35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Idd river,dan heb ik ook liever de warmte;)

Ik ga ook pas in het badje als manlief thuis is,eerder durf ik ook niet.ik ben hier maar alleen met dochterlief;)

2. cindybaby71

Kijk deze rommel staat jullie ook te wachten met kindje straks :D

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen
    dat zwembadje heb ik ook .
    Maar heb niet de kracht hem te vullen.
    Misschien straks.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mooie buik River!
    Leuk jurkje!!!

Thuis loop ik zonder legging.
    Maar als ik wegga doe ik toch maar een legging eronder ook al is dat erg warm. Ik vind de jurkjes net te kort anders.

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb nu ook alleen een jurkje aan, maar moet nog douchen etc. Buitenshuis trek ik er ook iets onderaan hoor. Al is het alleen al omdat ik nu veel meer transpireer en ik het vreselijk vies voelt als er een straaltje tussen mijn benen loopt.

6. cindybaby71

Mooie buik river;) schiet lekker op he

7. cindybaby71

Ik loop nu in een veel te kort oud jurkje,soort pyama.maar moet ook nog douchen! Ik ga met dit weer thuis echt niet opgedirkt zitten nu:Dals we weg gaan trek ik meestal ook een jurk aan met legging,stel je voor iemand ziet mijn spekbenen:$

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kreeg van de week een mailtje waarin stond vanaf nu gaat je buik pas echt groeien. Lief lag hier helemaal dubbel.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmorgen weer geprikt. Nuchter 5.3 niet nuchter 8.2. Snap er niets van, eet niet anders dan vorige week en toen bleef ik mooi onder de 7.

10. cindybaby71

Ja lach maar,ze hebben wel gelijk hoor:$je krijgt nu pas een echte toeter hoor:D

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Iedereen denkt nu al dat ik bijna moet bevallen, of dat er dan toch minstens twee in moeten zitten.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Wat had je op brood?
    Heb je beweging gehad ondertussen?
    Of spanningen?
    Dat zijn allemaal dingen die meespelen.

Mijn waarden zijn heel erg goed gelukkig. Maar ik moet elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan. En echt opletten wat ik eet en drink.
    Als ik bv een tijd autogereden heb zijn mijn waarden ook hoger.
    Ik mag als ontbijt maar 1 boterham. 2 uur later mag ik pas de volgende boterham. Anders zijn mijn waarden ook weer te hoog na ontbijt.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ontbijt al 2 weken hetzelfde, en mijn ritme in die 2 uur is ook hetzelfde geweest de afgelopen 2 weken. De enige variabel is mijn avondeten, maar als die gisteravond niet goed was geweest had mijn nuchtere waarde ook al hoger uit moeten komen. Nouja ga me niet druk maken. Maandag ga ik in het ziekenhuis prikken en zie ik wel.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dan begrijp ik het ook niet eerlijk gezegd.
    Ik had 1 keer hoge waarde na de pannenkoeken.
    Dus die eet ik niet meer voorlopig.
    Maar goed als je nu 1 keer een hoge waarde hebt is er nog niks aan de hand hoor.Wel als het elke dag is, of meerdere keren per week.

Ik zit te denken wat ik ga doen vandaag...de boodschappen moeten gedaan worden...maar kan ik uitstellen tot morgen.
    Verder weet ik het nog niet.
    Iedereen is werken behalve S.tephanie. En die wil wat gaan doen.:(

15. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    @River, wat een mooie buik!!

Zwangere dames, rustig aan doen hoor met deze warmte!
    Ik was ook in 2 hete zomers zwanger, wow wat was dat zwaar. Ik had enorme enkels en kon mn vingers zowat niet bewegen. :$

Meiden ik reageer niet zo vaak, maar meestal lees ik alles wel hoor. Ik leef met jullie zwangerschappen mee.

Ik ben gelukkig vrij vandaag, dus lekker in de korte broek en weinig doen. Over 2 weekjes gaan we naar Italië, daar heb ik zo'n zin in.
    Nog maar even die melkflessen van me in de zon, anders is het zo'n raar gezicht straks.

18 jaar geleden was ik samen met mijn vriendin zwanger, zij van een tweeling en ik van ééntje. Haha we waren even dik! Haar 2 kids waren samen even zwaar als mijn zoon. Toen dacht ik ook rond 30 weken 'kan het nog dikker?' Oeps ja dus het kon echt....:$

Ik kan bijna niet wachten dat ik het nog één keer mag meemaken.:p

Sterkte allemaal met de warmte!!!:cool:

Liefs Sasje.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hee Sasje,

Leuk dat je er weer bent :)
    Ik hoop dat je goed weer hebt in Italie, maar dat is meestal wel.

Ik heb ook zo'n last en pijn van mijn enkels, ik herken mijn eigen voeten gewoon niet, zo dik.:$

Nou als mijn buik nog dikker word, dan mag het hopelijk buiten wat minder warm zijn. :$

17. cindybaby71

Hoi sasje leuk je weer eens te horen! Ik zie je kan bijna testen,spannend meid!

Wauw mini,dat jij nog fut hebt om met deze warmte nog wat te gaan doen? Ik ben blij als ik oo mijn tuinstoel zit met de voeten in het water en niks doe:D

18. cindybaby71

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @cindy
    mijn hoofd wil van alles en mijn lijf wil niks.
    Kan wel janken...
    Het afwasmachine staat weer aan. Dat vind ik al heel wat.
    Nu weer de enkels in relaxstand.
    Ik kan niet in de tuin er is geen schaduw....

Ik wil eigenlijk even winkelen.
    Maar ik heb niet de kracht om dat zonder de oudste te doen. Die gaat altijd voor mij in de rij staan. Als ik zelf in de rij moet gaan staan kom ik niet verder dan 1 winkel.
    Maar van het binnenzitten word ik ook depri eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina