35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapsbroeken. Daar had ik nou nog nooit van gehoord :D. Eens zoeken of ze er ook in grote maten zijn. Stretchen ze?

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ze stretchen enorm. In de miss etam outlet waar ik gisteren was heb ik broeken voorbij zien komen van maat 56.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is mooi. Al is 52 genoeg voor me (godzijdank :D). Als het stretcht dan is 48/50 ook goed.

Wij hebben een Miss Etam outlet hier 500 mtr vandaan in ons wijkcentrumpje. Maar eens gaan koekeloeren.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had destijds twee broeken van Mamalicious; een jeans en ribcord, heb ze echt veel aan gehad! Maar thuis gewoon een joggingbroek hoor!
    Ik was heel gevoelig op mijn buik en bij de Hema hadden ze van die zwangerschapsjoggingbroeken die over je buik konden, dus geen knellende knoop of elastiek, daarvan heb ik er twee echt afgedragen!

Je mag gewoon blijven mountainbiken hoor, is juist gezond!

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    :O ons topic zakt.

Mogguh ladies. Hoest hier? Bij mij z'n gangetje. Voel me iets energieker dan laatste week. Maar net ging ik stofzuigen en toen werd ik weer hartstikke duizelig. Heb het ook hasseke warm pffffffff.

Vriendlief overgenomen. Krijg ik weer dat gezeik 'honden niet op de bank'. Terwijl ie er zelf altijd met ze ligt. Ik zeg 'hadden we vanaf dag 1 moeten zeggen dat ze dat niet mochten'. Het is wel lastig met een antraciet stoffen bank maar ach. Ik vind het zo erg niet. Ze houden me ook heel fijn gezelschap. Terwijl hij zit te gamen. Dus hij moet niet zaniken :D.

Vandaag de tweede test gedaan van Moeders voor Moeders. Ze had een extra voor me achtergelaten. Eerste was licht. Nu was ie superdonker :). Blijkbaar ben ik nog steeds zwanger :D

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Mogguh!! Bij ons mochten de honden eerst ook op de bank,maar dat hebben we ze afgeleerd.Ik werd gek van die haren en we hebben ook een reutje en die drupt nogal eens wat rommel uit zijn..... je snapt me wel:D dat vind ik zo vies op de bank! Dus hier geen honden meer op de bank. Scheelt een stuk hoor.Maar ik begrijp jou ook wel!

Fijn dat je weer zo,n dikke streep op je test had,is altijd fijn om te zien!

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen meiden!
    Drukke dagen gehad en erg vermoeid

Welkom Sprits!
    Wat erg dat je al zoveel mee hebt moeten maken zeg, 2012 moet gewoon jouw jaar worden!

Tot nu toe helemaal niks, ik hou alleen wel die kramp in mijn buik en ik voel mijn banden trekken als ik heel hard hoest ofzo of een niet gebruikelijke beweging.

@Cindy, mooi buikje al meid! Bij mij zal je die niet snel zien, ik ben nl van mezelf nogal rond :p
    @River, ook al zo een mooie buik! leuk hoor meiden

@Crypto, hoe is het met je rug vandaag?
    En bij bonprix kan je grote maten zwangerschaps kleding kopen ;)

Ik ben weer bij geloof ik.
    Allemaal een hele fijne dag vandaag!
    Ik ga eerst even douchen want die memmen zonder tietentuig in mijn pyama doen toch echt zeer:)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hoop: dat heeft onze Shit zu ook. Die mag ook niet op de bank tenzij ie geschoren is :D. Onze herder reu ligt van zichzelf eigenlijk zelden op de bank maar drupt vooralsnog ook niet :D.

Ons teefje, tja, dat is echt mijn grote liefde. Waar ik ook ga, daar gaat zij ook. Ze wil altijd bij me liggen. Zit ik achter de pc komt ze tegen mijn voeten aan liggen. Op de bank ligt ze tegen me aan, geef ik les (ik geef Nederlands aan anderstaligen) dan ligt ze onder de tafel op mijn voeten. :D
    Tja, ik ben in haar geval echt een verschrikkelijk watje maar ben ook zo onvoorstelbaar gek met die hond.

