Sprits welkom hier. Heftige tijd geweest voor jullie. We gaan hier hard duimen dat 2012 het gaat worden voor jullie.
Ik heb wel wat doorzichtig vocht verloren in de eerste week. Geen slijm, dunner. Maar geen bloed tot nu toe.
Nou die buik heb ik niet hoor. Mijn buik is gewoon vet . Denk niet dat ik de eerste acht maansen verschil ga zien.
voor de duidelijkheid, ik had voordat ik zwanger werd natuurlijk geen plat strak buikje, maar pas nu bijna mijn eigen kleding niet meer. Niet alleen mijn buik maar ook mijn borsten zijn al groter.
Zo meiden ik heb heerlijk geslapen! Ik lag gisterenavond al om 20.00 helemaal uitgeteld in bed. Jij bent er trouwens ook weer lekker vroeg bij Crypto! Mooie buikjes hoor dames ... ik vind het erg leuk om jullie vorderingen te volgen! ... dus kom maar op met die foto's Spritz welkom! Ik duim ook heel hard mee dat 2012 jouw jaar gaat worden!
Goedenmorgen dames, Ik op zich ook wel lekker geslapen. Gistermiddag ook al heerlijk getukt maar oh oh wat heb ikw eer een last van mijn rug . Ik merk echt dat ik minder beweeg want door bewegen was mijn rug redelijk ok. Hopelijk krijg ik na de drie maanden snel mijn energie weer terug. Zou ik gewoon mogen blijven mountainbiken trouwens?
Goedemorgen, iedereen goed geslapen? Ik ging gisteravond om 23 uur naar bed in de hoop mijn ritme in de war te gooien zodat ik niet om 6 uur wakker zou worden. Dat lukte, ik werd nu om 4 uur klaar wakker. Gggrrrrrr.
goedemorgen dames mijn buikje zat er ook al hoor,ben ook niet bepaald de dunste hier alweer pech tjonge alweer de auto stuk:x we hebben altijd pech met auto's en helaas geen geld voor een andere pfffffffff k*t crisis
hahaha ja dat heb je soms ik kan gelukkig nog goed slapen,word alleen wakker om te plassen en dan ben ik meestal even goed misselijk als ik weer in bed stap voor de rest gaat het nog 1 weekje voor de echo,ben benieuwd zeg
Wat dragen jullie trouwens aan broeken? Ik droeg meestal al vooral fitnessbroeken. Van die lekkere zwarte elastische. Heerlijk in en om huis en om even snel naar de suup te racen. En nu zijn ze ook nog heel lekker tijdens de zwangerschap. Al ben ik wel aan nieuwe toe want de gaten vallen er inmiddels in :O
Ik heb via marktplaats twee zwangerschapsbroeken gekocht, 5,- per stuk. Zitten heerlijk, geen geknel enz. Gisteren bij een miss etam outlet 4 blousjes gekocht die onder met elastiek zitten. Hierdoor blouzen ze wat meer en valt mijn opgezette buik niet zo op.
ik had vorig jaar toen ik zwanger was ook al vroeg zwbroeken via mp gekocht die heb ik toen helaas niet aan kunnen doen ivm de mk maar nu heb ik ze van de zolder gehaald en gewassen en ze zitten perfect idd geen geknel