Goeie genade. Ik zat een week terug mee te discussieren in dat draagmoedertopic. Zie ik dat die nutcake van een Musetta (sorry, maar inmiddels vind ik haar dus echt rijp voor een instelling) gewoon mee heeft discussieren. Die griet opent op de hele site topics met vragen over hoe betrouwbaar die site is, of de spulletjes van die site wel goed is. Allemaal haar eigen winkels . Hoe ziek kan je zijn. Ben haar wel dankbaar, weet nu welke shopjes in moet mijden .
@crypto ik kan niks vinden over musetta. Ik zie dat het forum is gesloten.Er is een nieuw forum geopend. Had zij meegekletst? Ik zag wel Nijn.
Ja die Nijn en/of mininogwat schijnt Musetta te zijn geweest. Minidinges die heeft ook overal gepost met linkjes naar haar site op een slinkse manier om reclame te maken. Zogenaamd met vragen over ofanderen ervaring hebben etc. .
Minimuts Hahaha ik heb haar berichten nagelezen idd reclame. Tja wat kan je nog zeggen over Musetta? Aan de ene kant ook veel respect voor haar. Ik ging ook heeeeel ver voor een vierde.
Ja naar jij zou je gezin en zeker je kinderen niet zo achterstellen Minnie. En dat is wat iedereen zo irriteert aan Musetta. Ze gaat door zelfs als het ten koste van haar andere kroost gaat. Tenminste. Zo schat ik jou niet in.
Mijn eerste meisje kreeg ik toen ik 34 jaar was. Mijn tweede meisje kreeg ik toen ik 38 jaar was. Over 2 weken wordt ik 39 jaar en zie mijn banner
Nee ik leef voor mijn kinderen..... Maar ik was niet te stoppen. Het moest en het zou.. Ik keek zo uit naar een baby.......daar kon niks tegen op. En nog...het gevoel is niet te beschrijven...ik heb 3 x icsi gehad en wilde daarna naar dusseldorf. En ja...wanneer zeg je: het is genoeg geweest? Pas als je alles geprobeerd hebt. Wij hebben 2 hersteloperaties gedaan daarna pesa en toen 3 x icsi. Ondertussen 4 jaar verder. Mijn kinderen zijn nooit iets tekort gekomen. Maar ja het is zoals bij de reclame van een paar jaar terug: IK WIL HET, IK WIL HET, IK WIL HET ik wist ook dat het niet aan mij lag. bij musetta ligt dat heel anders natuurlijk.
Dat bedoel ik Minnie. Jou kids gaan voor en dat merk je ook aan alles hier in hoe je overkomt. Dat iemabd ver gaat heb ik geen probleem mee. Dat zou ik misschien ook doen. Maar voor mij ligt er wel een grens dat mijn kids en man er niet de dupe van mogen worden. Melanne. Welkom en van harte. Wat leuk voor je!
He Melanne, welkom hier. Zo, de eerste roze laag zit op de muren en het is knal! Als de deur openstaat zijn de witte muren bij de trap zelfs roze haha. Trouwens ook nog een leuke lamp aangeschaft. KROON MARIA ICY bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs!
@crypto toch heeft mijn moeder het me wel verweten. Maar heel veel mensen snappen het gelukkig wel en zijn wel blij voor mij. Tja..ik ben nu eenmaal niet standaard.... Nooit geweest ook. Manlief begint dit weekend aan de babykamer Eerst zien dan geloven...... Het zou wel geweldig zijn!! Mooi lampje River! Ik moet nog een Minnie Mouse lamp halen Had ik beloofd aan de jongste; als het een meisje is krijg jij een nieuwe lamp! Ze had namelijk een Mickey Mouse lamp. En die is voor jongens......
Zit ik net op facebook. Heeft iemand er zo'n naar stukje op gezet tegen kindermishandeling. Echt belachelijk dat iemand zoiets op zn facebook zet. Ik heb gewoon zitten janken..hormonen? Ze zal het er denk ik niet afhalen maar ik heb wel gezegd dat ik het ziek vind. Ik slaap vannacht weer niet door zoiets.
Standaard is boring. . En ach je moeder. Je kent haar en je weet wie het zegt. Belangrijk is dat het voor jou goed voelt. Weet je al welke kleur de babykamer gaat krijgen? De onze is vooralsnog geel. Maar dat is vooral omdat die kleur er al op zit haha.
Snap ik ook nooit. En vaak zijn het ook nog van die filmpjes / linkjes die dan uiteindelijk ergens anders voor bedoelt zijn :S.
Rose kamertje. Ik heb nog redelijk geslapen maar ik kan er absoluut niet tegen dat er iets met kinderen gebeurd. ben ik echt helemaal van slag. Manlief brengt zomaar de jongste naar de sportdag. Dat is aan de andere kant van de stad. Scheelt mij weer een hoop tijd!
Morge, vandaag weer een einde aan de vrij dagen,ik heb twee avonddiensten. Ben dusvtot 14 uur thuis. Hoop dat lief de tweede laag op de muren gaat aanbrengen. Zaterdag ga ik de panelen behangen. Ik wilde canvasdoeken van 50 bij 50 maar die waren er alleen in 3d en dan zijn de zijkanten te dik aangezien het behang maar 53 breed is. Nu heb ik 60 bij 80 dus ik moet nu naden aan elkaar gaan zetten. Is wat meer werk aangezien er een patroon inzit. Maar ik heb dan genoeg aan 4 panelen denk ik. Dus zoals het er nu naar uitziet zijn we volgende week klaar met de kamer.
Mogge. Ik ben weer even terug naar bed gegaan vanochtend en heb heerlijk tot nu getukt . Schaamteloos maar who cares. Lekker Minnie. Dat is wel lief van 'm. Hier verder weinig te melden
Wij hebben vandaag even niets aan de babykamer gedaan, lief besloot mij mee uit lunchen te nemen. Nu even rusten en dan straks werken.