35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    :Maar je refereert naar een stukje door mij geschreven? Tuurlijk ben je welkom, alleen begrepen/ begrijpen we niet wat je aan Cindy begrijpt. Haha als ik deze zin terug lees lijkt het net also ik wil zeggen dat je dan de enige bent die haar begrijpt, Sorry Cin.:D

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan dat hele stukje van jou niet eens vinden River. Ben behoorlijk confused nou haha :D.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha lol ik snap er zelf ook niks meer van;)

4. cindybaby71

dat had ik dus ook en dacht het zal wel aan mij liggen ;)maar gelukkig niet dus:D

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van mening dat ZP gewoon de verkeerde smileys hier beschikbaar stelt. Op een forum met 1000'en vrouwen die zwanger worden, zijn of geweest zijn moet je eigenlijk alleen maar lachsmileys neerzetten :D.

6. cindybaby71

ja idd eigelijk wel;)

7. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Verkeerd stukje gepakt. Ging om bovenstaand en de reactie van River nl.

Cindy, indien ik je gekwetst heb (blijkbaar doe ik dat onbedoeld de laatste tijd vaak :x) mijn excuses!

8. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En natuurlijk weer een verkeerde smiley te pakken. Ik ga maar uitloggen ......

9. cindybaby71

dit had ik op 28 februari j.l geschreven,en had dus met dit topic niks te maken en ik snap het eerlijk gezegd nog niet waarom je dit aanhaalt nu;) maar laten we het maar vergeten en opnieuw beginnen.

10. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat zou ik echt erg fijn vinden!!!!!

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    joh, zou je zwanger zijn? ( ik waag me ff niet aan smileys)

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zo, ik ben gedoucht. No een uurtje dan maak ik lief wakker en gaan we samen lunchen. Ik zie hem morgenochtend heel even als hij in bed stapt en daarna werk ik van 13 tot 20. Maar denk dat ik voor het eten weer thuis ben, het is vergaderdag en dan werken er 3 avonddiensten. Na maandag ben ik weer vrij tot donderdag.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou opnieuw beginnen dan maar? Volgens mij is er geen kwaad in het spel.

Hartelijk welkom hier Nil.

14. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welkom nil.

Ik ben moe. manlief heeft heel de nacht liggen snurken wat ik ook probeerde.
    Vandaag een luie dag.

Verder geen nieuws....

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe herkenbaar Minnie. Dat gesnurk :D.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat lekker. Dat is een paar dagen dus even heerlijk proberen te relaxen. Of in ieder geval het feit dat het kan en niets moet.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #2037 Minniemouse1974, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    Zucht...baaldag.
    Niemand ruimt iets op hier. Ben al twee uur bezig om de keuken weer netjes te krijgen...als ik iets aan ze vraag doen ze het maar half met een chagerijnig gezicht.
    Manlief snapt niet waar ik me zo druk om maak. Zou willen gillen willen janken..het enige wat de kinderen willen is gamen/wii-en/msn-en/twitteren/sms-en.
    Ik word gek hiervan!!!!
    Eerst zoonlief tuin geveegd. niet goed. teruggestuurd. nog een keer. toen dochter van 16 tuin geveegd..van ellende zelf maar gedaan. de tuin is 4 bij 5 ongeveer en helemaal bestraat maar er lagen nog steeds knikkers, ballen, pak ijsthee enz enz enz. ik moet alles drie keer vragen en dan gebeurt het nog niet goed.
    Wat is nou zo moeilijk aan de tuin vegen???

Zucht. Ik ga de ramen maar zemen. Maar mn humeur is 0,0.

En dan de buren die keihard de muziek aanhebben..rimboemuziek ofzo.
    Ik trek het echt niet meer...
    Manlief is weer werken..terwikl hij op zondag niet meer zou werken....

Sorry voor mn chagerijnig bericht...

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf Minnie. Lijkt me dat je eens een flinke grens moet gaan trekken bij je gezin. Dit is wel heel erg zo. Ze moesten zich schamen!!

Sorry niet nodig. Gooi het er maar lekker uit meis.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zit op mijn werk en luister naar een gezellig tuinfeest van de buren. He geluid is nog wel te doen maar de geuren die hier naar binnen komen..... Ik heb welgeteld 2 clienten gezien en zit hier toch al meer dan een uur. Heeft iedereen hier trouwens de babykamer al klaar? Wij waren zo lekker bezig, maar nu moet er eerst een muurtje geschuurd worden omdat daar allemaal onregelmatigheden op zitten en daar lijkt het nu wel op vast te lopen. We hebben wel afgesproken dat het in mijn vakantie af moet komen. Lief heeft dan geen vakantie, die neemt hij pas in oktober na de bevalling en de overige uren dus in die twee maanden na mijn verlof.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nou iedereen is de deur uit, en ik ben nog thuis met de jongste.
    Ik heb net alle lege flessen ingeleverd, 45 stuks, en wel voor 10 euro aan snoep en chocola gekocht.
    Het liefst zou ik een wijntje nemen,maar dat mag nu eenmaal niet.
    Ik ben al minder boos als net, maar toch ben ik nog lang niet vrolijk. De oudste 2 en mijn man hebben echt zo'n houding van; ''laat maar kletsen, ze is zwanger en onmogelijk''.
    Dat ben ik echt niet, maar voordat dochter van 16 de deur uit ging moest ik weer zeggen; ''voor je gaat werken heb je nog wel even wat op te ruimen in je kamer''.
    En ja hoor; 3 lege glazen, 1 beker, 1 schaal popcorn en toen dacht ze dat ze klaar was...ziet het gewoon niet, of wil het niet zien; De kattenbak!!
    Nou vooruit, die werd nog gauw even verschoond.
    Verder is het beneden nu weer vrij netjes, maar kom niet in de badkamer.
    Ze ruimen echt niks op....
    Ik weet gewoon niet wat ik hier nog mee aan moet.
    Mijn dochter van 16 is heel de week thuis, en doet bijna niks, ik moet alles zeggen, en wel 3 keer, en dan word het een keertje snel gedaan...
    Ik vraag me af hoe andere moeders dit doen.
    Volgens mijn moeder moet ik strenger zijn, maar ik heb ook niet de energie om alles drie keer te zeggen of te vragen.
    In de auto zat mijn dochter ook heel de tijd te sms-en, ik heb daar wat van gezegd, maar dat boeit haar niet hoor..:(
    En echt over de rooie gaan....dan heb ik het weer gedaan, ''komt door de hormonen'' zeggen ze dan.

Hier is de kinderkamer nog lang niet klaar, er is zelfs nog niet aan begonnen.
    En ik zou ook niet weten wanneer er wel aan begonnen word, ik kan namelijk zelf niet bij de meubeltjes. Die staan opgeslagen op zolder op de zaak. En mijn man weigert ze er af te halen. Want eerst moeten de muren opnieuw geverfd worden....

Deel Deze Pagina