35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3541 Minniemouse1974, 21 jul 2012
    Laatst bewerkt: 21 jul 2012
    Minnie is thuis.
    Erg moe.
    Donderdag naar internist geweest. Er waren eiwitten in mn urine gevonden. Nog een keer getest. Gisteren hoorde ik dat er dit keer geen eiwitten in zaten.Ik was wel erg ongerust! Donderdagmiddag naar de stad geweest in Breda. Pfff vermoeiend!!:$
    Ik ben steeds gaan zitten.Bij Delifrance en bij La Place.
    Gisteren was mijn moeder er tot 's avonds laat.Gezellig maar ook erg vermoeiend.:$
    Vandaag de boodschappen/ de was/ stofzuigen.
    En het dieet wat heel veel tijd en energie kost.
    Ik lees wel mee hoor, want jullie kwebbelen zoveel.....:)
    Maar ik lig doodmoe op bed. Ik wil eigenlijk gaan slapen maar het dieet staat dat nog niet toe. Als ik te lang slaap zijn mijn waarden morgenochtend te hoog.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    31 weken klinkt nog zo vreseljk ver, maar nog 3,5 week en wij zijn ook zover.
    Ja waar is Minnie?

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te lang slapen maakt te hoge waardes? Wist ik niet. Ik slaap ook veel en lang maar kan er weinig aan doen. Ben doodop en mijn lichaam heeft gewoon de rust nodig :(

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    De tijd gaat idd snel. Voor we het weten zijn we (weer) moeder.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Schwarzeneggerfilm met Danny deVito dat ie zwanger is. Priceless :D

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ben ook echt wel moe.
    Maar goed als de kleine er is moet ik ook met minder slaap doen.
    Ze ligt nu nog te trappelen in mijn buik. Een avondmensje:D
    Maar dat dieet is ook wel een beetje een verslaving, continu de waarden meten, en tot nu toe gaat het erg goed. Dat wil ik graag zo houden.:D
    Vanaf dat ik in Tilburg ben geweest maandag zijn de waarden prima.:)

Nog ruim 11 weken.
    De tijd gaat erg hard...

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wordt ze wakker van melk :D. Wordt vast net zo'n melkverslaafde als mamma :).

Mooi dat je waardes goed zijn Minnie. Hoe zit het eigenlijk met dat d-dimeer waar je het toen over had?

Zo. Ik ben een soort van wakker. Honden uitgelaten. Hangt er ineens zo'n geel ding in de lucht :S.

Lief heeft zijn diensten voor deze week erop zitten dus hebben we weer een week samen om te genieten :)

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Lekker Minnie dat het goed gaat met je waarde. Ik heb nu 1 keer naar mijn waardes gekeken en die zagen er nu ook goed uit. Is wel moeilijk om tijdens mijn vakantie aan een dieet te houden, maar ik probeer ook als we uit eten gaan er rekening mee te houden.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij wordt ze wakker zodra ik eet of iets kouds drink. Op dit moment heeft ze de hik. Voor vandaag staat er niets geplant. Ik ga mijn laatste vakantieweek in. Lief heeft niet zoveel diensten als de afgelopen diensten, dus ik dacht nog een weekje samen te hebben, maar hij gaat de buitenboel schilderen bij zijn moeder.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe herken je die hik? Volgens mij herken ik dat helemaal niet :p.

