35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij deze heb ik ook al aangegeven dat ik met pijnbestrijding wil bevallen;) ik kan ook eventueel een kz maar dat wil ik (NOG)niet:(

ik zeg gisteren nog tegen mijn man toen ik mijn en=nu al weer enorme buik zag ...pfffffffffffff die moet er dalijk ook weer uit brrrrrrrrrrrr:)

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooralsnog kan er weer bijgevuld worden :D

3. cindybaby71

river wat leuk behang uitzoeken! wij zijn zover klaar met de babykamer,moet nog gordijnen een lamp en wat voor aan de muur;)

4. cindybaby71

jaa idd hoe is het met aaa en nil?

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben er bijna uit. Ik wil de muren verven. En dan zes canvasdoeken met behang erop ophangen in een rij van 2 naast elkaar en 3 onder elkaar. Heb ik ook geen hulp nodig want lief schildert en ik kan de doeken zelf behangen.

6. cindybaby71

ja dat is idd een leuk idee;)

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt leuk River! Wel foto's he als het klaar is. Ben benieuwd naar de kamertjes hier :D

Zo, ik ben mijn luie nest uit :D. Meer heb ik eigenlijk niet te melden. Was zit erin. STraks even strijken en dan is dat ook weer klaar :).

8. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mogge,

Cindy stttt, ik wil er niet aan denken, word ik zenuwachtig van...
    Brrrr. Bij mij gaat het altijd heel snel. Nu wil ze langer wachten met doorprikken van de vliezen, maar dat hoeft van mij niet, hoe sneller de kleine er uit is hoe beter....

River, leuk dat je met het kamertje bezig bent!
    Ik ben ook zeer benieuwd :)

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Crypto
    Drink je veel thee?
    Daar krijg ik namelijk altijd verstopping van.
    Ik drink nu koffie en water, en nergens last van gelukkig.

10. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    Kom even snel groeten maar hoop komende weekend even lekker rustig alles bij te lezen. Ben nu eigenlijk alleen maar aan het werk (maak soms dagen van 14 tot 16 uur) ben dus een klein beetje moe.

Ik ben ook erg benieuwd naar de babykamertjes, foto's graag!!

@Crypto, als je volgende keer (weer) problemen hebt met verstopping kun je eventueel kamillethee (2x na het eten) proberen. Helpt bij mij erg goed.

Heb wel een beetje dubbel gevoel, weet dat ik zwanger ben maar het is of ik er nog niet helemaal besef en er aan wil toegeven omdat ik zo bang ben dat het weer fout gaat. Mijn eerste echo is pas bij 8 wk dus het is nog een paar weken geduld hebben:(

Moet weer rennen, tot snel!!!!

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Net de verloskundige gebeld. Pijn in onderbuik was weer terug en ik heb de kleine sinds gisteravond niet meer gevoeld. Tijdens het shoppen schoot ik ineens in de stress. Zo erg dat ik mijn portemonee liet liggen bij de balie. Daar kwam ik een winkel later dus achter. Gelukkig hadden ze hem gevonden en op kantoor gelegd. Maar goed, verloskundige dus. Er zijn twee opties. Toch een blaasontsteking, maar in het begin stadium waardoor hij nog niet te meten is, dus aan de cranberrysap. Of een groeispurt waardoor de banden op continu spanning staan. De kleine is hoogst waarschijnlijk gedraaidt en schopt ff nergens tegen aan. Tot 28 weken kan je soms zo 2 dagen niets voelen. Dus ik ben weer wat ontstresst. Geslaagd voor behang en verf en lief kijkt nog ff of hij nog vrij kan krijgen voor vandaag, die schrok wel van mij, want ik ben altijd erg relativerend en schiet dus zelden in de stress.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet abnormaal. 2 koppen en nog niet eens dagelijks. Over het algemeen vooral veel water.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te horen dat het goed gaat. Maarreh, niet teveel stressen he! Dat is ook niet goed.

Hoeveel weken was je nu ook weer precies?

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer gerustgesteld bent River. Ik heb op mijn foon zo'n app waarbij ik wekelijks kan zien wat er precies met mij en de beeb gebeurd. Daar las ik inderdaad ook dat tot een week of 28 het heel normaal is dat je het soms een paar dagen ook niet voelt. Ik voel de mijne nu dagelijks, en flink ook :) maar ik zou net zo in de stress schieten hoor. Vooral denk ik omdat wij die ervaring nog niet hebben. En in combinatie met buikpijn, tja vrij logisch denk ik.

Hopelijk voel je je krummeltje vandaag nog even.

Ik was gister schapjes doen en toen had ze ineens een moment van beweeglijkheid. Da's raar zeg. Ik had het idee dat ik liep maar dat er tegelijkertijd iets de andere kant op liep. Heel vreemd.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik voelde haar de afgelopen dagen vanaf 7 uur smorgens elke 2 uur. Dus als het dan ineens ophoud en in combi met die buikpijn.....
    Verstandelijk wist ik wel dat het voorkomt dat je het kindje even niet kan voelen, maar die kleine is echt een pingpongbal. Lijkt er op dat lief niet de hele dag vrij kan krijgen, dus waarschijnlijk alleen de eerste twee uurtjes. Rond 14 uur moet hij nog ff bellen.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar dat is ook logisch. Ik denk dat iedereen dat zou hebben. En net wat ik zeg, voor ons is het ook nog eens de eerste keer dus wij hebben ook die ervaring helemaal nog niet.

17. cindybaby71

nou hier ervaring hoor maar ik schiet nu toch nog in de stress als ik de beeb niet voel hoor!!! maar bij dezezit de placenta aan de voorkant dus is het logisch dat ik haar niet zo voel.

maar river als je echt ongerust bent zou ik toch even langs gaan om het hartje te luisteren hoor!(wil je niet bang maken meid) ze kunnen veel zeggen maar als jij haar altijd zo duidelijk voelt en nu echt een hele tijd niet nou dan wist ik het wel hoor(nogmaals ik wil je niet bang maken)!

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant. Ben nu een stuk gerustgestelder hoor.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik lees dat je druk bent River; dat vinden baby's heerlijk; lekker gewiegd worden. Vanavond als je zit voel je haar vast dubbel en dwars!;)

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Ik heb echt de grappigste en liefste internist die er is volgens mij. Wat een schat van een man is dat :D.

Ik had vanochtend even gebeld of ik in ieder geval de uitslagen van de bloedtesten kon krijgen. Belt ie gewoon even tussendoor. Alles was helemaal goed. Nierfunctie goed. Lever ok, suiker was niet alarmerend. Ietsje verhoogd maar zeker niet alarmerend. En de schildklier was ook tip top. Al met al ben ik door de bloed-APK. Toch altijd weer een geruststelling.

Ben wel verbaasd over hoe aardig die man is. Zo down to earth, totaal geen kapsones niets.

Deel Deze Pagina