35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja idd ben blij als we wat anders vinden want hier gaan we aan onderdoor:(

btw ik denk als het niet goed zat bij jou had je al lang krampen enz. gehad. volgens mij heb je gewoon een gevoelige baarmoedermond wat de bloedingen veroorzaakt;)
    trouwens wanneer heb je een echo? of heb ik eroverheen gelezen?

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zat ik ook aan te denken Cindy. Dat mijn baarmoedermond overgevoelig kan zijn. Ik heb het hier ook nogal eens wisselend van superheet tot koud :D. Ik merk bv. ook dat mijn neus al heel snel bloedt.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben er hoor dames:D
    Ik ben heel druk.Heb vandaag theorieexamen gehad(voor auto)helaas gezakt:( Morgen naar Gent naar de gyn en donderdag autorijles en komt de fotograaf foto,s maken van ons huis(gaat in de verkoop) het huis moet helemaal netjes zijn,opgeruimd en er is nog veel geverfd enz...dus heel druk.Nog steeds niet ongi,denk dat ik morgen nog even testje doe voor ik naar de gyn ga

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik neem morgen wel even de tijd om bij te lezen. Vandaag gewerkt, was laat thuis, ging van alles mis en zelfs in de auto werd ik nog gebeld met vragen. Alleen vrijdag nog werken en dan ben ik vrij!!!

Vandaag vroeg voor het eerst iemand aan mij of ik zwanger was, daar gaat mijn poging om het krampachtig stil te houden. Is dus maar goed dat ik 3 weken vrij ben straks dan zien de clienten het tenminste nog even niet.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop: fijn dat alles nog ok is. Jammer van je theorie examen. Ik slaagde ineen keer voor theorie maar zakte twee keer voor praktijk. Twee keer zei de examinator tegen mij 'tja, schuld lag bij de andere bestuurder maar jij moet er voor boeten' :S.

Sterkte met je test. Enneh, wel even melden he :D

@River: Lekker rustig aan doen dan!
    Wel leuk trouwens dat mensen het gingen zien ;).

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, redelijk geslapen vannacht. Om een uur of 3 maaide ik mijn wekker radio van mijn nachtkastje en ging de radio aan. Moest uit bed om hem weer uit te doen. Daarna tot 5 uur geslapen. Nu lekker 2 dagen vrij. Zijn er hier nog meer werkende zwangeren?

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogguh,

Nee, ik werk niet River. Ik heb in 2010 met ontslag te maken gekregen en helaas nog niet iets nieuws kunnen vinden. Is ook niet al te makkelijk in mijn woonplaats.

Ik probeer nu te bedenken of ik wellicht iets voor mezelf kan doen in de toekomst. Helaas geen idee wat. ZOu het liefst iets in de ICT willen doen maar daar moet ik dan wel eerst wat papiertjes voor halen :(.

Ik heb redelijk geslapen. Vanochtend voor het eerst weer eens de honden uit kunnen laten zonder meteen moe te zijn. Lekker.

Verder geen nieuws.

8. cindybaby71

morgen dames,

slapen wat is dat? hier alweer de muziek aan naast,en tevens hadden ze ook nog flink ruzie:(
    manlief is vandaag naar deventer met de trein om waarschijnlijk een auto te kopen;) rekeningen moeten dan maar ff wachten,we hebben toch een auto nodig:)

hoop ben benieuwd naar je testjes:cool:

werken doe ik momenteel niet,zit wel in de ww en ben nu ziekgemeld met de ishias(doe schoonmaakwerk)

hier heeft het nog niemand in de gaten,maarja zit dan ook bijna de hele dag binnen:(
    langzaam komt de echo in zicht en vind het best spannend worden nu:$

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik werk sinds 4 jaar weer nadat ik 7 jaar zonder werk heb gezeten.
    Heb nu een dubbele baan, ik werk in een instelling die daklozen opvangt, mijn groep zijn voornamelijk jong volwassenen. Daarnaast ben ik vakfotograaf, maar dat is freelance en kan ik zelf bepalen hoeveel of hoe weinig ik werk.

10. cindybaby71

wauw druk dus:$ doe maar rustig aan meid!

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik werk 28 uur en fotoshoots is geen wekelijk iets. Dus het klinkt drukker dan het is.

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik ben dan wel niet zwanger (nog) maar werk wel:D
    Ook toen ik zwanger was werkte ik;) Vond het lastig om geheim te houden dat ik zwanger was.
    Voordat ik wist dat ik zwanger was rookte ik. Toen ik zwanger was daarmee gestopt en toen had ik mijn collega's boven op me, zaten te vissen of ik zwanger was, want ja, ineens niet meer roken?:D
    Heb toen gezegd dat ik aan de pleisters zat en dat mijn groeien te maken had met stoppen met roken. Totdat ik er toch echt zwanger uit zag. Ik werk in de zorg, meest met meiden dus ja...lang verbergen kun je niks bij ons op het werk:).
    Hoop mijn werk nog lang te kunnen doen, ook als ik (weer) zwanger ben.

13. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede morgen allemaal!

En dan is het alweer woensdag!
    Ik ga even bijlezen, ben gister de hele dag van huis geweest.

@Cindy, dank je meis! Het is zeker geen pretje en neem elke dag medicijnen en krijg elke 6 weken een infuus in het ziekenhuis.
    Maar ik mopper niet hoor, als ik kijk naar alles om me heen neem ik het voor lief en prijs mezelf gelukkig dat het geen andere enge ziekte is.