@Sasya: Rug gaat wel. Ik heb rugklachten sinds 2001 toen ik met paard ten val kwam. Gaat altijd af en aan. Mijn rechterbil is ook altijd koud. Als ik vele beweeg dan merk ik dat mijn rug ook soepeler is. Ergste is met instappen in de auto aan passagierszijde. Dan moet ik echt moeite doen om mijn rechterbeen erin te krijgen :(.
    Maar ik mag verder niet klagen. Kon erger.

Mijn vriend wordt trouwens lastiggevallen door een vrouw tijdens het uitlaten van de hond :D. Hij loopt hetzelfde rondje dat ik ook loop maar zij loopt daar dan papier te rapen, vrijwillig, en zegt hem dan dat ie daar niet mag wandelen :D. Was vanochtend al met hem mee geweest. Ik ben niet bang en zeker niet nu ik zwanger ben :D. Bring it on. Maar... ze was er niet. Dus maar eens vaker op pad gaan 's ochtends :D

9. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Oei dat is niet zo mooi, rij je nog steeds?
    Ik ga elke maandag met mijn 2 nichtjes naar de manege, ze zijn 11 en 13 en dol op paarden. Vandaag hebben ze weer een wedstrijd geloof ik maar ik heb het fut niet de deur uit te gaan.

Hahaha de pitbull laat de hond uit hihi ;)

10. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ook mezelf even erbij gezet

Baby verwacht op:

13 oktober - River
    4 oktober - Cindy
    6 oktober - Crypto
    25 oktober - Sasya

Afspraak op:
    15 maart intake en eerste echo - River
    29 feb eerste echo 25 feb - Cindy
    9 maart intake en eerste echo - Crypto
    nog geen afspraak - Sasya

Mijn huisarts wilde dat ik eerst naar mijn MDL arts ga dinsdag, daarna weet ik of het verloskundige of gynaecoloog word en kan ik gaan bellen voor een afspraak.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden,
    Vandaag lekker uitgeslapen tot 6:15. Om 11 uur had ik een fotoshoot met 12 mensen. Uur voordat ze kwamen werd ik behoorlijk misselijk. Gelukkig hebben ze weinig gemerkt, maar merk wel dat ik vaker tot 10 moet tellen. Vanmiddag komen er vrienden op bezoek die blijven eten, dus nu ff snel kijken of ik een tukkie kan doen.

Hier mag de hond alleen op de bank als wij niet thuis zijn vindt hij zelf.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    River ik had jou toch niet op facebook en verwijderd? Ik heb laatst een schoonmaak gehouden, na het 'topic'. Maar daar zat jij niet bij per ongeluk toch?

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh net voor je foto's misselijk worden en dan ook nog met twaalf mensen. Wow. Petje af dat je dat volgehouden hebt hoor. Hopelijk was het een lekkere tuk.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee :(. Ik had twee prachtpaarden maar die heb ik helaas door onze financiele omstandigheden weg moeten doen.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, als jullie het hebben over het voelen trekken van je banden he. Is dat dan dat je bv niest en steken voelt in je 'V'? Zeg maar zijdelings van je venusheuvel?

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja daar ongeveer, bij mij zit het iets erboven.

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig heb ik de studio bij huis. Het tukkie is niets geworden ik had het te koud. Duik er dus maar zo in, heb 2 dagdiensten achter elkaar en dan gaat de wekker om 6 uur.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee mij heb je niet verwijderd, we zijn nog gen vriendjes daar.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer bloedverlies. Dit keer drupte het de wc in. Na ontlasting dat wel maar wel helderrood. Het is wel weer gestopt.

Enerzijds heb ik zoiets van vk bellen morgen maar anderzijds...als het misgaat is er niets aan te doen. Kunnen zij ook niets aan doen. Kan vragen naar echo maar zelfs als de echo goed is kan het erna nog misgaan. Dus eigenlijk heb ik daar niet zoveel zin in.

Het is wel weer gestopt...

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis dat is vervelend zeg, ik zou toch de vk bellen hoor morgen.
    Sterkte hiermee en ik duim voor je! Hoop dat je een beetje kan slapen.

Welterusten meiden

Deel Deze Pagina