar een 3 standen speen, zodat ze wat rustiger kan drinken.
Ik heb even gegoogled maar dat is het niet. Dit is echt zo'n wit transparant laagje op de lipjes. Wat ik aan afbeeldingen zie op google lijkt daar niet op. In het ziekenhuis had ze het ook. Toen hebben ze haar op spruw gechecked maar was het dat niet. Desalnietteplus moet ik zelf vlg week voor bloeddrukcontrole naar de huisarts, kan ik het allicht wel even laten zien. Dank voor het meedenken!
Die drie standen is dat zo'n Haberman? Die hebben wij als eerste in het ziekenhuis gehad. Inmiddels doen we het met de Medela met een slow flow speen. Gaat super.