De arts was ook positief, ik maak nog geen antistoffen ondanks ik de 8 weken echt niet haal en kan gewoon doorgaan. Ik moet tot het laatste trimester doorgaan met het infuus en dan mss stoppen maar dat zien we dan wel.
    Hij stuurt me ook naar de gynaecoloog dus ik wacht nu op de verwijsbrief van mijn huisarts.

Jeetje meis wat een weekend, er lag een complete vloek op :(
    En lekker dat ze gaan dreigen.... Ik zou dan denk ik juist de politie bellen maar dat zeg ik nu.....
    Ik hoop dat jullie snel weer kunnen rijden of een ander huis krijgen want dit schiet niet op en zeker niet met dat maffe carnaval! Mijn vriend is een Tilburger maar heeft er gelukkig niks mee pfew

@River, nee ik werk ook niet meer. Sinds mijn crohn gaat dat niet meer helaas.
    Maar jij hebt het erg druk met 2 banen, leuk hoor fotoshoots.
    Wat doe je zoal?
    Ik verveel me totaal niet en pas op mijn nichtjes op maandag en soms andere dagen mocht het nodig zijn.
    Maar dat is natuurlijk niet betaald, het fijne is wel dat ik lekker thuis ben als ik me niet lekker voel.

@Crypto, hoe voel je je vandaag?

@ Hoop Spannend meid, succes bij de gyn vandaag en ik ben erg benieuwd!
    Jammer dat je gezakt bent, was het erg moeilijk? Het gaat nu zo anders dan toen ik het gedaan heb.

Vanmiddag naar mijn broer en mijn vriendinnetje, ze blijft via whats app vragen of ik al ongie ben en het liegen gaat me zo vreselijk af en ik vind het zo erg omdat ik altijd alles met ze deel.
    Ik blijf vriendinnetje zeggen omdat mijn broertje is getrouwd met mijn beste vriendinnetje en dat is ze al 25 jaar. Ze zagen elkaar de eerste 18 jaar alleen niet staan .
    Vind het alleen erg moeilijk want hun zitten al 6 jaar in de mmm en ze blijven waarschijnlijk kinderloos.
    Zo maar even een gedichtje proberen te maken voor de oom en tante in spe.

Wat zijn jullie plannen vandaag?

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Deventer? Daar woon ik :D. :p

Waar gaat ie kijken?

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cin: ik zit ook grotendeels binnen. Niet dat het moet, maar er is momenteel weinig te doen buiten. Plus dat ik vurig hoop binnenkort een huisje te krijgen in mijn moeders woonplaats. Krijg je meteen dat ik hier ook weinig zin heb om iets te doen. De hoognodige dingen maar daar heb je het ook wel mee gehad.

@River: volgens mij doe jij dan leuk werk. UIteraard de fotografie maar dat andere lijkt me ook best dankbaar.

@Sasya: lief dat je het vraagt. Ik voel me wel goed hoor. Ik denk dat ik nu toch echt wel in alle redelijkheid kan aannemen dat het bloed komt na het toilet. Vanochtend had ik het weer. Beetje. Niet zoveel als afgelopen zondag dus moest het nu wel echt wegvegen. Ik denk dat ik maar gewoon probeer me niet teveel zorgen te maken.

Verder voel ik me op zich ok. Ik merk wel dat nu ik zwanger ben ik echt verlang naar dat andere huis en weer wat dichter bij mijn moeder te zijn. En ik mis Griekenland. We hadden heel goedkoop tickets gezien maar we hebben drie honden die dan toch tijdelijk even opgevangen moeten worden en dat kost al gauw 10 euro per hond, = 30 euro per dag = 300 euro als je 10 dagen wegbent. Dat is niet haalbaar. Ik moet eens zien of daar andere oplossignen voor zijn. In de toekomst willen we een wat grotere auto die ook lange ritten gewoon aankan. Dan kunnen ze mee.

Maar ik zou echt zo graag even een paar daagjes door mijn schoonmams in de watten gelegd willen worden. Geen idee waarom, ik ben behoorlijk zelfstandig altijd, maar nu heb ik daar behoefte aan :D.

Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om het hen te vertellen. Wat een dilemma. Vooral omdat je het niet geheim kunt blijven houden. De tijd dringt. Moeilijk hoor.

Verder geen plannen hier vandaag. Zo mijn pc eens even openmaken en eens kijken wat er met mijn grafische kaart aan de hand is. Het lijkt erop dat mijn pc overheated raakt tijdens het gamen. En dat is heel frustrerend want gamen is toch wel een hobby van me. Moet wel even gefixed worden :D.

16. cindybaby71

haha grappig:D ik zou het niet weten,ze kwamen hem halen op het station;)

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik fotografeer voornamelijk in de studio. Veel kindjes en zwangere buiken. Soms een bruiloft en tussendoor vrij werk.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb een ontzettend leuke baan. Maar mijn zwangerschap maakt mij kwetsbaar dus ik ben benieuwd hoe ze daarop gaan reageren, en of ik ze wel heel laat op het moment dat als ze boos zijn mijn kindje gaan bedreigen.

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk zeg :)
    En als je moederinstinct omhoog komt gewoon bijten hoor ;)

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ze denken nu al dat ik soms kan bijten, dus het gaat vast wel goed komen.

Deel Deze Pagina