Goedemorgen Het is weer warm.:x @Crypto Fijn dat de uitslag van het bloed goed was. Als je nu bv ver moet lopen in het zhuis kan je misschien beter even een rolstoel nemen ipv dat je moe aankomt? @River Fijn zo'n hulp. Ik hoop dat het meevalt met jullie hond. @Sasya Ik heb een dieet. Ik spuit nog geen insuline. @Rina Ik moet vandaag ook strijken. En stofzuigen want de honden verharen erg. Verder doe ik rustig aan vandaag.
@Sasje: die insuline stelt echt geen reet voor. Dat ik me daar zo druk om heb gemaakt snap ik nog niet. Het was even aftasten welk uur het beste was om te spuiten. Ik moest eerst 21:00 maar dan had het 's morgens geen effect. Nu heb ik het zelf naar 23:00 gezet, in overleg uiteraard, en werkt het prima. Kan natuurlijk zijn dat ik meer moet gaan spuiten naar gelang de zwangerschap vordert maar dat is echt geen ramp. Naaldje is zo dun dat je het amper kunt zien . De pennen waar de insuline zijn standaard klaar. Je zet de naald erop, stelt hem in en spuiten maar. Enige wat ik erg vind is dat ik eerst 2 eh in een wcpapiertje moet spuiten om te zien of de naald niet lek is. Dat stuit me enorm tegen de borst omdat ik me dan bedenk dat we het hier weggooien terwijl elders in de wereld mensen niet eens toegang hebben tot medicijnen . Zeverig ik weet het, maar soms vind ik het wel erg oneerlijk verdeeld op deze aardbol. Het hangt er maar vanaf waar je geboren bent of je geluk hebt of niet. Terwijl de hele wereld kan leven van al het voedsel en medicijnen zonder dat daar bakken met geld voor nodig zijn. Alleen zijn het de fijne kapitalisten die meer, meer, meer willen. Triest toch?
Warmte duurt maar tot eind van de middag. Kan ik nog mee leven denk ik . Ja heb wel gedacht aan een rolstoel maar kan het niet over mijn hart verkrijgen. Dan voel ik me echt een gehandicapte. Bovendien moet ik hoe dan ook naar het ziekenhuis lopen vanaf de parkeerplaats. Heb bedacht dat ik vrijdag maar iets eerder ga dan heb ik even tijd om bij te komen. Maar goed, hier met de meter is ie ook nog te hoog hoor. Dus echt aan de inspanning kan het niet liggen.
Ik moet er ook niet aan denken 5x helemaal mijn bed uit voor naar de beeb te kijken.nee dan liever direct naast mij hoef iker ook niet uitluiers en doekjes alles naast hetbed hoor hehehe ik ga het mij echt zo gemakkelijk mogelijk maken heb zelfs een mini koelkast naast mijn bed
Het zouhier 30 graden worden en pas in de nacht koelt het af naar 20 Met een buitje en morgen ook nog 25 graden Maarja ik zit dan ook in het ZUIDEN
Een mini-koelkast, da's wel heel erg luxe Cindy. Maar ik heb een ruime maand een Griekse schoonmoeder. Oh wat ga ik VEEL grieks eten .
Manlief werkt in een hotel en tja daar gooien ze nog al eens wat weg,gelukkig voor ons Wat een geluk heb je crypto! 1 maand heerlijk laten verwennen! Schoonouders heb ik geen meerwel 3 schoonzussenmanlief is de jongste Helaas gaat het niet zo makkelijk om je turkse schoonfamilie even te laten komen,kost veel geld
@Crypto en Cindy, het scheelt misschien ook dat ik weer gewoon flesvoeding ga geven, dus in dat opzicht hoeft de kleine ook niet bij ons op de kamer. Maar ik weet van mezelf dat als de kleine bij ons op de slaapkamer zou liggen, ik geen oog dicht zou doen. Ik zou dan de hele tijd op de kleine letten en niet aan slapen toe komen Dus hier straks gewoon er alleen uit om een flesje te geven en dat doen manlief en ik gewoon weer gezellig samen Hier is het ook warm ..manlief is het badje weer aan het klaar maken voor de kids, Samira loopt al in haar badpak rond. Hubbie moet straks werken, hij heeft late dienst dus eet vanvond gezellie alleen met de kids en moet ze dus ook alleen naar bed doen. Morgen en overmorgen ook
@Cindy Word je dan niet wakker van een koelkast in je slaapkamer? Die springt toch steeds aan? Ik word van elk geluidje wakker... De kleine slaapt naast mij. Als ze dan haar tutje kwijt is ben ik er meteen bij. Met een maand of 3 gaat ze naar haar eigen kamer denk ik.
