Is het wel naar je zin Cindy? Leuke buurt? Hier maar eens wat gaan doen. Ik zou het liefst heel de dag slapen. Maar dat gaat weer niet natuurlijk.
We krijgen er een nieuwe keuken in,en een hele nieuwe badkamer! Mooi groot tegenover hier! Boven ligt overal laminaat en badkamer en overloop tegels!de kamers moet wel het behang af ennieuw behangen worden. Tuin is kldin tegenover hier maar wel mooi betegeld! En een schuur met serkbank voor manlief! Klein vooftuintje en overal dubbele beglazing met kunstof ramen. Hier dit huis is echt oud,zo een 60 jaar en dit is echt een dorp met 1 winkeltje van 2 vierkante meter dus nu gaan we terug naar mijn geboortedorp(vaals,typ maar in google) Het huis wat we nu krijgen is 25jaar jong,kort bij de scholen,bieb,oovang enz. Dus iig een verbetering
Ik ben zooooooooooooooooo kwaad:x Heb net een afwijzing gekregen op een baan........in de mail staat dat ze in mijn brief/CV geen aanleiding zien om verder met elkaar in gesprek te gaan. Ik heb 8 jaar lang precies dezelfde functie gedaan!! Het zal wel mijn zwangerschap zijn, want dat staat in mijn CV, maar zeg dat dan eerlijk!!:x Oja, er staat in de mail ook nog dat ze vanwege de vele reacties niet iedereen persoonlijk kunnen terugmailen om de reden van afwijzing door te geven. Maar heb ze mooi wel gemaild en om uitleg gevraagd, mijn mail is wel gelezen maar heb nog niets terug gehoord. Ohhhhhhhhhhhhhhh wat kan ik hier kwaad om worden zeg. Zo'n mooie baan, past helemaal precies bij mij en wordt je gewoon keihard afgewezen:x Als ik niets hoor, bel ik gewoon op.........en anders het UWV inschakelen??
Wow! Dus lekker voor de bevalling erin! Moet er veel een gedaan worden of alleen schilderen/behangen? Ik vind het echt fijn voor jullie; weg met de stress van doe asociale buren van je!
Je bent helemaal niet verplicht om dat te vermelden op je cv hoor! Sterker nog: als je zit op gesprek met een dikke buik, kan je nog zeggen: dat is niet van toepassing op de functie oid. Tegenvraag is altijd leuk: heeft u zelf kinderen?).
@rina ze mogen niet als reden de zwangerschap gebruiken om je af te wijzen. dat is discriminatie. Daarom zullen ze dat ook niet als reden gebruiken. @Cindy Volgens mij ga je er heel erg op vooruit. Gelukkig maar. Zo pff wasmachine en droger staan weer aan. Dochter doet de badkamer....en is in 5 minuten al klaar????? Zal eens gaan kijken.....:x
Nou...dan heb je echt geluk! Lijkt me een leuk dorp. Sowieso kan ik niet tegen oude huizen. Ons huis is van 1987. Het huis ervoor was veel ouder en daar zaten van die vieze beestjes in. Zilvervisjes noemden wij ze. Dit huis hebben we ook grotendeels opgeknapt. Er staan twee mieuwe dakkapellen op. Een nieuwe keuken nieuwe badkamer nieuw toilet beneden. Voor en achtertuin betegeld met kleine klinkertjes. Nieuwe kunststof kozijnen.dubbel glas. Alle slaapkamers met spagtelputz en laminaat.Door heel het huis nieuwe deuren. En nu....nu wilt manlief de dakkapellen vervangen. Ze mogen nu 25 cm hoger....dus binnenkort zit ik weer in de verbouwing.
Dag ladies, Hier even een bericht vanuut het ziekenhuusbed . Zaalarts is tevreden over de bloeddruk. Nog even de 24 uurs urine afwachten en dan hoor ik meer. @Cindy: meid wat ongelooflijk heerlijk. Als ik tzt weer eens richting Heerlen ga kom ik je opzoeken een keer hoor! @Rina: ik snap je boosheid maar geloof me, het heeft geen zin. Het is frustrerend maar ze zullen nooit je zwangerschap als reden opgeven. Zet je het niet op je CV en komen ze er later achter verzinnen ze wel weer iets anders. Helaas is dat de realiteit waar maar heel weinig aan gedaan kan worden . Heb ik nog veel gemist? Internet is hier niet bepaald snel dus zou maar zo kunnen.
@crypto krijg je medicijnen dan? Omdat de bloeddruk nu beter is?? Of omdat je meer hebt gerust? Ik hoop voor je dat je lekker naar huis mag!
Over kamperen. Ik ben ook niet zo van het kamperen. Althans niet hier. Wat ik wel heel erg gaaf vind is met de auto op reis. Voor ons is dat natuurlijk richting Griekenland. Ik hoop zo dat we dat volgend jaar een keer kunnen doen. Zalig. Auto inladen, drinkjes en alles mee en dan een prachtige reis maken door de landen naar Griekenland. Echt helemaal mijn ding. Ik hoef dan onderweg ook geen hotel ofzo. We kunnen afwisselend rijden en slapen kan in de auto ook. zo'n zin in
Ik heb bloeddrukverlagers gekregen. Dus die zullen wel hun werk doen. Ik hou wel enorm veel vocht vast. Terwijl ik van de week nog zei dat het wel meeviel. Toen had ik niet goed naar mijn voeten gekeken
Methyldopa doet wel snel zijn werk ja. Wat is je bloeddruk nu dan? Wanneer ben je klaar met de 24 uurs urine? Vandaag nog naar huis als die goed is? En wat als die niet goed is? En veel drinken he, heel veel drinken! Sterkte!
Crypto idem maar dan natuurlijk je buurland Natuuuuuuuuuuurlijk kom jd mij dan opzoeken!jullie zijn van harte welkom!