Kunnen we hier verder kletsen? Een clubje mocht wel vorig jaar, maar in de lounge niet. Hoe gaat het tot nu toe dames? Hier so far so good
Ik wil jullie allemaal veel succes wensen! Diep respect. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik af en toe mee lees? Voor mijn werk (kraamverzorgende) vind ik het ook interessant om er wat meer over te weten te komen.
Gaan jullie nog iets speciaals maken vanavond? Kheb nog geen idee, in ieder geval Chorba, verder even vragen waar manlief precies zin in heeft. Ik ken die gewoontes nog niet zo.
oh mag dit wel? ik ben de eerste die gaat klagen bij de kersttopics ik heb een hoofdpijn! altijd zo de eerste dag straks lekker harira maken en weet nog niet wat nog meer straks maar even kiijken.
Hoofdpijn idd... maar als 't goed is idd alleen de eerste dag(en). Ik prees mezelf al gelukkig weinig hoofdpijn tijdens zw. in vergelijking tot niet zwanger, maar nu helaas Is wel andere hoofdpijn! Klaag je bij kersttopics? Kvind het alsnog raar, omschrijving van de lounge is toch 'alles wat niet met zw. te maken heeft' oid? Maar ja geloof ligt nog al gevoelig schijnt terwijl het geen discussie maar een deeltopic was, anyhow we're here now!
Hallo, veel succes met de ramadan dames! Ik doe niet mee dit jaar, geen puf met 2 kleine kinderen het werken binnen en buiten de deur en hier is het ook nog eens iedere dag 30 graden.(Ben dan ook geen moslim anders zijn dit natuurlijk geen geldige reden) Deed andere jaren soms een dagje mee. Ik ben liever fit en ik doe deze maand wat extra in het huishouden en verzorging van de kids zodat mijn man iets minder hoeft te doen. Ik had vandaag een super irritante en onuitstaanbare man. Ben blij dat hij de rest van de middag weg is en werken. Vanaf dat hij wakker was, was hij de kids aan het stangen en irriteren, zodat ze steeds bij mij kwamen uithuilen. De jongste was een paar puzzels aan het maken op tafel en was bijna klaar, schuift hij gewoon alles zo op de grond, alle puzzels weer in stukjes. Kleine natuurlijk aan het huilen. Ik bracht daarna mijn jongste naar bed, ik blijf altijd even bij haar en ze sliep net. Komt hij na 20 minuten de kamer opgestormd en schreeuwt dat dit geen tijden zijn om te slapen en maakt lawaai, rolluik open en mijn dochter natuurlijk weer wakker. Krijg haar nu niet meer in bed. Als ik vraag waarom hij zo doet zegt hij:dat hij lekker doet waar hij zin in heeft lekker volwassen. Ik weet niet eens waarom ik het allemaal schrijf, stoom komt uit mijn oren. Denk maar niet dat hij wat te eten krijgt van mij vanavond :x
ja, want ramadan is religieus maar kerst ook. maar ja laten we ontopic gaan anders krijgt dit topic alsnog een slotje.
Je hebt gelijk Anna009 Frustrerend sm1... is ie altijd zo of lichtelijk gefrustreerd zonder voedsel? Succes iig!! Mijn man was tot nu toe wat trager in antwoorden en begrijpen ed. (en ik waarschijnlijk ook!) maar verder nog gewoon te genieten. Is om 8u vanavond miss wel anders
Anna ja ik vond het ook al zo raar dat het andere topic alweer dicht was. Amona, nee hij is echt niet altijd zo wahahaha dat zou ik niet trekken. Ik ben al wat afgekoeld en ga zo koekjes bakken met mijn dochters.
Haha gelukkig maar, begon me al lichtelijk zorgen te maken. Maar eerlijk is eerlijk je maakt het ook niet makkelijker voor hem: koekjes bakken!! Wat denk je van een mooie tekening ofzo? Haha grapje hoor, doe lekker wat je van plan bent
Amona, mijn man is er nu helemaal niet hoor, is tot 22 uur werken. Ik ga mijn dochters aan het werk zetten met eenvoudige zandkoekjes. Dan kan ik mijn gang gaan met amandel-briouats maken of hoe je dat ook schrijft. Vorig jaar ook gemaakt en waren goed gelukt.
Ik vind het echt jammer dat het vorige topic is gesloten. En bang dat deze ook wordt gesloten omdat Lotte in het vorige topic zegt dat clubjes verboden zijn. Maar volgens mij klopt er dan iets niet want ik zit hier al jaren. En weet niet beter dan dat er elk jaar een super gezllig ramadan topic wordt geopend??? Anyway ik ga zo beginnn met koken. Batuhan eet natuurlijk wel vroeg vandaar nu al beginnen. Ik ga linzensoep, aubergine musakka, turkse rijst en een salade maken. Ik heb de afgelopen jaren niet meegevast. Had een maagband erg veel problemen mee en in mijn zwangerschap was ik enorm uitgedroogt. En toen de ramadan begon ook niet gevast. Dit jaar dus weer voor het eerst. Klinkt misschien gek maar was echt zo "zenuwachtig" zo een heerlijk gevoel ben ook helemaal happy dat ik weer mee kan doen. Hoop dat alles goed gaat ook met mn maag en ik de hele Ramadan kan doorvasten. Wil ook graag beginnen met bidden.
Ik meld me ook : ) Vind het vasten hartstikke meevallen, ondanks de zwangerschap. Vandaag hier; soepje vooraf+bladerdeeghapjes met tonijn en zwarte olijven Later: gehakt op de gril, krieltjes uit de oven en een simpele salade. En veeeel drinken natuurlijk! Heb helaas nog geen dadels/vijgen thuis. Man morgen naar de slager sturen inshallah.