Justin en Samira waren geen spenenkinderen, ik had ze wel maar ze taalden er gewoon niet naar......dus dat was makkelijk, ik hoefde er 's nachts niet uit om een speen terug te doen Mijn kids slapen van baby af aan als met een spuugdoekje, nu nog steeds. Hopelijk gaat het met dit kindje net zo, zou wel handig zijn
Zou best kunnen dat dat een groot verschil is inderdaad Rina. Maar ik denk ook dat het mijn verwondering is over datgene wat wij gemaakt hebben. Ik weet gewoon dat ik daar heel regelmatig verwonderd naar moet gaan kijken. Maakt niet uit of ze bij me ligt of op haar eigen kamertje. Ik heb minstens een paar maanden nodig om te geloven dat ze van ons is . Echt, zo'n muts ben ik. Enige waar ik over twijfel is of we het wiegje naast mij of naast lief zetten. Eigenlijk vind ik stiekem wel dat na negen maanden alleenrecht hij het naast zich moet hebben. Als ze dan gevoed moet worden kan hij haar aangeven. Heeft ie best een beetje verdiend vind ik. Mijn lief heeft hier overigens regelmatig de mond open als hij ziet hoelang kids hier nog met een speen lopen. In Griekenland schijnt dat echt heel kort te zijn. Ik heb geen idee. Ik weet van mijn moeder dat ik en mijn broertje er ook snel vanaf waren maar ja, turkse vader. Weet niet of dat nog uitmaakt. Dat weet Cindy wel denk ik. Ik zie het allemaal wel. Van sommige dingen weet ik ook gewoon niet hoe of wat. Gaandeweg leren we vast een hoop. En ik heb altijd jullie nog .
Dat van die speen erbaas ik mij ook vaak over hoor. Veel kinderen lopen de hele dag met zo'n ding in hun mond zelfs al zijn ze 2 of 3 jaar. Vind ik geen gezicht en hoop dat we dat snel af kunnen bouwen.
De meiden willen wat leuks gaan doen. Ik heb niet echt veel zin in een speeltuin. Nu even denken wat we wel kunnen doen. Zwembad is ook geen optie. En bioscoop ook niet. Denk denk denk.
Same here River. Hoop eigenlijk dat het zo snel mogelijk weer afgebouwd kan worden met zo'n speen. Maar ja, hoe doe je dat he? Ook weer geen ervaring mee . Pfff, Minnie, ik zou lekker zeggen, jammer dan. Mamma blijft thuis met dit weer.
@Crypto........voor ons wordt het de 3e dus dat zal vast wel uitmaken....begrijp me niet verkeerd, natuurlijk kijk ik (we) weer vol bewondering naar dit kindje straks, maar helemaal nieuw is het natuurlijk niet meer voor ons @Mini, ik heb geen idee hahahaa........hier blijf ik gewoon thuis met de kids, hubbie is net naar zijn werk vertrokken. Het badje staat in de tuin maar de kids zijn alweer aangekleed en buiten spelen met buurtkids. Tja, wat kan je verder nog doen met dit weer????
Oh daar heb je denk ik ook helemaal gelijk in hoor Rina. Dat is gewoon wel een verschil denk ik. Wij kijken elkaar hier echt af en toe vol ongeloof aan als er zich weer iets voordoet waar wij dan weer helemaal niets van wisten . Zo. Even melk gehaald. Ik zag dat ze bij de Lidl ook billendoekjes en snoetendoekjes hadden. Eens even in de lounge vragen of mensen die gebruiken en of ze goed zijn. Ze waren nog goedkoper dan die van de hema.
Crypto ik heb altijd de billendoekjes van de lidle of aldi gebruikt en ook voor de mond hoor! Is toch maar om de poep mee af te vegen? Dus waarom zou je dure kopen? Ik vond ze erg goed hoor.
EGOBERICHT!!!!! WE HEBBEN EEN ANDER HUIS TOEGEWEZEN GEKREGEN VANDAAG! ben zo blij!!! Eindelijk weg hier als het wat is natuurlijk!