Krijg je een leuk huis Cindy?? Met een grote tuin?? Hier net de ikea gehad en de prenatal. Weinig gekocht. Best goed Net een bigmac menu op. Ik ben benieuwd wat mijn waarden zullen zijn. Ik was mn brood vergeten helaas.
Oh Minnie :S. Nou moet ik aan een McTasty denken . Eerst maar eens even plat want dat heb ik nog steeds niet gedaan .
@Cindy, wat super zeg......wat is het voor een huis?? Hier net brood met aardbeien gegeten met de kids. Ik word af en toe zo moe van mijn kids. Zitten we aan tafel, Samira zit aan haar 2e bolletje en zegt dat ze de helft van het laatste bolletje ook wil hebben. Dus ik zeg, eet eerst deze maar eens op. 2 minuten later: ik hoef niet meer * zucht *. Justin zat al aan een ijsje (hij had al 3 bolletjes op) dus mevrouw wilde ook een ijsje. Prima, zij ijs.....ik tafel afruimen en alles in de vaatwasser zetten. Loop ik naar buiten, valt haar ijsje op de grond in de tuin grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nog honderd keer tussendoor mama, mag ik dit.....mama, mag ik dat pfffffffffff om soms gek van te worden. Sorry hoor voor mijn gezeur maar nu ik bijna hoogzwanger ben, kan ik echt minder hebben
Wij hebben ook netlantjes gehaald voor in de bakken aan de voorkant. Na het eten gaan we ze erin zetten. Oooo Cindy, toch verhuizen? Hoop dat het een mooi huis is met een grote tuin.
Vreselijke baggertent die mc donalds. Een halve bigmac en 15 frietjes...waarde na 2 uur: 7,8!!! Belachelijk voor zulke troep zo'n hoge waarde. Nu maar weer eten. Gewoon simpel brood. Ben klaar met die hoge waardes en ik heb hoofdpijn. grr. De meiden maken bossen bloemen. Alles roze.
@Mini, balen van je hoge waardes na je Mc bezoek........ik kom echt nooit bij de Mc......vind het eten er gewoon niet zo lekker, bovendien betaal je een hoop voor een klein beetje
@Rina. Begrijpelijk toch. Helemaal met die hitte erbij. Minnie: lol. Maak je niet zo druk om 1 uitschieter. De rest is netjes toch? Nou wil ik nog steeds een mctasty. Terwijl ik dst voor zwangerschap nooit lustte :/
@Crypto nee dit is niet de eerste. Vanmorgen nuchter was al 6,1 Waarschijnlijk door die domme appel die ik gisterenavond laat nog op had. Ik had het ook niet moeten doen bij de mac eten maar ik had alleen maar een appel. Dat is te weinig. Nu eet ik 2 bruine boterhammen met gekookt ei en mayo. Eigenlijk niks aan, maar voor nu; heeeeeerlijk.
Net terug van de vk,heb een anti D spuit gekregen want de baby is positief en ik negatiefna de bevalling nog 1 baby ligt nog mooi in stuit Mag nu gaan voor een echo en met 35/36 weken nog eensm te kijken of de beeb gedraaid is zoniet krijg ik de beroemde draaipoging:x Huis is een eensgezinshuis een dorp verderop met geheel betegelde tuin,lang niet zo groot als hier maar maakt niks uithoeft manlief geen gras meer te maaien Sleutel krijgen we op 20 aug
oh wat heerlijk voor je meis. Zalig gewoon. Ben echt superblij voor je. Tis even lastig zo op hetl aatst voor de bevalling maar het feit dat je rustig kan genieten van je kleine maakt alles goed.
Ja idd snel. We waren vorige week nog bij de woningstichting en toen hoorden we dat deze woning net was verhuurd.dus ik bel vandaag van de woning was toch verhuurd? Maar toen bleek dat die personen op het laatst hadden afgezegd! Gelukkig voor ons:-D Ja het is welkort dag maar maakt niks uit:-Ddesnoods ga ik op de kale vloer zitten! En we doen alles mee en mee,benzoooooooooooo blij! Eindelijk weg hier naast die k*t zigeuners ik wil ruuuuust
Ach. Kale vloer is ook het drama niet. Ws als wij straks een huis hebben zitten we ook een paar maand zo. Jammer dan. Komt tijd, komt raad. Mijn moeder is ooit opnieuw begonnen op sinaasappelkistjes. Zijn we ook niet slecht van geworden. Belangrijk is dat je iets anders hebt en weg bent van die kloothommels
@Cindy, super zeg en lekker snel idd........zal wel pittig zijn om nu nog ff te verhuizen voor de bevalling Hopelijk krijgen jullie wel de nodige hulp
Dat is het voordeel van een huurwoning Bij ons moet je wel minimaal 8 jaar op de wachtlijst staan. Wij hebben een koopwoning maar toch sta ik al vanaf 2006 ingeschreven voor een huurwoning. Ook in andere steden. Je weet nooit wat de toekomst brengt.
Ja inrichten kan altijd hoor eerste instantie weg hier want het loopt anders geheid uit de hand! Wij stonden nu 4 maanden ingeschreven maar door de burenruzie,zwangerschap enz hebben we voorrang gekregen! Ikke is zoooo blij,was het maar al 20 aug. En nu gaan we wonen op het hoogste punt van nl,hetdorp dan he