Wat is iedereen stiiiiiiiiiiil. Hoop en Marleen en anderen hoe is het met jullie? Ik lig lekker op bed. Mag van mij vandaag. Hoef niet te koken want heb nog van gister. Alleen even een snelle salade erbij fabrieken en klaar
Hey hey, Hier gaat t wel redelijk. Heb nog steeds van die drukkende pijn in mn buik. 30 juli moet ik naar t ziekenhuis voor de hysteroscopie. Wanneer blijkt dat wel verklevingen aanwezig zijn die niet niet met waterdruk verdwijnen, dan wordt ik doorverwezen naar dr. Emanuel in het Spaarne ziekenhuis. Dus er zit nu in ieder geval progressie in. 1 augustus heb ik weer een afspraak bij de Arbo-arts, ik werk momenteel maar halve dagen, ik trok t gewoon niet met om hele dagen vol te houden. Ik was altijd zo verschrikkelijk moe. Het weekend daarna zijn weer lekker met zn tweeën, de meiden hebben vakantie en zijn drie weken bij hun moeder, en dan gaan we heerlijk samen in een hotelletje. Dat had ik volgens mn liefie wel verdiend. We hebben namelijk ook nog ons hondje na een half jaar terug gedaan naar de fokker. Ze was bij ons in huis telkens heel erg bang voor alles en plaste het hele huis eronder. Dat heeft ook erg veel energie gekost en lol hebben we nooit gehad van ons hondje. Maar toch tranen met tuiten toen de beslissing was genomen hè. Tjee, wat is zoiets moeilijk.
Ik heb dat ook eens gehad. Dat is inderdaad verschrikkelijk moeilijk maar soms kun je gewoon niet anders. Ik ben ook niet van het wegdoen maar soms is het voor het dier gewoon ook beter. Even iets lekkers in het vooruitzicht. Ik denk dat je vriend gelijk heeft. Dat heb je zeker verdiend. In ieder geval fijn dat er progressie is en je hopelijk snel meer weet.
Met mij ook alles goed.Helaas net weer ongi geworden. Ik heb heel erg veel last gehad van de hormonen die ik heb moeten slikken...erg depri en down.Deze komende maand gebruik ik geen hormonen,we gaan over 2 weken op vakantie en wil me dan fijn voelen en niet depri.Volgende maand gaan we dan weer verder met IUI maar dan in het Maasstad Ziekenhuis Rotterdam
Hoop wat vervelend meid die bijwerkingen! Geniet maar lekker van je vakantie en daarna gewoon verder!!
Hoop wat een gedoe meis. Gelijk heb je. Met je vakantie moet je je goed voelen. Lekker van genieten en dan weer nieuwe kansen.
Goedemorgen, net twee geroosterde broodjes gegeten. Lief werkt nog 1 avonddienst en dan ben ik een week niet meer alleen smiddags/savonds. tot nu toe wa mijn vakantie toch wel erg saai. Gelukkig als mijn verlof straks ingaat is lief ook 3 weken vrij. Ik geniet wel van de rust hoor, maar alleen is maar alleen. Wel een paar leuke afspraken voor de komende week.
Draak nee he en je was al overtijd pffff meid dikke knufffff! Geef de moed niet op,bij mij was de vorige pas metronde 14 raak
Dank je! De moed geven we zeker niet op Gister was de teleurstelling groot, nu hebben we weer een nachtje geslapen en gaan we er weer met frisse moed tegenaan
Bah Draak weer vol goede moed door dus. Bij ons net iets binnen een jaar maar wij waren dan ook wel bijzonder lui . Lekker River. Doe mij ook twee geroosterde broodjes . Ik heb twee zelfgemaakte sandwiches gezond op die lief gister niet meer opkon . Eens een vuilnisvat altijd een vuilnisvat . Zo. Wakker. Nog geen idee wat we gaan doen vandaag. Leuk is wel dat mijn keukenkruidjes op beginnen te komen *TROTS* . Koriander groeit al als kool en ook de bieslook begint aardig te schieten. De peterselie is rustig aan onderweg. Die heeft wat minder haast . Van een vriendin nog een potje met rode basilicum gekregen. Eens kijken wanneer die gaan opkomen. Heb vreselijk zin nu om ook tomaatjes in mijn keukenvenster te zetten en wat andere dingen. En al helemaal om er mee te gaan koken
Heeft iemand van jullie gister nog babyboom gezien? Ik heb zo zitten lachen om dat stel (denk dat ze lesbisch waren? Niet meer zeker) die vrouw die zwanger was die had iets met benzine. Gingen ze samen tanken en moest die andere het raampje open doen zodat ze de benzine kon ruiken . Ik heb tot nu toe niet echt rare dingen gehad. Jullie?
Ja ik heb het gezien. Ik heb ook niet echte rare dingen. Als je het aan lief vraagt kan hij er vast een paar opnoemen, maar ik kom niet verder dan af en toe een waterijsje. Ik heb net proef geboortekaartjes aangevraagd. Ik zou ze zelf laten tekenen, maar moest dan wel even wat voorbeelden zoeken welke richting ik op dacht. En toen kwamen we er 3 tegen die eigenlijk meteen leuk zijn. Scheelt een hoop gedoe.
Vanmorgen ook ff gekeken of het verspreiden van de koolhydraten aanslaat. Nuchter 5.1 2 uur later 6.8. Gaat dus goed.
Hier de McFlurry Magnum white. Maar dat is dan ook alles. Zelfs mijn saksische leverworst verslaving is al weg. Mooie waardes River. Mijn waardes fluctueren enorm sinds ik begonnen ben met insuline. Maar dat schijnt ook normaal te zijn omdat het allemaal nog ingesteld moet worden. Weet jouw man vast meer van.
Heb ik ook last van En dan ben ik niet zwanger Nu had ik vanmorgen wel iets heel "raars" Had echt enorme kramp in mn buik, erger dan normaal! En toen ik naar de wc ging (sorry voor de smerige details) lag er buiten het menstratie bloed en klontjes ook een soort van zakje. Ben het echt gaan bestuderen. (Nogmaals sorry) Dit heb ik echt nog nooit gehad! Ben blij dat ik gisteravond onverwachts een dag vrij kon nemen, heb een enorme off day vandaag! Ben een partij lusteloos! Lief maar zover zien te krijgen om morgen een dagje samen weg te gaan, ben ik aan toe geloof ik
Oh die is lekker he Draak? Vooral die witte chocoladecreme erdoor OMG *scheurt naar de mac* Dat heb ik ooit ook eens gehad. Zo'n 15 jaar terug. Ik heb het ook bestudeerd. Niets smerigs aan hoor. Dit is nou eenmaal ons eigen lichaam. Maar goed, ik ben sowieso niet snel vies van iets . Ik kon toen niet thuisbrengen wat het was. En tja, zoveel jaar terug durfde ik ook niet echt naar de dokter.
Ik ben al een ruime week verschrikkelijk moe. Onvoorstelbaar moe. Mijn moeder heeft er ook al last van zei ze. Wellicht het weer. Geen idee. Vind het niet leuk iig.
Hij is te gruwelijk lekker! Haha alleen daarvoor vond ik het niet erg om koopavond te draaien Kon ik tenminste naar de mac Denk ook zeker dat we te weinig zon hebben waardoor we zo moe/lustloos zijn