35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik koop ook veel tweedehands hoor
    Het vliegt hier sowieso met bakken de deur uit.
    Vandaag scooterexamen, scooter, morgen pasfoto's en rijbewijs.
    Dan is het weer de kapper. Of een bekeuring.
    Dus als het mijn smaak is koop ik het gewoon via marktplaats.
    De baby zal echt niet klagen hoor.:D

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik hoop dat je het goed kunt zien?
    Voorkant...

3. cindybaby71

Achterkant..... hoort ook nog een spuugdoekje bij

4. cindybaby71

Hij is heel stevig en zoals gezegd 1 x gebruikt,maar manlief is groot en breed en hij vond het onhandig;)
    En als je het niks vind gewoon zeggen hoor,even goede vriendjes:)

5. cindybaby71

Mini nog gefeliciteerd met je dochters scooterrijbewijs;)

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dank je wel Cindy

Was vandaag een positief dagje :D

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH :O. Schaam. Gefeliciteerd Minnie. Helemaal vergeten :(. Is ze blij?

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy: hij is supercool :).

Mijn man is een klein kaboutertje. Net een paar centimeter groter dan ik dus dat scheelt :D.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn idee hoor. Hier zelfde. Man moet kapper. Man moet hoognodig een nieuwe spijkerbroek. Een die niet van zijn kont zakt. Hoe meer hij eet, hoe magerder hij wordt :S.
    Maar ja, dan ook nog alles nieuw voor de beeb is wel erg veel gevraagd met dat kleine beetje dat hij verdient.

10. cindybaby71

Moet je wel even je adres gegevens pben? Ik kijk dat ik de draagzak door de brie venbus krijg,scheelt weer in verzendkosten:)

11. cindybaby71

Manlief was ook maar 70kg bij een lengte van 2mtr toen hij naar nl kwam.maar sinds 4 jaar is hij gestopt met roken en weegt nu 11okg :$

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, da's wel handig idd. PB coming up!

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @crypto
    je zal merken als de kleine er is dat het dan financieel niet meer stilstaat. Ook al is er marktplaats.
    Ik merk het nu echt. En dat is al 16 jaar zo.
    Voor jezelf kan je makkelijk een stapje terug, maar voor je kinderen wil je het beste.
    Dochterlief wilde graag een scooter.
    En ze wordt maar 1 x 16.
    Maar ook de rages op school. De kinderfeestjes. Sinterklaasviering.
    Schoenen. kleren. contactlenzen.treinkaart.
    Wat dat betreft is het gewoon erg duur.
    En als ze zo klein zijn kan je het nog best onder controle houden, het wordt moeilijker als ze bv Lala in de speelgoedwinkel zien...of een nintendo willen want die heeft ie-de-reen!! Ah mama toe mag ik een ijsje van de ijscoman???:D

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof je meteen Minnie.

Aan de andere kant denk ik dat ik met veel dingen ook wat harder zal zijn.

Fancy kinderfeestjes leuk, maar als er geen geld is dan moet het wat soberder. Nieuwe scooter. Je hebt gelijk, ze wordt maar 1 x 16 maar als het er niet is dan houdt het op.

Er staan hier al een Playstation en een Xbox. Daar moet ze het maar mee doen :D.

Ik ben zelf ook zo grootgebracht. Ik denk dat ze meer door de oma's verwend gaat worden dan door mij :D. Bij mij heb ik ook nog zoiets van 'dingen willen is prima, maar dan moet je ook weten dat niet alles in het leven voor niets komt, dus werken met je donder' :D :D.

Ik ben weinig gevoelig voor 'die heeft iedereen'.

Wat niet wil zeggen dat ik niet alles voor haar zou willen hoor. In tegendeel. Natuurlijk wil ik dat. Alleen wil ik niet dat ze het gevoel krijgt 'ik vraag het pappa en mamma en dan komt het allemaal goed'. Zo zijn we niet getrouwd :D.

Maar ja, net wat ik zeg, ik ben zelf vrij arm opgevoed dus dat scheelt ook denk ik. Lief is nooit rijk geweest maar heeft aan de andere kant wel min of meer alles gehad wat ie zich wenste. Dat wordt nog wel een strijd. Maar wel een die ik ga winnen :D.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Bammetje zit er weer in. Eens kijken of ik nog wat kan slapen.

Suiker was 6.7 vanochtend :O. Zal vast niets met die roze koeken te maken hebben gehad :D.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van jou is het nog gelukt te stoppen!. Die van mij probeert het maar lukt nooit. Moet ik wel zeggen dat ie een week deed met sigaretten. Ik wilde hem nooit aan de shag hebben maar hij heeft me inmiddels wel zover gekregen. Nu doet ie er twee weken mee. Nou ja, ik moet ook niet zeiken. Zelf vind ik roken vies maar ja, ik kan natuurlijk voor hem niet gaan bepalen.

Die van mij vreet de hele godganse dag en lijkt alleen maar magerder te worden :S. Zijn moeder zal wel denken als ze hier komt. Dan zal ik haar eens haarfijn uitleggen dat zoonlief bij elk vitamientje loopt te zeiken en vervolgens zich tegoed doet aan chips en chocola en weet ik veel wat :D

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Bij mij werkte het juist andersom.
    Omdat ik het zelf niet gehad heb vroeger wil je het je kinderen juist wel geven.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder had precies hetzelfde als jij Minnie. En dat heeft ze tot op de dag van vandaag. Nog altijd als ze een extraatje heeft spendeert ze dat aan ons.

Ik denk dat ik het andersom heb juist omdat ik nooit het gevoel heb gehad iets bij haar tekort te zijn gekomen. Weliswaar liep ik niet in dure kleding of had ik dure spullen maar ik had zoveel andere dingen waar ik gelukkig om kon zijn. En dus heb ik daardoor gezien dat je met heel weinig heel gelukkig kon zijn. Mijn moeder zag dat anders :D.

En wat het misschien nog wel versterkt is het feit dat dankzij die opvoeding ik het juist nu zo goed kan redden met het kleine beetje dat ik heb door de wsnp. Mijn ogen zijn wat dat betreft nog verder opengegaan.

Wilde alleen dat mijn moeder dat eens inzag. Want ondanks haar gekke dingen heeft ze wel een superjob gedaan.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het meezit hebben we overigens vanmiddag een box :).

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lol. Stuur ik dat mens net een antwoord dat we vanmiddag willen halen, word ik overboden. En ik ben te eigenwijs om daaroverheen te gaan. Alhoewel ze me dat nog niet gemaild heeft maar verwacht ik wel.

Dus maar weer verderkijken :D.

Deel Deze Pagina