35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben je nu grieks aan het praten crypto??
    Hahaha...wat je nu verteld...het zegt me echt niks.
    Sience fiction en onderwater gebeuren....heb ik echt geen verstand van.
    Mijn man zal er wel meer van weten. die kijkt wel eens science fiction.
    En leest boeken van Clive Cussler. En kijkt ook vaak programma's op discovery over van alles.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat ik er weer eens een typisch Crypto-momentje ingooien. AKA het genante moment :D. Seks en zwanger zijn.

Ik merk dat die kleine meid toch aardig in de weg gaat zitten. Erger nog, mevrouw is er ook weinig van gediend want begint volop te bewegen.

Ik snap dat niet iedereen of zelfs niemand hierover wil praten maar neem de gok toch. Wat als die buik echt in de weg gaat zitten. Doen jullie het dan gewoon niet meer? Of heeft men daar trucjes voor :):):):):):)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Science Fiction. Uhm, ten eerste ben ik een enorme Star Trek-fan. Verder alles wat Science Fiction is, ofwel in space en het zit goed in elkaar dan vind ik het gaaf. Alien Quadrilogy of eigenlijk nu een vijftal, zit heel goed in elkaar. Is een horror SF met Sigourney Weaver. Sowieso al een topactrice maar daar helemaal.

Onderwater.... diepzee. En dan niet wrakken ofzo maar de natuur onder water.

Heel gaaf vind ik Morgan Freeman, DE Morgan Freeman en zijn serie over black holes enzo. Maar ook wetenschap over gezondheid, genetica en dat soort dingen. Ik vind dat altijd wel boeiend.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @crypto..
    Sex en zwanger....
    Sinds ik zwanger ben staat het hier op een laag pitje.
    Manlief werkt ontzettend veel en ik zit ook niet altijd lekker in mn vel.
    De schade halen we wel weer in hoor, daar ben ik niet bang voor.:D
    Ik heb niet zo'n behoefte. Zullen de hormonen wel zijn.:)

5. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    River, heb net je foto's bekeken. Mooie foto's hoor, jullie beebje al zo duidelijk in beeld. En die van jullie samen is ook mooi, jullie lijken me een leuk stel samen.:)

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Sex, wat is dat ook alweer? Hier ook een buik die behoorlijk in de weg begint te zitten als het wel voorkomt. Maar helaas heb ik er vaak de fut gewoon niet meer voor. Vaak te moe, teveel rugpijn, teveel... Tja vul het maar in. Zijn op zich wel tips op internet te vinden hoe jede buik kan omzeilen. Hier trouwens ook een beeb die het helemaal niet erg vind dat het niet zo vaak meer gebeurt. Na afloop krijg ik vaak wat krampjes. Schijnt normaal te zijn.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig. Ik ben dus niet de enige :)

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee hoor Crypto....:)

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #2449 Minniemouse1974, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    En dan zit je beneden.
    Hopelijk helpt de warme melk met honing.
    De beren komen weer op me af.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog kunnen slapen Minnie? Ik wou dat ik je een nuttig advies over die beren kon geven. Ik zie ze zelf regelmatig en heb nog niet echt de oplossing gevonden om het sneeuwbaleffect tegen te gaan.

Ik wakker. Honger. Dus maar even naar beneden om een broodje te eten en een glas melk.

Merk trouwens dat ik enorm veel last van mijn voet heb. Is dat herkenbaar? Ik heb natuurlijk niet bepaald het lichtste gewicht dus zal ongetwijfeld ook meespelen maar kan ook een typisch zwangerschapssymptoom zijn natuurlijk. Hoe gaan jullie er mee om, als je er last van hebt natuurlijk.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heel slecht geslapen.
    Veel nachtmerries.veel wakker. en een kat die net alles omgooid in de badkamer.

