ja idd op zaterdag,vond het ook gek dat het kon maar zo kan manlief wel mee tja ik ben ook niet met rijkdom opgevoed en heb er niks aan overgehouden hoor het is alleen jammer manlief werkt zich kapot en het hele geld gaat op aan rekeningen pffffff maar dat zal natuurlijk bij de meesten zo zijn marktplaats heeft ook mooie spulletjes voor baby's en niet duur,dus je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt! we hebben voor Tuana toen een hele mooie complete kamer gekocht voor 80 euro
Dat weet ik, maar ik ben van mening dat ons beepje al een zieltje heeft. En als er iets mis mocht zijn en we breken het af dan ontneem ik dat persoonlijkheidje dat aan het vormen is de kans op leven. Ik vraag me gewoon dan af hoe veel pijn dat gaat doen, en dat ons zal veranderen. Verder ben ik geen doemdenker hoor, maar er wordt gevraagd om de negatieve kanten ook te benoemen. Ik geniet van elke dag dat ik zwanger ben en gaat het mis dan dealen we er dan wel mee.
Bedankt voor het welkom meiden! Fijn om te lezen dat ik niet de enige iets oudere mama ben. Het is zo spannend allemaal, ja ze zeggen dat er meer risico's zijn. Maar het gaat nog steeds veel vaker goed dan niet goed gaat. Dus durf ik het wel aan. Ik ben zelf begeleidster van mensen met o.a. het downsyndroom, het zijn prachtige mensen, maar ik hoop uiteraard een gezond kindje te krijgen. @Hoop, balen dat je toch ongi bent geworden....
Hoi allemaal, Ook ik wil me graag toevoegen Gisteravond een uur of wat nodig gehad om deze topic te lezen en nu even lekker de tijd om te reageren. Ik ben 35, wordt volgende maand 36. Sinds dec de pil de deur uit geschopt, we vonden dat we genoeg geoefend hadden Ben ruim 8 jaar getrouwd geweest en met hem nooit behoefte gehad om kinderen te krijgen (waarschijnlijk iets gevoelsmatig) heb dat ook iemand anders hier zien schrijven (weet na al die berichtjes niet meer wie ) Bijna 3 jaar geleden mijn huidige partner tegen gekomen, hij heeft een kind uit zijn vorige huwelijk. Eerst maar uitgebreid de tijd genomen om aan hem te wennen en hij aan mij, niet makkelijk voor een kind die jou maar 1x in de 2 weken een weekend ziet, maar dat gaat zo goed, gelukkig.. En nu ook samen de stap genomen, we zijn gesetteld en samen stabiel (staat wel erg raar/grappig) en hebben dus besloten er in 2012 voor te gaan. Hebben het verder nog niemand vertelt dat we voor een kindje gaan, om te voorkomen dat iedereen iedere maand vraagt of het al gelukt is en om te voorkomen dat mensen denken te weten dat de "biologische" klok toch heel hard aan het tikken is en dat zij weten wat wel en niet "verantwoordelijk" is. Dus erg prettig om te lezen dat er genoeg "oudere" (age is just a number) mama's to be zijn. Nou, gelijk een heel verhaal, maar dit ben ik
Hoi, welkom. Ik ben ook 35 en nu met mijn partner bezig voor een kindje van ons samen. We hebben al een dochtertje samen maar zei is na 22 wk zwangerschap geboren na een slechte 20 wk echo. Mijn partner heeft al 2 jongens van 11 en 8 uit een eerdere relatie. Die zijn ook 1x per 2 weken bij ons in het weekend en dat gaat super. Nu maar hopen op een goede en gezonde zwangerschap! Gr. Sprits
Dat was mss ook wel het moeilijkste van onze beslissing om de zwangerschap af te breken, want wie zijn wij? Uiteindelijk maak je de beslissing voor het welzijn van je kind. Het is te egoistisch om te denken, "laat maar komen, hoe dan ook" Het kindje moet er uiteindelijk mee dealen, en bij ons was het vooruitzicht heel slecht. dan wil je je kindje zoveel mogelijk leed besparen. Dat houd mij op de been, dat we het voor haar hebben gedaan. Het is denk ik ook goed om rekening te houden met de risico's. Je staat dan heel bewust in je zwangerschap. En gelukkig gaat het de meeste keren gewoon goed Ook wij blijven gewoon moed houden hoor
Hier weer teken van leven. Heb nog niet de energie gehad alles bij te lezen, nou steeds aan het bijkomen van de carnaval ( ik word er te oud voor) Ben na 10 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Beetje jammer, maar ook wel weer fijn te weten dat de boel het nog wel doet. Nu alleen beetje de weg kwijt wat betreft vruchtbare dagen. Maar dan maar wat langer doorklussen
hoi draak ,welkom bij de oude van dagen hahah lol hopelijk een vruchtbaar jaar voor jou en je man sprits ik ben het volledig met je eens als bij ons blijkt dat dit kindje wat mankeert dmv de vwp dan hebben we voor ons ook besloten de zwangerschap af te breken. ik heb nog 3 kinderen en de zorg voor een 4e gehandicapt kindje kunnen we gewoonweg emotioneel en ook financieel niet aan misschien is dit egoistisch gedacht maar dit is onze keuze(neefje van mijn man is zwaar gehandicapt,en dit is heel zwaar) dromertje, balen van je ongi gewoon om de dag klussen dan zit je altijd goed
Dat was ik . Welkom hier! Gezellig dat je er bij komt. Ja, je onderbewuste kan je een hoop vertellen. Ik ben daar nog altijd dankbaar voor.
