Oh die is prachtig zeg. Wij verschillen niet veel van smaak zie ik al . Hier moet ik ook nog wat kussens bij hebben. Ik heb al de grote paarse van de Leen. Tzt nog eens wat bijkopen. Heerlijk vind ik dit soort banken.
@river ik zat aan een tuinbank te denken. lekker slim hahaha. Ben jaloers crypto. Ik wil ook met de babyspullen aan de slag...kleertjes wassen enzo. Maar mijn enkels doen zo'n pijn dat ik nu alweer in de bank lig. Dat schiet niet op want ik moet nog stofzuigen stoffen en dweilen. En de was aanzetten en de was opvouwen. zucht. En vanavond weer eten maken. Ik blijf expres al thuis vandaag.
Ja volgens mij verschilt alleen de zijleuning en is dit een ander soort stof. Maar verder lijken ze wel op elkaar.
Waar wassen jullie de kleertje mee? Ik lees dat sommigen speciaal wasmiddel ervoor halen en anderen weer niet. Wat is wijsheid?
Idd. En ligt en zit heerlijk. Stel je voor, lig je straks heerlijk met je meisje op te rusten . Zalig. Heb je al iets van ze gehoord? Hier heb ik weer een gratis commode gezien. Dit keer vindt lief hem wel mooi. Eens even kijken of ie er nog is .
Nee nog niets gehoord. Staat helaas ook geen telefoonnummer bij. Zullen wel werken dus ik verwacht vanavond pas iets.
Ik heb alle babykleertjes lekker met Robijn color gewassen. Ik hoor in mijn omgeving geen geluiden dat mensen speciaal middel halen. Mijn vriendin wast met eigen merk van de Plus. Haar baby is nu 7 mnd. Gaat prima. Ik heb het in ieder geval niet gedaan.
Ik heb in het begin altijd neutral gebruikt. Het babyhuidje is nog zo teer en ze moet er nog aan wennen. Daarna alles strijken. Ik wil er eigenlijk aan beginnen maar aan de andere kant is het nog best wel vroeg. Ik denk dat ik nog maar even wacht. Het is hier 37 graden in de tuin. Ik heb alle rolluiken dicht en we zitten lekker binnen.
Ik heb al het wassen en strijken al achter de rug. Vroeg of niet, ben verdomd blij dat ik er klaar mee ben .
Ik was en heb bij de anderen ook gewoon met wasmiddel,dit x ook robijn. Als de baby er op zou reageren kan je nog altijd neutral gebruiken vind ik! Trouwens jullie weten dat je de hydrofiel luiers niet moet strijken he,dan nemen ze nl slecht het vocht op!
mooie bank ook Cindy. Nee, wist ik niet van hydrofiel luiers. ligt al gestreken in de kast In alle eerlijkheid, Ik weet sowieso niet waar die dingen voor zijn :O
Wauw mooie bank Cindy. Volgens mij moet ik ook hoog nodig een nieuwe. Ik heb de voorraadkast opgeruimd, nu moet ik echt nog stofzuigen en dweilen. Maar ver kom ik niet met deze hitte. Morgen nog warmer??? :x
Die luiers zijn om de beeb mee af te drogen na het badje! Je komt met de hydrofiel luiers beter tussen de plootjes van je mollige beeb dan eengewone handdoek!