Ik had ze even gezocht op facebook. Ze gaan kleiner wonen en de bank is mega en past niet in het nieuwe huis. We hebben net even telefonisch contact gehad, en zijn elkaar in het midden tegemoed gekomen. Maandagmiddag gaat lief hem halen.
@Mini, ik kijk ook altijd op zoover voor de beoordelingen alhoewel je daar ook niet klakkeloos van uit kan gaan. Er staan altijd positieve en negatieve recensies. Wij hadden eerst een Eifelland (Knaus) Holiday 500 nog wat, een supergroot ding van 7.5 meter lang, maar achteraf bleek deze caravan toch wat te zwaar te zijn voor onze auto, dus deze caravan hebben we toen verkocht en een Caravelair Antares de Luxe 426 terug gekocht Wij zijn geen mensen voor een tent, ik vind kamperen leuk maar wel met luxe, ik wil dus ook altijd mijn eigen sanitair. Dat vind ik in een caravan ook heerlijk, dat er gewoon een wc in zit zodat ik (en de kids) 's nachts niet naar het sanitair gebouw hoeven te lopen Wij hebben de mazzel dat onze caravan in een goedkope stalling staat, dus echt heel veel kosten zijn we daar niet aan kwijt
@Rina Moest ff googelen, maar dat is ook een leuke caravan Bij ons stond hij op de zaak, dus dat is gratis. Maar de verzekering was al zo'n 500 per jaar. En de tol, en we hadden hem nieuw gekocht, dus we schreven best veel af voor een weekje per jaar. We hebben alles opgeteld en kwamen aan een behoorlijk groot bedrag per jaar. Wij houden ook van luxe kamperen, vergis je niet We hebben een grote bus, en die kan altijd maar net dicht Nieuwe luxe porta potti gekocht, stretchers, en luxe ligstoelen. Ook complete verlichting, en koelkast gaat mee. Alles wordt hermetisch dichtgeritst omdat ik panisch ben voor ongedierte. Karretje mee om de spullen op te doen om naar het strand te gaan. Ik heb zelf een grote stationcar, maar die is veel te klein voor de vakanties, dan zouden we een mega kar erachter moeten hangen Maar goed, zolang we maar 1 week per jaar weg gaan is een caravan voor ons teveel van het goede. We hadden de caravan in renesse zodat we de weekenden gezellig samen door konden brengen, maar de laatste jaren regende het steeds, dus vonden het ook zonde van de tijd. Nu heeft mijn man al helemaal geen tijd meer. Dus dat komt misschien in de toekomst misschien wel weer, alhoewel we het niet missen.
@Mini, onze caravan is van bouwjaar 2006 en we hebben hem vorig jaar gekocht We gaan er meerdere keren per jaar mee weg en het is ook de bedoeling dat Ries en ik onze verjaardagen soms op een camping gaan vieren, dan blijven we dus een nachtje slapen Ik ben ook panisch voor ongedierte maar gelukkig zit er door de hele caravan horren We zijn in ieder geval helemaal blij met deze caravan, achterin hebben we een stapelbed voor de kids, die vinden dat geweldig natuurlijk En hij weegt leeg iets van 800 nog wat kilo, Caravelair zijn lichtgewichts caravans. @Cindy, een huisje is idd ook super.......hebben wij ook vaak gedaan, naar Centerparcs of afgelopen vakantie zaten we in een stacaravan. Maar een stacaravan huren in het buitenland in het hoogseizoen is belachelijk duur......ik ga echt geen € 170,- per nacht betalen......voor een standplaats zijn we echt veel goedkoper uit
@Cindy Wij gingen vaak naar center parcs, maar alleen het zwembad was geweldig, de huisjes waren vaak verouderd. En je betaald altijd veel geld. Kamperen met kids is wel ideaal moet ik zeggen. Wat ook leuk is; kamperen bij Slagharen op de camping, kost weinig en je kan gratis het park in. Maar goed, leuk hoor vakanties, maar voorlopig moet ik nog even wachten.
