Had ik vorige week. En ik wist toen niet dat ik zwanger was. Ik wijt het maar gewoon aan aangekomen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat het al van een zwangerschap zou zijn. Plus dat ik al een hele grote buik heb
@River. Helemaal eens. Ik maakte de fout denk ik dat ik dacht dat het de garde van de rollatorclub was. Maar ja dan nog. Maar goed, we hebben ons eigen plekje dankzij jou . Blij mee! Ik hoop dat Zogelukkig ook komt. Wat je zegt over gevoelens klopt misschien wel. We kunnen het nog niet met iedereen delen. Ik merk wel dat alles tien keer erger door me opgevat wordt dan het is. Net even uitgehuild bij vriendlief. Aangegeven dat ik me gewoon niet happy voel. Ik zou dolgelukkig moeten zijn maar ik ben in de war. Hij was gelukkig heel begripvol. Het zal allemaal wel goedkomen t.z.t. Ik zit dan wel weer te janken bij liedjes die toevallig gaan over zulke dingen. *sigh* @Mirtjuh: ik hoop dat je gelijk hebt. Het is voor mij ook de eerste keer dus ik heb ook helemaal geen vorige ervaringen hihi. @Cindy: spannend! Voor mij is het net als River nog even wachten. 9 maart is nog even weg.
jaaaa een duitser hahaha we hebben een reu,manlief houd niet van vrouwtjes hahahaha(honden) zal sraks ff een foto uploaden tja het is wat ze gevaarlijk noemen he,meestal zijn duitsters de beste honden
Háaaaaaaaaallo! Goed initiatief River! Heb ik jullie maar mooi samengebracht gisteren! Vind het ook zo leuk dat jullie alledrie bijna even lang zwanger zijn! Gewoon een verse start! We zijn dan wel oud, maar geen zuurpruimen hè! Aangenaam Mirtjuh, jou kende ik nog niet, maar dat komt vanzelf! Ik ben dus zogelukkig, 40+ en trotse mama van een zoontje van bijna 3. In het hoofd de wens voor een tweede, nog even heel direct niet in het lijf. Maar 2012 is net begonnen. Wat ik nog herinner van die eerste weken is dat ik zoooooo moe was en het zooooooo koud had, hebben jullie dat ook?
Absoluut. Ze zijn gevaarlijk als er mensen inbreken. Maar voor de rest vind ik, in ieder geval die van mij, maar watjes hoor . Wat leuk.
ja moeeeeeeeeeee ben ik ook ontzettend vooral nu rond deze tijd ben ik echt op,en koud heb ik vooral s'avonds heeeeel erg dan lig ik gewoon te bibberen terwijl iedereen in het t-shirt loopt
ja het was wel een fokker,maar een varkens fokker die had toevallig een nest duitse herders gekregen,want ze hadden net als jij een teef en een reutje
@ZG: welkom! He gezellig. Jij ook hier. En we hebben Mirtjuh erbij. Wordt een gezellige boel. Over dat koud. Ik heb warmte/kou-wisselingen. Vraag me bijna af soms of ik koorts heb maar dat is het niet. Echt van warm naar ijskoud. Hoort dat erbij dan? Ik heb wel een heerlijk, uiteraard paars , dekentje waarmee ik lekker op de bank kan hangen. Plus de kachel soms op 25 :O.
Haha, geweldig hoor. Ik vind hem hartstikke mooi. Hij lijkt me uit werklijnen te komen. Die van mij zijn uit showlijnen. Die van jou wordt dus kortgezegd nog 10 keer stoerder dan die van mij .
Dol op puppies en dol op foto's dus spam maar een eind heen hoor haha. Ja inderdaad heel moe. Ga zo een dutje doen, kijken of ik de avond dan wat gezelliger ben. De laatste twee dagen dook ik vanaf mijn werk meteen op de bank. Lekker onder een dekbedje, anders is het inderdaad te koud.
weten jullie al of je de combinatietest laat doen? of een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? omdat we toch al wat ouder zijn
hoi, ik ben Femke 36 jaar, 2 dochters, oudste is 3,5 en jongste is 1 jaar. Onze kinderwens is volledig vervuld en ik wil jullie dan ook niet storen hoor in jullie club, maar ik las de vraag of iemand een combinatietest wil doen of vruchtwaterpunctie...Ik heb allebei gehad dus als iemand daar vragen over heeft kan dat altijd! Dat wou ik even zeggen... groetjes!!! gefeliciteerd alvast aan alle zwangeren!!!! super hoor!
hoi femke ,je stoort niet in onze club hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd,dus schrijf lekker gezellig met ons mee
Die vraag heb ik idd al van de VK gehad. Ik wil hem niet doen. Om een aantal redenen. Ten eerste, stel er zou iets niet goed zijn, dan zou ik de rest van mijn zwangerschap niet kunnen genieten. Ten tweede, het maakt niet uit. Of het nou wel of niet perfect is, voor mij zal het altijd perfect zijn. En dus ook welkom.
Hoi Femke, Oh, je bent evengoed van harte welkom hoor . Volgens mij zijn wij daar heel makkelijk in hier. Leuk dat je even voorbijkomt!