Ja idd cool haha kan mijn wederhelft daar zijn biertjes in proppen ipv mijn koelkast Maar ik moet hoognodig een box hebben en vind er geen in mijn prijsklasse ahum en wat wij mooi vinden
@CD28 Vijf weken zwanger! Geniet er lekker van, voor je het weet is de zwangerschap weer voorbij. Het gaat zooo snel. Ben je niet misselijk?? Gratis koelkast...hoe doen jullie dat toch? Ik stel waarschijnlijk weer teveel eisen. Voor het bier hoef ik het niet te doen. Wel voor het fruit. Ik denk dat ik mijn bankstel nog even hou. Ben er ook wel gehecht aan. En we moeten de woonkamer nog uitbouwen en een nieuwe vloer leggen. Dus dan moet ik nog maar even wachten. Hij is verder niet kapot ofzo en makkelijk schoon te maken. Sinterklaas is 1 dag voor mijn verjaardag. Gezellige tijd. Vier het echt graag met heel veel cadeaus, marcepein, kruidnootjes en chocola. Dat vergeten onze kinderen nooit meer. Rina ik woon vlakbij de babydump. Ik heb er van de week nog gewinkeld. Maar in breda zit de prenatal en daar kan je lekker op je gemak rondneuzen. Soms ga ik naar de babyplanet, als afwisseling. Net gedweild en gedouched, nu samen met de jongste tv kijken.
Cindy is wel goed wakker...ik had die typefout niet gezien. Ons kleinste prinsesje ligt lekker te bewegen.
Nee, geen last van met slapen. Ik vind het wel lekker hoor! Hoop dat het nog een tijdje dit weer blijft al laat weeronline al andere beelden zien.
vannacht was gelukkig wel koel. vandaag loopt de vandaag loopt de druk op. Dat gaat Dat gaatzwaar worden ladies. mag van mij gaan donderen en druppen.
Morgen, hier ook lekker grslapen met de ventilator aan het plafond. tja Cd28, nu is het nog lekker, maar als je zo'n vracht mee moet sjouwen met alle ongemakjes erbij dan is 5 graden minder ook goed hoor haha. Lief heeft gisteren een zwembadje gekocht, kan ik afkoelen. Vandaag heb ik volgens mij niets te doen. Zit nu lekker bij de waterkant met een ontbijtje. Alleen ff stofzuigen straks.
Oh lekker River. Al vind ik het knap dat je nog uit datbadje kan komen straks . Zou mij niet meer lukken. Cd heeft het goed uitgekiend. Die heeft de warmte niet als ze zover als wij is .
Ik heb hier ook nog veel bewolking. Maar zo begon het gisteren ook. Zonder hulp zal ik het badje ook niet meer uitkomen hoor. Toch denk ik dat ik liever warmte heb dan spekgladde wegen. Zou niet meer naar buiten durven denk ik.