Oh da's wel balen River. Je had zo'n zin in dat weekje samen :(.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    In septembe heeft lief vakantie en dan begint mijn verlof, en na de bevalling heeft hij ook weer een paar weken vrij. Dus we halen de tijd wel weer in. Tja de hik voelt als de hik, alleen heeft alleen je buik de hik. Als de baby schopt voelt dat niet regelmatig aan, bij de hik wel, je buik beweegt 1 keer, even niets, en dan weer 1 keer. En dat gaat hier dan zo'n 5 keer achter elkaar.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dan heb ik dat nog niet gehad. Of ik heb het nog niet gemerkt :)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lief is vrij van 28 september tot en met 4 november. Dat is dan wel weer het voordeel van oproepbasis. Was dat mokkel van het uitzendbureau (sorry maar het is ook echt een bitch) niet blij mee maar dan moeten ze hem maar eens een contract geven of wat beter behandelen. Nu bellen ze hem ook af als er niets is en als er zieken zijn of iemand wil vrij dan mag hij de boel draaiende houden daar. Nou jammer dan. Wij gaan genieten van ons beebje straks :).

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wat een luxe als je man zo lang thuis is na de bevalling.:D
    Ik verwacht dat mijn mannetje 2 dagen thuis is.
    Maar anders kost het gewoon teveel geld.

De d-dimeer.
    Ik heb het met de internist besproken.
    Maar waarschijnlijk komt die verhoogde waarde (2550) door de zwangerschap.
    Na de zwangerschap kan ik daar pas wat mee.

Mijn waardes van het dieet zijn gelukkig goed.
    Het is wel veel werk maar dat heb ik er wel voor over.

Zo nu eerst koffie:D

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd wel een luxe. Gaan we dan ook flink van genieten. Net wat ik zeg, moeten ze maar iets anders met hem omgaan dan had het wellicht niet zo geweest :D. Maar dat ligt aan het uitzendbureau hoor, niet aan het werk. Alhoewel het werk natuurlijk wel kan zeggen dat ie een contract zou moeten krijgen.

Ach, het maakt ook eigenlijk geen fluit uit. Als ik straks weer ga werken dan blijft manlief thuis om voor de kleine te zorgen. Dat draaien we tzt weer eens een keer om. We kiezen ervoor niet ons kindje in de opvang te doen dus wisselen we gewoon om :D.

Lief is pianoleraar, kan ie haar meteen leren muziekmaken :D.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Huis gezogen. Afgestoft. Zo nog even de dweil erdoor en dan kan ie wel weer :).

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ben nog steeds niet helemaal wakker.
    En ik heb ook geen plannen vandaag dus ik lig nog steeds op de bank en manlief bakt broodjes.:D

Ik ben zelf altijd thuis voor de kinderen.
    Mocht dat ooit veranderen dan werken we om en om zodat de twee kleinsten niet naar een oppas hoeven te gaan.
    Dat moet makkelijk kunnen.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het voor lief ook erg fij dat hij na de geboorte een paar weken thuis is. En zodra mijn verlof erop zit heeft lief nog een week of 4 zodat ik rustig kan wennen aan het werken zonder dat we elkaar meteen minder zien omdat we elkaar dan alossen. Maar goed eerst nog even vrij, dan nog 5 weken werken en dan hoef ik dit jaar niet meer te werken.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, het zal bij ons minder inkomsten betekenen maar we hebben dat er voor over. We zijn er beiden stellig over dat we niet willen dat ons beebje naar de opvang moet. Keuze natuurlijk.

Misschien over een paar jaar als de markt weer wat aantrekt dat de een thuis werkt en de ander op pad gaat. Dat is me ook prima maar voorwaarde is wel dat de kleine gewoon thuis kan zijn.

Lekker River. Dat hebben jullie ook lekker voor elkaar.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, balen dat er eiwitten in je urine waren gevonden, had je ook een te hoge bloeddruk? Gelukkig bleek daarna alles goed te zijn.
    Hier ook nog 11 weekjes en dan heb ik als het goed is, mijn kleine meissie in mijn armen:D
    Manlief is hier ook 2 weken na de bevalling vrij.......wel lekker hoor, we hebben toch 2 kids rond lopen dus vind het fijn dat hij thuis is zodat ik/we aan het nieuwe ritme kunnen wennen:) Zal toch wel weer ff wennen zijn weer een baby in huis;)

Deel Deze Pagina