In Italie betaald ik 280 euro voor een stacaravan in mei. Met eigen tent was ik 500 euro kwijt. Toen hebben we voor de stacaravan gekozen, maar niemand werd er blij van, wat kunnen die man en kinderen van mij mopperen dan zeg, de stoelen waren niet goed, de bedden waren niet goed enz enz.(en een beetje gelijk hadden ze wel). Vanmiddag zei mijn oudste dochter nog als ze met haar vriend op vakantie gaat dat ze dan naar de camping in spanje gaat waar wij altijd heen gaan....toch een compliment
Deze tent hebben wij. Het is officieel een 5 persoons maar er kunnen makkelijk 7 personen slapen in het afgesloten gedeelte. Outwell Clear Lake tent De Wit Schijndel
@Mini, kamperen is voor kids helemaal geweldig.......ze kunnen lekker hun gang gaan en spelen in een speeltuintje op een veld, ideaal!! We hebben een keer op de camping bij Slagharen gestaan, idd helemaal leuk.......gratis het park in Mooie ruime tent hoor, mijn zus wilde eerst ook zo'n Outwell tent kopen maar gaan toch maar weer voor een caravan Maar goed, idd leuk om het over al die vakanties te hebben, wij moeten ook nog even voorlopig wachten (helaas)
Ik heb echt wel heimwee naar Spanje, maar ik moet er niet aan denken om nu daar te lopen....pfff .....met die hitte Ik heb net caravans gekeken, maar we hebben vorig jaar die Hobby verkocht, met mover en fietsenrek en daar kon niks tegen op. Dus wat ik ook laat zien, voor manlief zal alles te min zijn. Dus ik doe de moeite maar niet. Slagharen is idd geweldig. De kinderen vinden het er ook leuk. Jammer dat ze dat nog niet hebben bij de Efteling. Daar betaal je een hoop geld voor een huisje. Maar die huisjes zijn wel erg leuk. Tip voor nederland: Camping de paal in Bergeijk. Erg leuk!
Goedemorgen. Ik heb redelijk goed geslapen. Ben gisteravond rond 19:30 naar huis gegaan. Om 22:30 lag ik in bed, terwijl ik dan dus eigenlijk nog op mijn werk had moeten zitten. Nu zit ik te luisteren naar et onweer. Klinkt als je in bed ligt altijd veel leuker, maar door de regen moest ik plassen dus ik en er alweer een uurtje uit.
Ik hou helemaal niet van vakantie in eigen landvoor dat geld ga ik liever naar turkije,is vaak nog goedkoper mits je natuurlijk geen 5*all in wilt Brrrrr nee vind het echt verschrikkelijk kamperen in nl
River lekker he dat gevoel van dat je normaal nog op het werk was en nu lekker in bed kon liggen Wij gaan om 11uur even naar het huis kijkenen dan moeten we beslissen of we het nemenwat een rare vraag eigelijk
Kamperen in eigen land kan best leuk zijn. Wij hebben 1 keer een lange vakantie gehad in Kaatsheuvel op de camping. We hadden toen alle 5 een abonnement op de Efteling. Dat was eigenlijk best leuk. Of een weekendje Slagharen. Maar nu we eenmaal Spanje en Oostenrijk gewend zijn willen we niet meer anders. Iedereen vind het geweldig. Niemand die zeurt. Net een email gehad van het ziekenhuis. Ik krijg de complimenten!!!! Ze zijn super tevreden. Ik ben als een kind zo blij. Zo vaak krijg ik geen complimenten. En dat terwijl het ziekenhuis in Roosendaal meteen met insuline wilde beginnen. En Cindy moet je veel doen aan het huis?? Crypto Mag je al naar huis?? Heb je een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen dames! @Idd, kamperen in eigen land kan echt wel leuk zijn, mits het weer gewoon goed is. Toen wij op de camping stonden in Slagharen, hadden de kids de tijd van hun leven. Iedere dag het pretpark in is toch geweldig voor ze, echt een feest!! Maar eerlijk is eerlijk, ik ga ook veel liever naar het buitenland hoor @Cindy, ben benieuwd of jullie het huis nemen @Mini, fijn dat het ziekenhuis tevreden is. Hier weer heerlijk uitgeslapen met zijn allen vanmorgen......vanmiddag ga ik met de kids naar de markt, ff nog wat babyspullen halen bij de Hema
Het weer is hier helaas de laatste jaren slecht. En andere taal en andere winkels is ook wel weer leuk. De honden hebben vannacht zonder bench geslapen. Dus ik rij even naar prenatal voor een traphekje denk ik. Alleen de duitse herder zat 1 x achter de kat aan vanmorgen. Dus we mogen niet klagen. Met een traphekje kan dan niet meer.