35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Supermooie box crypto!
    We moeten er ook nog 1 hebben. Morgen is hier braderie dus misschien vind ik daar wat en anders op mp,mijn favo winkel:D

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    MP is echt helemaal mijn ding tegenwoordig. Daar kan ik echt zalig shoppen :D.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo kwebbelkousen...ik lig ff bij te komen.
    Ik heb weer veel te veel gedaan vandaag.
    Echt veel te veel.
    Nu gedouched en languit in bed.

Leuk box Crypto.

Cindy
    hier om de hoek werd vandaag een huis ontruimd.
    Daar woonde een gek mens...die liep in de winter nog op dr sokken.
    Er stond ook regelmatig een politiebusje.

Tip
    gewoon elke keer de politie bellen en brieven blijven schrijven(nog liever emailen) naar woningbouwvereniging. Dan kan je een dossier aan leggen en heb je genoeg bewijs.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb net ook op mp gekeken maar ik heb alles al :D
    dus ik was zo uitgekeken.
    Ik heb nog wel voor een caravan gekeken maar dat wordt hem toch niet.
    We hebben vorig jaar een nieuwe 7 persoons tent gekocht en die is prima voor die ene week per jaar. Maar ach kijken kan geen kwaad.

5. cindybaby71

Bedankt mini voor de tip! Hoe was het met je dochter afgelopen? Of heb ik daar overheen gelezen?

Kijken jullie ook 24kitchen? Heb net de app gedownload,superleuk en handig!

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben verslaafd aan 24 kitchen. Vooral aan Rudolph. Mounir vind ik ook tof. Heeft altijd heerlijke recepten.

Ik kook bijna de hele week van die twee :D

Ik lig uitgeteld op bed. Ben op. Morgen gyn. En mijn meisje beweegt amper vandaag. Hoop dat alles goed is.

7. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een teken van leven van deze kant ;)
    Weinig te melden, nog geen rode duivels in zicht.
    Wel af en toe een klein krampje maar geen ongie krampjes, voelt anders...
    Ook een omo witte test vanmorgen.

Dus blijven we nog gezellig wachten ;)

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sterkte draak!
    Balen die onzekerheid!

Cindy
    Dochter...je bedoeld de sollicitatie?
    Ze zou gebeld worden...afwachten dus.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Draakje. Hopelijk snel goed nieuws.

Zo. Even mijn ochtendbammetje :D. Mijn beeb is me veel te rustig. Eens kijken of een beker koude melk haar wakkermaakt. Normaliter wel.

10. cindybaby71

Goedemorgen.
    Hier ook een hele stille buik?misschien heeft ze teveel stress gehad gisteren door de buren? Ik heb al geduwd geport manlief heeft tdgdn mijn buik gepraat maar niks?

Wacht nog even anders de vk ff bellen.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal, onze babe is megadruk sinds ik vakantie heb. Gisteravond dieetadvies gehad. Op zich niet veel anders, een broodje van de lunch verschuift naar de middag zodat ik bij het avondeten minder aardappels, rijst of pasta neem. En dan savonds nog een bakje yoghurt. Wel lastig om hiaer juist tijdens mijn vakantie mee te beginnen aangezien mijn dagen totaal geen structuur hebben nu. Straks even met lief naar de stad om te kjken voor een nieuwe spijkerbroek voor hem. Dan lunchen en dan gaat hij werken. Misschien alvast het stof uitmeten en uitknippen voor het boxkleed?

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mijne was vanochtend weer wakker na de melk. Even wat meer geslapen en toen ik wakker werd was ze ook weer wakker. Over een uurtje eens kijken hoe ze erbij ligt.

Ga je zelf je boxkleed maken River? Wel leuk, kan je helemaal alles naar eigen zin maken.

Zit te denken of ik zal zuigen voor het ziekenhuis of als ik terugkom. Denk dat ik het nu maar even doe.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik ga hem zelf maken. (hoop ik haha) gisteren stof gekocht. Ik vond ze behoorlijk aan de prijs en dan vaak nog saai ook. Nu ben ik ook niet goedkoop uit, 27,- maar hopelijk wordt het dan wel eentje naar mijn zin.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy: zou best kunnen dat ze door de stress rustig is. Die van mij reageert daar ook nogal op.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Gezogen. Meteen maar even gedweild. Hoef ik mooi niets meer te doen als ik thuiskom.

Wil vandaag een lekker receptje voor mijn lief op tafel zetten. Macaronicake met salade. Heb ik daar lekker alle tijd voor :).

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je River. Ik krijg boxkleden van mijn buuf. Als die kleden net zo stoer zijn als de kleding die ik van haar gekregen heb dan komt dat wel goed.

Dan moet ik nog eens een cadeautje voor haar bedenken. Wilde een mooie bos bloemen met 3 bioscoopkaartjes regelen voor haar en haar twee meisjes. Denken jullie dat dat leuk is? Ze heeft ook een vriend en die wil ik op zich niet uitsluiten maar denk dat het leuk is voor een dagje met de meiden.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

veel plezier bij de echo crypto!
    Lijkt me een goed cadeau.

Ik heb voor de eerste een speelkleed zelf gemaakt.

Hier net ontbijt op.
    Hier is het ook vakantie en ik moet me echt aan het schema houden.
    Elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan en elke keer de wekker zetten voor het prikken en eten.
    Nu mag ik om kwart voor 1 weer een boterham.
    Tussendoor water en koffie.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Klinkt als een leuk cadeau crypto. Niet geslaagd voor een spijkerbroek voor lief, maar wel een zwart jurkje en een witte positiespijkerbroek samen voor 15,-. Dus evengoed een geslaagde ochtend. Nu net gelunchd en over een half uur gaat lief naar zijn werk en ga ik ff slapen. Vannacht niet lekker doorgeslapen, dus ik heb het nodig.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjongejonge, net terug. Hele uitleg van de gyn gehad over inleiden etc. Kans is dat ons meisje zelfs met 36 weken al komt :O. Maar ik wil haar helemaal zo snel nog niet kwijt uit mijn buik :(. Plus dat ik zo langzamerhand ook wel een beetje bang begin te worden voor de bevalling. Nou ben ik niet zo'n angsthaas maar begin wel wat nerveus te raken.

In ieder geval was alles ok. Vanaf 28 zal ze echt in gewicht gaan toenemen. Haar buikje ligt op de hoogste curve qua groei. Dus dat zal wel voor gaan liggen de komende weken. Hoofdje en de rest ligt netjes op de middenlijn.

Ik had allang moeten eten maar dat lukte niet. Ben er flauw van. Nu lekker een gezonde sandwich voor mezelf gemaakt. Had ik wel verdiend.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Fijn dat alles goed is Crypto

Ik ben ook erg bang voor de bevalling.
    Ik sta er zo weinig mogelijk bij stil het loopt toch altijd anders als dat je denkt.

Hier is mijn lijf boos. En protesteert nu.
    Ik ben maar even in de bank gaan liggen.
    Mijn hoofd wil door maar mijn lijf niet.

Mijn moeder neemt de strijkplank over.
    Daar ben ik blij mee.
    Nu moet ik zelf wel een goede kopen...:)

Deel Deze Pagina