35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hier de babykamer rood/rose/wit.
    De jongste heeft ook een paarse kamer en alles van princess(moest absoluut van manlief)

Crypto de beeb merkt er toch niks van!
    Ligt de baby dan bij jullie?
    Hier komt ze ook de eerstd tijd bij ons,wel zo handig!

Slaap ze rina! Ga ook zo slapen,manlief is nog bezig een website te maken.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Wiegje komt naast ons bed re staan. Ze heeft wel een kamertje maar die gaan we verder niet aanpakken ofzo. Eerste maanden ligt ze toch bij ons.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier slaapt de baby ook naast mij in haar wiegje.
    Ik vind het wel fijn dat ze een eigen kamer krijgt.
    Maar ik zie wel enorm op tegen de verbouwing aangezien manlief veel werkt zal er weinig tijd overblijven. Er moet een dakkapel geplaatst worden en een muur gezet. Alles geverfd en kleine dingen opgehangen worden.Dan alle meubels in elkaar gezet...
    Als dat maar goed komt....met mijn hormonen.:$

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden, hier weer een enig teken van leven :)
    We hebben het zo vreselijk druk gehad dat mijn pc amper heeft aangestaan.
    Ondertussen getrouwd en alles goed met ons meisje, ik moet alleen op mijn suiker letten en spuit s'avonds insuline sinds vorige week.
    Donderdag weer een echo en een afspraak bij de gyn dus ben erg benieuwd.

Ik ga morgen proberen terug te lezen maar kan niks beloven, hoop dat met jullie alles oke is en met de kleintjes? En de meiden op de wachtbankjes al leuk nieuws? Sasje, Hoop, Draak, Marleen?

Nu eerst lekker slapen, knuff voor jullie allemaal

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heej Sasja

Gefeliciteerd!!!
    Wij moeten ook op de suikers letten. Best vermoeiend.
    Maar ja, de gezondheid van de kleine en van onszelf gaat voor he.
    Bij jou schiet het ook al op. Het aftellen is begonnen.:)

Succes met teruglezen, volgens mij zijn het heel wat pagina's vol met ons gekwebbel.:D

Ik ga ook slapen.
    Welterusten!

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde je al bijna weer terugslepen Sasya. Heeft wel lang genoeg geduurd nu! :D. Fijn dat je er weer bent :).

Zo, broodje gegeten, melkje gedronken. Suiker was weer 4.9. Ironisch dat ik dat nu graag zou willen inruilen voor een lagere bloeddruk maar goed.

Ik duik er weer in voor nog een paar uurtjes :).

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hond van ons is ook gek. Hij mag nu gewoon lekker in de gang slapen. Wat doet ie? Rolt ie zich nog helemaal op in de bench. Het is ook zo'n drol Soms. :)

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen. Eerste werkdag achter de rug. Zoals te verwachten best vermoeiend, maarja dat is zonder zwanger zijn ook zo na 3,5 week vrij. Ook mijn kaak moest eraan geloven, die deed weer meer pijn toen ik naar huis reed. Vandaag een rustige dag. Mijn hulp komt zo, hopelijk met de wieg waar zij een omtrekje voor heeft gemaakt. Straks even de dierenarts bellen, want de hond loopt sinds gisteren mank. Heeft last van een wond op voet links achter en loopt mank met rechts voor. Is wel aktief, komt aanstuiven om bezoek te begroeten etc.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat die eerste dag vermoeiend was River. lekker dat je vandaag rustig kan doen. Moet je werken nog ergens vandaag?

Jouw hulp klinkt als de hulp van mijn moeder. Als ik zie wat die allemaal nog voor mijn moeder doet :D. Wel een onwijs lief mens.

Sterkte met de hond. Arme oude baas :(. Alert is in ieder geval goed. Heeft ie ergens ingestaan?

Hier het ziekenhuis aan het bellen. Wil graag weten of de bloedwaardes ok waren. Zou me in ieder geval al iets geruststellen als dat zo was.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, bloed was goed. Dat is in ieder geval een geruststelling. Nu kijken of we de druk omlaag kunnen krijgen. Lief slaapt nog maar die zal straks wel weer elk half uur met de bloeddrukmeter staan :D.

11. cindybaby71

Goedemorgen,

River sterkte met je hond!
    Crypto gelukkig zijn je bloedwaardes goed,nu je bloeddruk !

Bah wat is het al warm zeg pfffffff de kleine zit al in het zwembad.en mama is al kapot:) ga verder niet veel doen,ff zuigen klaar:)
    Vanavond op controlle ben benieuwd hoeze er voof ligt;)

12. cindybaby71

Let niet op mijn schrijffouten dames,ik schrijf altijd via mijn tab.en die doet niet altijd wat ik wil.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Cindy :).