Ik ben daar ook heel dankbaar voor nu! Toendertijd hadden we 2 honden en 3 katten, waar we afgesproken hadden dat hij om de maand de kosten van het voer e.d. op zich zou nemen en de helft van de dierenarts kosten... hij heeft wel geteld... ehmm 0 keer bij gedragen.... Hoe zou dat dan met eventuele kind(eren) gegaan zijn... En iedereen dank voor het warme welkom
Welkom Draak. Ik ga zo naar bed. Morgen om 6 uur gaat de wekker. Nu is dat niet erg want dan ben ik toch al 2 uur wakker. Mijn laatste dagdienst en dan 2,5 week vakantie!!
Welkom draak! Ik hoop voor je dat het gauw raak zal zijn! Zo te zien kunnen we dezelfde dag testen, spannend! River, slaap lekker en werk ze morgen! Heerlijk dat je daarna vakantie hebt, genieten!!
Hoi meiden, Ik heb gezellig wat te lezen zie ik We zijn gister naar mijn broer geweest om het te vertellen en ondanks het moeilijk was vonden ze het super, hij had een grijns van oor tot oor en mijn vriendinnetje zei: Zie je nou wel Sas ik wist het ik ken je toch. Ik ben erg blij en begon dus ook lekker te janken... wat ik tegenwoordig ineens dagelijks doe zodra er ook maar wat gebeurt lol. Zo belde mijn vader gister of ik gezellig met hem mee naar de bios ging vandaag, nou super gezellig pap! Dus ik naar Schagen en wij naar de film. Aan het eind van de film Sassie en tranen en mijn vader heel lief: ach meissie toch grijpt het je zo aan? Dat deed het ook wel want ik heb stiekem meerdere traantjes gelaten tijdens de film die best heavy was. Maar hij moest eens weten Morgen gaan we het hem vertellen dat hij voor het eerst opa word. Het was erg moeilijk mijn mond te houden vandaag maar ik moest wel want mijn vriend was werken en we vertellen het natuurlijk samen. Ik voel me verder goed buiten de gewone kwaaltjes om. Vandaag voor het eerst weer wat energie en heb dus ook lekker zitten gamen vanavond Nu ga ik even terug lezen en kijken wat jullie heeft bezig gehouden vandaag
Heeft zijn voor en nadelen vind ik, als ik de juiste partner eerder had gehad was ik waarschijnlijk al moeder geweest. Ik ben de liefde van mijn leven bijna 4 jaar geleden tegen gekomen en sinds dien voel ik me compleet. Hij is wat jonger en mijn klok tikt dus na 3 jaar samen hebben we besloten te starten. Ik vind het prima ouder zijn en zwanger worden! Ik heb alles kunnen doen en beleven voor ik mama word. Je bent zo oud als je je voelt! Jammer Hoop dat je ongie bent geworden Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk heeft voor je. Kijkend naar het financiƫle plaatje ben ik het met Cindy eens, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Gelukkig hebben wij de mazzel dat we een kinderkamer van een vriendin krijgen die hem weg wilde doen. Ik ben er erg blij mee want dat scheelt weer een hoop geld. Alles is al zooo duur. Ik schrok vandaag ook weer van de benzine.... pfff Mooie baan Sasje, is ook iets wat je moet kunnen Die mensen komen me altijd over als vrolijke en onbezorgde mensen met vaak een mooie smile op hun gezicht. Welkom draakje!! Ik ben 37 en dit is ons eerste kindje. Eerder nooit een relatie gehad waarmee ik samen heb gewoond dus laat staan kinderen wilde (ik viel altijd voor de verkeerde man) Nu de gelukkigste vrouw op deze planeet! Jeetje sprits wat moeilijk, ik wist dit niet sorry maar wat lijkt me dat vreselijk zeg. Weet eigenlijk gewoon niet goed wat te zeggen. Balen Dromertje Op naar een goede volgende ronde! Je vruchtbare dagen blijven het zelfde, dag 1 van je ongie is gewoon dag 1 van een nieuwe ronde Truste River, succes met je laatste dienst en dan heerlijk genieten van je vakantie!! Zo, ik ben weer bij geloof ik. Sorry als ik iets heb overgeslagen, dat is dan niet bewust en het is ook al best laat weer. Liefs Sas
