Nee mijn bloeddruk is altijd prima. Had ook geen hoofdpijn of buikpijn. Ik zeg net tegen manlief; zullen we vanavond naar de tilburgse kermis gaan? Zegt hij; weet je hoe groot die is?? Ik; Ja, dus? Hij; Dat kan jij toch helemaal niet??? Ik; hahaha, oja dat is waar. Hij; En daarbij...jij houd helemaal niet van de kermis!?! Eh..... Hahaha klopt, ik heb best wel een hekel aan de kermis. Het enige leuke zijn de suikerspinnen. Maar die mag ik nu toch niet. Voor de rest ben je zo 100 euro armer.
LOL. Nee dat kan jij niet Minnie. Ik heb overigens ook weinig met de kermis. Nooit gehad ook. Moet in je zitten volgens mij. Zo. Ben even naar deurhekjes aan het kijken. Iemand ervaring mee? Daarbij hoef je niet te boren en lief wil zo'n ding tussen hal en woonkamer zodat we af en toe de honden eens even in de hal kunnen laten. Ik word gek van al het haar en ondanks dat ik ze er beslist bij wil hebben als beeb er is, is het met kraamhulp en schoonmams in huis wellicht ook wel handig als we af en toe even kunnen zeggen 'woonkamer leeg' . Of ik het volhou is een tweede maar goed, zien we dan wel weer. Als het goed is hoef je bij zo'n deurhekje niet te boren maar moet je er dan wel de deur uithalen? Wij hebben een grote hal maar met de voordeur recht tegenover de woonkamer en dat kan wel eens gaan tochten misschien.
Ohhhhhhhhhhh ik vind kermis juist geweldig.....vooral de spin, die karretjes die zo door elkaar gaan en dan met keiharde muziek Super!! Wij gaan volgende maand naar Koningin Julianatoren, gelukkig kunnen de kids in veel attracties zelf, ik mag toch bijna nergens meer in. Ook gaan we naar het Spoorwegmuseum, maar daar kan ik tussendoor zitten als het me te veel wordt hahaha @Crypto, geen ervaring met deurhekjes hier. Wij hadden alleen traphekjes beneden en boven aan de trap, die komen er straks weer als ukkie gaat kruipen
Ik kan niet meer tegen de spin. De laatste keer was geen succes. Als kind vond ik de kermis wel erg leuk. Wij zijn ook nog in overleg wat we nog gaan doen in de vakantie. Het liefst nog een weekje weg maar dan wordt het spanje, en dat is nu niet echt verstandig ivm de zwangerschap. Verder willen we nog oa naar blijdorp en slagharen. We zijn net pannenkoeken wezen eten bij de pannenkoekenbakker. Ik ben benieuwd wat mijn waarde is....hij was heel de week goed. Maar na een pannenkoek met ijs en aardbeien Geen idee crypto, wij klemmen ons hekje gewoon tussen de deurstijl in. Ze kunnen hem zo opzij duwen maar dan zeggen we er wat van en gaan ze braaf liggen.Wij hebben een hekje bij de achterdeur zodat ze buiten blijven en de achterdeur open kan blijven staan.
Het is zo stil hier.. Ik zal eens kijken wat mijn waarde is...ik ben zooooo benieuwd. Hmmmm dat was maar eenmalig. Voorlopig geen pannenkoeken meer.
Ik zat vandaag heel dicht bij een hypo. Voelde me verschrikkelijk naar en duizelig ineens. Gemeten, 4,2. Dextro genomen en toen ging het gelukkig al snel weer beter maar gatver wat is dat naar zeg.
@crypto soms is het echt niet te voorspellen he. Ik heb nu al 2 x per dag een glas melk extra ingevoerd en dat gaat prima. Maar de pannenkoek was teveel van het goede. Nou ja, weer wat geleerd. Nu weer gewoon op de goede manier verder. Jij moet denk ik altijd druivensuiker bij de hand hebben?
Ik heb het idd altijd ergens. Just in case. Eet ik een bammetje pasta heb ik lage suiker. Eet ik een kommetje vla is ie hoog. Geen peil op te trekken idd.
Als wij niet weten wat we moeten kijken op tv, staat ie standaard op Classic FM ofzoiets.....een muziekzender met allemaal oude muziek, echt heel leuk met videoclip erbij Hier een foto van mij met 30 weken, vorige week gemaakt tijdens de vakantie in onze stacaravan
Goedenmorgen allemaal, Ik ben lekker eerst. Ga wel weer terug naar bed hoor. Ik kruip nog lekker even tegen mijn lief aan . Rina, jouw buik is al mooi gespannen. Dat is die van mij nog niet. Het is dat als ik er op druk ik de beeb voel maar anders was het nog gewoon mijn ouderwetse blubberbuik . Jullie nog plannen vandaag? Hier lekker genieten van elkaar
Goedemorgen, mooie buik Rina. De mijne is aan de onderkant nog niet mooi strak. Ik ben 2 jaar geleden heel veel afgevallen en daar heb ik nogal wat los vel van overgehouden. Ik hoop dat de baby dat nog gaat gebruiken, dan ziet het er mooi uit haha. Wij gaan vanmiddag een plankje ophangen en verder weinig. Even naar schoonmoeder. En op zoek naar een nieuwe naam. Balen, maar in mijn zus haar schoonfamilie is gezinsuitbreiding geweest en de naam lijkt teveel op onze. Dat is niet leuk, dus hebben we gisteravond besloten om weer te gaan zoeken. Pfffff, en het was al zo'n zware bevalling.
Goedemorgen,wat is het al warm zegdat wordt nog wat Rina mooie buik Gisteren lekker vroeg naar bed en lekker met manlief een film gekeken we hebben nieuwe matrassen lol dus daar moet je ff van genieten Ik ga echt niet veel doen vandaag,wasje draaien stoffen stofzuigen en dweilen en dam vanmiddag lekker op bed met dochterlief.ze was ook al vroeg vandaag kijken als papa straks komt dat hij het zwembad even opzet
Hier is het nog koel maar verwacht dat dat snel gaat veranderen. Ik doe ook niet veel. Gister gezogen en gedweild. Honden zijn niet in de woonkamer geweest dus huis is nog lekker aan kant. Kalmpjes aan vandaag . En als het te warm wordt met de benen en armen wied op bed met alle ramen open .
@River: oh da's ook waardeloos zeg. Kun je weer opnieuw beginnen. Een voordeel met Griekse namen is dat dat probleem er nooit is. Ze heten allemaal Nikos, Giannis, Maria etc. . En gelukkig komt de naam hier in Nederland amper voor dus dat scheelt ook weer .
Ik heb net ff snel stofgezogen. Het zonnetje staat nog niet op de ramen dus het is nog vol te houden. Ik moet nog wat was vouwen en dan douchen. Ik baal wel giga van de naamsverandering. We vonden het al zo moeilijk en dan begint het weer opnieuw.