Hier valt het nog mee met de warmte maar ik heb de zon nooit recht in huis staan gelukkig.

Ik doe ook weinig. Zo even vaatwasser in- en uitruimen en straks even Dettol halen. Dan doe ik morgen wel zuigen en dweilen.

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zo. Nog een half uurtje en mijn huis is helemaal schoon. Derenarts vandaag gaat niet door. Die is vanmiddag dicht. Maar mijn hulp kwam binnen en hij vergat zowaar even mank te lopen. Na even nadenken... Hij heeft van de week een tennisbal meegenomen naar de tuin en die gooit hij af en toe weg en rent er achteraan. Nu hebben wij verschillende hoogtes in de tuin en in zijn enthousiasme heeft hij misschien een trapje over het hoofd gezien en zich verstapt. We kijken het dus nog maar even aan tot vrijdag.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, lijkt mij dat het in ieder geval niet al te ernstig is dan River. Mocht je een wond vinden kan je die altijd even met wat ontsmettingsspul schoonmaken. Ik moet zeggen dat ik nooit al te snel naar een dierenarts ga maar na 20 jaar katten fokken herken je wel het een en ander. Alleen als ik twijfel, ook al is het maar de geringste twijfel dan sta ik wel voor de deur bij ze. Risico's neem ik niet natuurlijk.

Hier had ik het in het begin van de zwangerschap. Was een stukje met de reu gaan fietsen. En hij was traag. Schoot maar niet op. Kom ik thuis, jeeee wat voelde ik me kut en schuldig zeg, had ie twee bebloede voetjes :(. Heb hem de hele dag in de watten gelegd maar kan nog boos op mezelf worden. Het was maar een kilometer want hij mocht natuurlijk nog niet zoveel maar toch.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen dames!

@Mini, idd nog een hoop werk maar wel leuk:D

@Crypto, verwacht jij nou de 1e of niet? Kan het nergens terug lezen in je onderschrift?:(

@Sasja, gefeliciteerd!!:D

@River, sterkte met je hond:(

@Crypto, krijg jij geen bloeddruk verlagende medicijnen dan?? Die kreeg ik wel toen ik hoge bloeddruk had bij de zwangerschap van Justin.

Hier komt de beeb weer vanaf dag 1 op haar eigen kamertje te slapen. Zo hebben we het bij Justin en Samira ook gedaan en dat ging perfect. Ik vind het absoluut niets om een baby op mijn slaapkamer te hebben hihihi. Mijn kids zijn er alleen maar goede slapers van geworden.

Ik moet straks nog strijken maar heb totaal geen zin;)

Verder had ik via de mail 2 vacatures door gekregen, het zijn allebei banen waar ik heel veel ervaring in heb, heb precies zo'n functie 8 jaar lang gedaan. Ik heb dus maar gewoon gesolliciteerd.......je weet maar nooit maar het zal wel niets worden want mijn zwangerschap zit me nu in de weg, daar baal ik wel behoorlijk van. Kom ik eindelijk 2 superleuke banen tegen, ben ik (bijna) hoogzwanger;)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: nog niet. Als ie hoog blijft denk ik wel dat ik ze krijg. Zal het vrijdag eens vragen.

Spannend die banen. Al zal je zwangerschap idd niet meehelpen op het moment maar aan de andere kant, niet geschoten.....

Beeb op kamer. Tja, ik vind het op zich wel prettig met voeden straks. Ze zal hoe dan ook haar momenten krijgen dat ze alleen moet slapen dus dat komt wel goed.

Maar moet zeggen dat het op onze slaapkamer het meest van lief komt. In Griekenland is het heel normaal dat ze de eerste maanden bij de ouders op de slaapkamer liggen. Mij komt het wel goed uit, anders moet ik 100 x per nacht uit bed om naar mijn kleine meisje te kijken. Want ik weet nu al dat dat daar op gaat uitdraaien :)

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Mijn benedentoilet is weer fris. Zo even de vaat doen en dan hou ik de rest voor gezien vandaag. Morgen doe ik wel even de huiskamer zuigen en dweilen.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier is alles weer shoon, op mij na, ik moet nog steeds douchen haha. Wiegje was bijna af er moesten nog strikken op, dat doet ze vanavond. Morgenochtend kan ik hem ophalen.

20. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Hoi Sasya, leuk om weer eens wat van je te horen!
    Helaas nog geen baby nieuws van mijn kant....
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Meiden wat een gedoe allemaal met die insuline....
    Vinden jullie het heel vervelend? Of wen je er snel aan?

Je ziet toch dat er verschillende zijn die zwangerschapsdiabetes hebben he...
    Zou dat dan echt komen door de leeftijd?

Meiden een fijne dag vandaag, geniet!

Crypto, doe je rustig aan meid!

Liefs Sasje.

Deel Deze Pagina