HIer nog steeds niets. En ik zei dat ik geen vocht in mijn voeten had? Ik heb net mijn tenen eens bekeken Naja, hoort erbij . Zo openingsceremony Olympics kijken met lief.
Lol ik zat even te neuzen op vakantieveiling en zag daar een veiling van voetbal nl-turkije op 7 sep in de arena. Nou ik geboden en we hebben ook nog gewonnen pffff dus ik ga gezellig met manlief 4 weken voor de bevalling 2 uur in de auto zitten om vervolgens een paar uur in het stadion vodtbal te kijken tjonge wat doe je niet alles voor je liefde
omg Cindy! Wel lief van je. Ik kijk ook steeds op vv maar bied bewust niet. Hoogstens een keer ergens eten maar de rest na de bevalling weer.
Hier gaat die fucking regen steeds om mijn woonplaats heen:x Nu is het op zich wel koeler maar ik wil regen:x
Zal het je kant op sturen Hier is het nu ook begonnen... Onweer lijken we te ontlopen.. Maar het koelt wel lekker af
@Minniemouse, heerlijk naar de Griek. Lekker gegeten?? @Crypto, hier ook dikke voeten/tenen/enkels pfffff @Cindy, wat gaaf zeg naar een voetbalwedstrijd gaan. Ik kijk ook regelmatig op vv voor voetbaltickets, dat manlief met Justin kan gaan maar hubbie moet steeds werken op genoemde data Wij gaan half augustus naar Koningin Julianatoren en het spoorwegmuseum, dan zit ik ook op bijna 4 weken voor de uitgerekende datum .pfffff, hopelijk gaat alles goed ..wat doen we onszelf aan? Hier nog geen regen en onweer ..maar het zou hier rond 22.30 uur aankomen dus ben benieuwd.
Tja ik had ook niet verwacht dat ik zou winnen lol,heb wel een annuleringsverzekering a 3 euro erbij gepakt en desnoods kan manlief nog met mijn oudste zoon gaan
Ik ben film aan het kijken op SBS6, Armageddon.....had hem jaren geleden al eens in de bios gezien.......duurt tot 23.30 uur dus ga ik niet helemaal afkijken
Mannen...krijg ik net te horen dat manlief gezegd heeft tegen de oudste van 16 dat ze haar vriendje mee mag nemen op wintersport!!!!!!! Met zn allen in 1 appartementje!!!! Ik was zooooo boos!!En nu ben ik onredelijk??? Doe ff normaal....ze hebben net verkering! Nou de sfeer was niet gezellig bij de griek. Wat ben ik boos!! Mijn dochter gaat toch ook niet met hun mee??! Ik wil voorlopig nog mn privacy houden hoor. Lijkt me toch logisch???? Of ben ik nu een muts???
Dat is wel heel snel idd. Ik geloof dat mijn llief sowieso al in de stress schiet bj de gedachte dat zijn kleine meid verkering kan krijgen, laat staan dat vriendje al zo snel meemag Eindelijk is hier de regen gearriveerd. Heb net maar even de stekkers eruit gehaald. Raam dicht kan ik me niet over het hart verkrijgen. De verkoeling is zo lekker.
Morge dames, ik ben gisteren om 21:30 mijn bed ingedoken. Maar toen lief om 6 uur thuis kwam kon ik niet meer slapen. Op mijn linkerzij lag ik niet lekker, op mijn rechterzij deed mijn kaak zeer. Dus om 7 uur er maar uit gegaan. Het is hier behoorlijk afgekoeld. Ik wilde buiten ontbijten, maar de bank is wel erg nat.
Mogge. Da's balen River. Is het nu weggetrokken? Hier verder wel goed geslapen. Nog wel te lui om er uit te gaan. Het is wel heerlijk afgekoeld.
Ja als ik er niet op lig heb ik er verder weinig last van. Zit me hier nu dood te vervelen. Wil gaan stofzuigen, maar daar wordt de kaketoe altijd druk van dus wacht nog wel ff een uurtje.
Da's op zich fijn. Ware het niet dat je je slaap natuurlijk wel hard nodig hebt. Ik vind kaak / gezichtspijn echt vreselijk. Ik ben allesbehalve kleinzerig maar in mijn gezicht..... bah. Zo, ik ben het bed uit. Heb N1 maar opstaan. Beetje de OS volgen. Verder toch niets te doen .
Gisteravond shoarma gegeten met chilisaus, rond 20 uur een mc flurry twix gegeten. Vanmorgen net als altijd twee geroosterde broodjes met kipfilet. Niet nuchtere waarde: 6.7.
Keurige waarde hoor! En dat met wat je eet. Overigens reageert mijn glucose ook niet op een McFlurry. Wel fijn, kan ik af en toe toch iets lekkers eten . Broodje pasta reageer ik ook niet op. LMAO. Ik zit herhaling van de openingsceremony te kijken. Die Rowan Atkinson is ook wel een geweldige keerl hoor .
Tma nadat mijn waarde gisteren helemaal van het padje was heb ik het dieet heel even gelaten voor wat het was. Haha. Maandag ga ik in het ziekenhuis prikken. Hopelijk is hij dan ook netjes, kunnen we dit gedoe weer achter wege laten. Ik heb de keuken klaar, nu dan toch maar stofzuigen. Vanmiddag lunchen met 2 neefjes en een nichtje. Hun moeder, zus van lief is 3 jaar geleden overleden en we willen haar vernoemen als tweede naam. Dit gaan we vandaag overleggen met haar kinderen.
Wow. Dat is mooi River. Ben benieuwd hoe deze kinderen daarop gaan reageren. Ik zou dit een emotioneel (in positieve zin) en heel mooi gebaar vinden.