35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Wij krijgen vandaag bezoek. Lief werkt tot 14 uur dus ik ga zo maar eens beginnen aan het huis. Vanavond uit eten met ze. Voor die tijd hopelijk nog ff een dutje doen want na 5 uur heb ik bijna niet meer geslapen en dan is bezoek vermoeiend.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gezellig River. En ja, bezoek is idd vermoeiend als je niet van te voren even kunt nappen. Hier staan zowaar ook wat dingen op de planning voor vandaag wat mij van mijn naptime afhoudt. Tenzij het allemaal snel gaat maar dat zal wel niet :D.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Wat kost het me veel moeite om wakker te worden 's morgens.
    Dat kan nooit goed zijn.

Ik had alleen bij de eerste last van ischias.
    Dat had ik bij deze zwangerschap ook wel verwacht, maar ik heb er nu geen last van.Wel last van depresies sinds de 22e week.

Zo lekker even de stad in.
    En de scooter ophalen van mijn dochter, die gaat er vandaag meteen mee op stap :)

4. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Busted!!! :D:D
    Hahahaha!! Ik heb weinig te melden eerlijk gezegd...
    Duivels zijn weer vertrokken, das al positief :p We kunnen weer vollop aan de gang :D

Verder ben ik erg "druk" aan het werk :D

En de vermoeidheid is eigenlijk alleen maar erger aan het worden :(
    Geen idee waar het vandaan komt (eigenlijk misschien ook wel, maar daar steek ik een beetje mn kop voor in het zand: Een paar weken geleden heb ik een teek opgelopen en die heb ik dus moeten verwijderen.. Mogelijk dat deze toch besmet was...)

Dus eigenlijk weinig leuks te melden ;) :D

@crypto, succes vandaag weer in het ziekenhuis!

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draakje: ga jij dan eens snel richting huisarts. Met teken moet je niet sollen meis. Zeker niet met een komende zwangerschap in het vooruitzicht!! Hup!

Ik weer terug. :$:$:$:$:$:$:$:$:$ Ik moet meer rust nemen :$:$:$:$:$

Allememaggies, ik heb nu al het idee dat ik de hele dag op bed lig :S. Maar moet toch proberen om niet allerlei plannetjes meteen te willen uitvoeren maar gewoon even wat rustiger doen :S.

Beeb was verder ok. Hartje en alles was ok dus op naar volgende week.

Wel een schat van een gyn trouwens.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto had je mijn bericht gelezen?op de vorige pagina?

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu wel Cindy. :D komt vanzelf goed. Nog twee maanden de tijd. Maak je nou maar niet druk ;)

8. cindybaby71

Ik mag maandag voor de suikertest ben benieuwd.

Ik smelt hier zowat blehhhhh ga ff zuigen dan douchen.de aardappels staan al op voor de aardappelsalade.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee Draak, misschien toch maar even nalaten kijken? Lyme verdwijnt niet al je het negeert. Hoe sneller je weet of je besmet bent hoe meer kans je hebt dat je het nog kan behandelen voordat het chronisch wordt.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA het is warm he.

River heeft gelijk Draak. Ga aub even richting huisarts!

11. cindybaby71

Zo heb een lekker stuk koek achter de kiezen en ga nu een dutje doen met dochterlief :D

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuk ze Cindy :)

Nog even en dan kan ik dat ook zeggen :). Even lekker met dochter een tukje doen :)

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik geen tuk vandaag, bezoek komt wat eerder. Huis ziet er redelijk uit, alleen niet gedweild, kon het ruggetje niet meer aan. Nouja zal er niet minder gezellig om zijn.

14. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Tnx for asking, crypto.
    Hier gaat t wel. Nog steeds halve dagen werken, maar ook dat valt me zwaarder.
    Niet omdat ik geen energie meer heb, maar dat ik dingen gewoon niet meer zie.
    Standaard dingen voer ik met gemak uit, maar als er iets is dat aangepast of herberekend moet worden dan komt t gewoon niet, erg vervelend.
    Normaal vind ik dat heel erg leuk om te doen, zoveel mogelijk uitzoekwerk.
    Ook heb ik erg last van mn emoties, om t minste of geringste barst ik in huilen uit.
    Doet me erg denken aan toen de zaak van mn tantezeggertje tegen mn vader speelde vorig jaar. Toen heb ik ook een poosje thuis gezeten en minder gewerkt wegens stress, om dezelfde soort klachten. Zelfs toen ook bij de psych gelopen voor emdr- therapie.
    Maar goed, maandag de hysteroscopie. Ik hoop dat ik een beetje op tijd wordt ingepland.
    Ik weet nu dat er in ieder geval iets gebeurd.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig meis maar zo begrijpelijk dat je je zo voelt. Voel je niet te rot om wat je voelt. En als die halve dagen te zwaar zijn ga nog minder werken. Jij bent nu even het allerbelangrijkst.

Heb je vorig jaar alles wel goed kunnen verwerken? Best logisch wanneer dat niet zo is en dit erbij komt en dus gewoon teveel voor je is. Pas op, ik heb zelf veel te veel jaren gelopen met dingen waarvan ik dacht 'gaat wel over'. Maar dat gaat het niet. Het blijft sluimeren en als er dan iets bovenop komt dan ben je flink de pineut. Is het niet waard!

Heel veel sterkte en praat rustig van je af hier. Beter dan binnenhouden.

Dikke knuf, Crypto

16. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Tnx, doet me goed!

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3637 Minniemouse1974, 24 jul 2012
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
    Heel veel sterkte Marleen!!

Draak als de vermoeidheid erger wordt zou ik toch maar naar de huisarts gaan.

Hier net de boodschappen gedaan.
    Nu even niks doen.
    De kinderen zijn voor de deur een watergevecht aan het houden.
    Dat is het voordeel van op een plein wonen.:)
    Normaal ga ik nog naar de speeltuin maar daar had ik nu even geen fut voor.
    Het is echt veel te warm.:$

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Vanmorgen zijn we naar het zwembad vertrokken en vanmiddag kwamen we pas weer thuis. Hebben heerlijk binnen en buiten gezwommen, Justin is van de lage en hoge duikplank gesprongen, we stonden er echt van te kijken dat hij dat durfde maar hij kon er geen genoeg van krijgen hahaha:D

In het zwembad lekker patat met snack gegeten, dat mocht natuurlijk niet ontbreken. Vanavond chinees afgehaald en heerlijk buiten gegeten maar toch is het me iets te warm dus zit nu weer ff lekker binnen af te koelen:cool:

Heb vanmiddag gebeld voor de huur van een geboortebord hoe dat allemaal in zijn werk gaat en donderdag gaan we naar de drukkerij om een proefdruk van 2 geboortekaartjes te laten maken. We twijfelen nl. nog steeds tussen 2 geboortekaartjes;) Daarna gaan we naar de babyzaak om een sluier/hemeltje voor bij het ledikant te kopen, deze hebben we toen helaas na de geboorte van Samira verkocht.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Dat klinkt als een geslaagd dagje :)

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310