Tja de huisarts vod het ook raar dat die manager mij naar haar toestuurde voor zo'n verklaring, want ze zegt ik sta aan jouw kant, dus schrijf wat jij wil. Een bedrijfsarts is onafhankelijk want die hoeft straks niet met mij verder, dus zijn wil is wet.
Goedemiddag!! Ik pas nog prima achter het stuur, heb gisteren nog gewoon auto gereden en dat gaat prima Vanavond viert hubbie zijn verjaardag, we zijn met een klein clubbie want mijn schoonfamilie is met vakantie
Cindy, het schiet idd al lekker op nu........nog 7 weekjes en dan ben ik uitgerekend. Deze zwangerschap vliegt voorbij hoor...het scheelt echt dat je al kids rond hebt lopen
Ik benijd jullie niet Hier heb ik lekker getukt vanmiddag. Loop al de hele dag in pyjama. Bewust. Kan ik ook niet teveel doen. Zo eens even kijken wat ik voor eten ga maken. Makkelijk iig.
Ik Heb vandaag ons kaartje ontworpen. We zouden hem laten ontwerpen door een tekenaar, maar uiteindelijk vond ik het toch leuker om het zelf te doen. Na de bevalling moeten er nog twee foto's toegevoegd. Heb een proefdruk aangevraagd, dus ben erg benieuwd.
Leuk River. Waar heb jij het gedaan? Wij hebben die van ons bij Kaartje2go. Na de bevalling moet daar ook een foto aan worden toegevoegd .
Zo. Ik heb spaghetti gemaakt. Ga nu lekker met de foon op de bank hangen OS kijken. Atletiek is begonnen. DAt blijf ik toch de mooiste sport vinden.
@Crypto, heerlijk dat je tussen de middag hebt geslapen. Dat zit er voor mij helaas niet in met 2 kleuters in huis @River, leuk dat jullie het kaartje hebben ontworpen Ons geboortekaartje is gewoon weer kant en klaar en is van Kennemer Het is een kaartje in dezelfde stijl als bij Justin en Samira, dinsdag gaat hubbie de enveloppen ophalen. Zo, net alles klaar gezet voor de visite straks. Heb net komkommer en kaas gesneden, tafel staat aan de kant, stoelen in de kamer en bank gedraaid. Samira zo nog even omkleden en een nieuwe vlecht in haar haren maken
Rina gefeliflapstaart met je hubbie en veel plezier! Hier is manlief druk bezig met de schuur uit te ruimen en ik zit op een tuinstoel met een lekker flesje o,o bier
Bekijk bijlage 264672 En ik maar zeggen 'ik hou geen vocht vast' . Onze voeten kunnen samen omhoog River .
Hieuuuuuuuuuwwwwww Dan zien mijne nog enigzins normaal uitwat hebben jullie in godsnaam voor schoenen aan? Hier mijn poezelige voetjes