Ja, geen gewroet in de doos van Crypto dames . Tenminste, als ze niet weer draait dan . De bloeddruk is wel zorgelijk. Heb ik de suiker keurig onder controle. Zit ik met het gevaar van zwangerschapsvergiftiging . Bah.
@crypto hebben ze je urine ook getest? Pff moet er niet aan denken dat je zwangerschapsvergiftiging hebt. Doe lekker rustig aan!
Zo ben ook weer thuis @Crypto, wat super dat je beebje gedraaid is!! Hopelijk heb je geen zwangerschapsvergiftiging, ik heb dat bij de zwangerschap van Justin gehad. @Minniemouse, Miss Etam heeft idd ook maar een beperkte collectie positiekleding. Jurkjes heb ik volgens mij niet eens gezien ik ben wel geslaagd, heb 1 katoenen lange zomerbroek gekocht in kobaltblauw en een donkerblauwe 3/4e legging. Nu heb ik wel genoeg voor die nog 7 weken die me rest hihihi Ben daarna nog naar de Hema geweest, ff 1 leuk roze rompertje gekocht maatje 50/56 en een heel schattig roze broekje met witte stippen met een bijpassend shirtje met lange mouwen. Hij kwam me bekend voor, kom ik thuis ..heb ik dat shirtje dus al in maatje 62 .ik heb nu maat 56 gekocht Ook nog bij het Kruidvat, C1000, reisbureau en Bristol geweest .nu ben ik wel ff zat ..dus ben blij dat ik nu ff mag zitten hahaha.
Hahaha dat had ik vorige week ook. Dubbel gekocht. helaas allebei maat 56... Nu de stad in...ook al ben ik supermoe.
Jaloers mini op je 1ookg! Hier nu van 98 kg naar 109 dus 11kg Ben beniewd wat dat alweer wordt Vorige x dacht ik,och met de bv ben ik die kilos zo weer kwijtniet dus nog geen gram toen misschien deze x meer geluk of anders weer aan de cambridge!
Hier ook precies 100 kg Ik vind het verschrikkelijk, na de bevalling maar echt weer goed gaan lijnen @Cindy, vorig jaar heb ik ook een paar maanden Cambridge gedaan en ben er toen in korte tijd 10 kilo mee afgevallen wat heel fijn was. Maar het is zo'n dieet dat je gewoon niet volhoudt, dus na die paar maanden en 10 kilo lichter was ik het spuugzat.....al die shakes, repen, pap en soep kwamen mijn neusgaten uit........maar het gevolg is zodra je weer normaal gaat eten, vliegen de kilo's er weer aan helaas
Daarom ga ik ww doen na de bevalling. In mijn omgeving hoor ik er superdingen over maar veel belangrijker, het blijft eraf. Plus dat je in principe alles mag eten en dat is met een Griek wel handig. Zal Cindy met haar Turk wel bekend klinken denk ik. Enneh, die 100 kg van jullie is niets!
Crypto, je bedoelt met ww weight watchers denk ik? Daar heb ik geen ervaring mee maar kan me er wel eens in gaan verdiepen
Sexy nachthemd gekocht...hahaha. Wat zal mn man mopperen....nooit thuis en ik bijna hoogzwanger. 100 kg zal wel minder worden. Er gaat gemiddeld 3-7 ons af per dag. Geen leuk jurkje gezien. Wel teveel geld uitgegeven. We eten straks lekker vis. mmmm.
Mini volgens mij geef jij wel elke dag veel geld uit; Ww heb ik vroeger ook al eens gedaan en is idd makkelijk vol te houden maar ik hoop in eerste instatie af te vallen met bv alhoewel bij de vorige ik geen gram was kwijtgeraakt
Valt mee hoor Cindy. Ik gebruik 3 verschillende bankpassen dus ik val ook niet zo snel door de mand. Bij C & A waren de jurkjes maar 9 euro. Dus S.tephanie heeft weer 2 jurkjes en een rokje. De oudste zag een leuk mutsje voor de baby voor de wintersport. Verder 2 nachthemden. Vis is altijd duur. En oja...totaal niet nodig geweest...een step voor S.tephanie. En de oudste 2 nieuwe bh's. En lenzen plus vloeistof. Tja...wat is tegenwoordig nog 100 euro?? In de stad is dat zo op.
100 euro is idd zo op........alles is tegenwoordig zo belachelijk duur @Mini, ik gebruik ook soms meerdere bankpassen als ik iets nieuws wil kopen.....die van onze gezamenlijke betaalrekening of van mijn eigen oude girorekening. Is wel handig Heb net Hello Kitty (foam)stickers online besteld......ze worden deze week bezorgd. Kunnen we de babykamer wat opleuken
Idd schrikbarend hoe snel het geld weg is,vooral tegenover de mooie oude GULDEN Leuk rina foamstickers! Welke site is dat? En hebben ze ook andere? Crypto mis je meid,wat benje stil alles goed?
Crypto neem je rust he. Beter nu dan dat het zhuis beslist dat je opgenomen moet worden.. Ik maak me wel zorgen om je. Ik had op 1 bankpas al 200 euro uitgegeven zag ik. En dan nog 80 op de andere rekeningen...pfff. De visboer was al 44 euro. En de lenzen 52 euro. Dat hakt er wel in. Maar goed. Voorlopig even niet meer de stad in.
Dochter van 7 wilt wel op zolder gaan slapen. Dat wordt een flinke verbouwing. Rina waar bestel je de stickers? Ik kan ook wel eens kijken. ( dat is niet de stad dus....).
Ja ik ben hier hoor. Vanmiddag wat geslapen. Gedoucht. Leek me ook wel ontspannend. Toen belde mijn lief's mama om te vertellen dat pure citroen goed was tegen hoge bloeddruk. Dus is lief naar de suup geracet en heeft mij een lepel pure citroen naar binnen gepropt . Knoflook schijnt ook goed te helpen dus maak ik morgen even tzatziki voor mezelf. Verder ga ik maar weer zoutloos eten en meer drinken. Ik laat jullie niet zomaar alleen hoor . Lief dat je aan me denkt <3