Van de week had ik twee dagen pijn in mn voet. beetje rustig aangedaan. nu is het weer over.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Pffff ik ben wakker. Nouja amper. Slechte nacht gehad. Zo naar mijn werk. Ik ben echt geen mens voor vroege diensten.

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

River super mooie fotos:)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook onrustig geslapen. Wel net wakker geworden dus laatste stukje was ok.

Jij bent wel een heftige dromer of niet Minnie?

@River, fijne werkdag.

Zo even wandeling met de honden maken. Ik doe het vandaag maar rustig aan want ben al een dag of vier flink aan het hollen en stilstaan en denk dat mijn voet vooral daarvan te lijden heeft gehad. Het wordt nu eenmaal zwaarder daarbinnen :D.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG. Dr. Phil :O. Een kerel die zich zijn lijf uit bodybuild. Te ranzig om te zien. Voelt zich ik weet niet wat en zegt 'mijn vrouw ziet er niet zo mooi meer uit na het krijgen van kinderen' :S.

Sommige mensen zijn echt te bot voor woorden.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mogge
    wat een nacht...

Mijn moeder belde...ze is hier om half 12.
    En het huishouden is 1 zwijnestal.....ik zit zo in die dip dat ik meer op kantoor zat dan dat ik gepoetst heb.
    Dat beloofd wat voor vandaag.....ze blijft tot na de diplomauitreiking.

Soms zou je een dag willen overslaan.

17. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve dames!

Eerst wil ik minnie nog een virtuele knuffel geven ;) Was te laat voor de grouphug ;)
    Vind het wel "mooi" (is niet het juiste woord, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel) om te zien hoe iedereen steeds meer zijn hart lucht hier in deze topic.

Iedereen heeft zijn eigen rugzakje bij zich, de ene wat voller dan de andere, maar wat ik zo fijn vind hier is dat iedereen elkaar in zn waarde laat en geen oordeel velt!
    En toch probeert te helpen, en voor de een is dat om ook haar verhaal te vertellen en voor de ander om alleen maar even een knuffel te geven om op die manier te zeggen, ik heb je verhaal gelezen, ik geef een knuffel en ik denk aan je!

Ik vind dat echt super mooi om te zien en stuk voor stuk zijn we allemaal super sterke en super mooie vrouwen!
    In een wereld waar steeds meer gezeik en gestress en gedoe is, vind ik dat we hier laten zien dat respect voor elkaar nog steeds kan en bestaat, wij zijn daar wel een voorbeeld van.

Dit wilde ik even kwijt na alles terug gelezen te hebben.

Lieve dames, jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    ff gauw een berichtje

Ik heb het aan mijn moeder verteld, en ik verwachtte eigenlijk geen reactie, of een hele botte reactie.Maarrrr ze verteld net dat ze het zelf ook gehad heeft toen ik net zo klein was als mijn jongste dochtertje...de geschiedenis herhaald zich.
    Ze is nu zelfs mijn was aan het opvouwen....
    Ik sta echt perplex.....:$
    Ik ben wel blij dat ze mij begrijpt.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Oo heerlijk toch Minnie dat mensen je kunnen blijven verrassen.

Hier een dipje op het werk. Ik mis mis mijn powernap. Werk al 2 maanden bijna alleen avonden en dan is een ochtend je wekker om 6 uur horen gaan zwaar. Heb nog 3 dagdiensten staan voor de vakantie. Eentje heeft een collega net geruild voor me. Straks mijn andere collega nog ff lief aan kijken voor de tweede.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sterkte River!
    Hopelijk hou je het wakker.
    Ik zit hier ook te gapen.
    Zo maar wat sterkere koffie nemen.

Maaarrrr de was ligt weer opgevouwen in de kast.
    Ik vraag me af wanneer ik mijn moeder ga begrijpen....de ene keer is ze zwaar depri en wil ze niks voor me doen. Nu ruimt ze heel de was op en moppert ze op de kinderen dat ze me meer moeten helpen!!:)

Deel Deze Pagina