goedemorgen dames, lekker geslapen? tja sasya die traantjes herken ik wel ik ben benieuwd wat je vader vandaag gaat zeggen zullen er wel nog heel wat traantjes vloeien vandaag benzineprijzen rijzen de pan uit helaas en ik ben blij dat we een auto op gas hebben betaal dan wel meer wegenbelasting maar dat haal je er ruimschoots uit hoor hier elke morgen misselijk,dus ik denk het wordt een jongen(hopelijk voor mijn man) morgenvroeg de echo,vind het wel spannend worden nu denk altijd dalijk zit er helemaal niks maarja we zien wel
Goedemorgen allemaal! @sasje, spannend inderdaad! Hopelijk hebben we volgende week beide mooi nieuws te vertellen @sas Ook ik ben benieuwd hoe je vader reageert Ik weet dat mijn ouders, wanneer het zover mag zijn helemmaal flabbergasted zullen zijn Die zullen het echt niet meer verwachten dat ze "echte" open en oma zullen worden. Ze zullen het wel geweldig vinden, als ik zie hoe ze de kleine van mijn vriend verwennen Zit dat wel goed. Ben nu al aan het verzinnen op welke manier ik het ze wil gaan vertellen Tsja die benzine prijzen Gelukkig woon ik in het grens gebied en kan ik nog enigszins "goedkoop" tanken in Belgie.... Het weekend staat weer lekker voor de deur! (betekend ook dat mijn weekje vakantie weer ten einde is ) Dit weekend is het kinderweekend weer Ik ga hem vanmiddag uit school halen en dan even bij papa langs het werk... Gaat ie echt helemaal geweldig vinden! Iedereen een fijne dag vandaag!
Goeie morgen girls , @Cindy, spannend morgen meis ik ben ook erg benieuwd! Gas is idd nog erg goed te doen in tegenstelling tot diesel dat blijft ook maar stijgen. Is je man nog kunnen slagen voor een andere auto? @Draakje, wat leuk dat je ouders zo omgaan met de kleine van je vriend. Wat zullen ze blij zijn idd! Ik hoorde laatst van mijn zwager dat hij idd ook vaak in Belgie tankt als hij naar zijn schoonouders gaat in Baarle Nassau. Mijn vriend en zijn fam komen allemaal uit Tilburg. Geniet lekker van je dag met de kleine en een heel fijn weekend!!! Hier gelukkig weer redelijk goed geslapen. Mijn mama komt zo en daarna gaan we aan de poets in huis! Even alles lekker schoon voor het weekend. Vanmiddag verwijsbrief ophalen voor gynaecoloog en dan meteen een afspraak maken. Daarna door naar mijn vader, en dat word vervolgt Fijne dag allemaal
Oh, hoe herkenbaar. Mijn ex kwam aan me geplakt. At mee, leefde mee. Heeft toen we een huis kochten zijn spaargeld gebruikt en wilde me bij het beeindigen van de relatie nog toeroepen 'ja maar jij hebt al mijn spaargeld opgemaakt'. Uh, excuse me? Jij hebt een jaar lang gratis van me gevreten en nog geen tas boodschappen gehaald in al die tijd. Geloof me, met een hoer was je duurder uit geweest hoor (Ja, ik wordt heel venijnig als mensen me betichten van profiteren, want mijn grote probleem is juist dat ik me altijd laat uitzuigen). Stond ie raar van te kijken. Weerhield hem er helaas niet van om vervolgens mijn deel van de vaste lasten regelmatig te gebruiken voor zijn plezier. Toen ik daarachterkwam ben ik per direct gestopt met overmaken. En nog het lef hebben om te zeggen 'zeg, de rekeningen moeten wel betaald hoor'. Ik zeg 'nou, van alles wat jij gebruikt hebt van wat ik heb overgemaakt daarvoor kun je zeker nog een half jaartje vooruit'. . Ergste van het hele gebeuren is dat ik nooit gevoelens voor hem heb gehad. Hij kwam toen mijn eerste ex het uitmaakte en ik verzwolgen was van verdriet. Makkelijke prooi. Toen kwamen we erachter dat hij het syndroom van Asperger had en ja, toen kon ik moeilijk weggaan. Een relatie uit medelijden. Dat kan ik hem niet verwijten natuurlijk. Al heeft ie me uiteindelijk toch nog behoorlijk verweten dat ik bij hem wegging want ja, hij was zielig Oh wat ben ik blij dat ik daarvan af ben.
Game jij ook dan!!!???? . Leuk dat ze het zo goed oppakten. Fijn hoor. Nu kan je lekker onbevangen blij zijn. Voel je je al zwanger? Wij moesten het mijn schoonfamilie via de telefoon vertellen. Dat vond ik eigenlijk best jammer maar ja, even naar Griekenland is ook niet zo gedaan.