35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wow, gefeliciteerd Cindy, wat fijn!:)

2. zogelukkig

9 weken!;)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow. Dan zit die mikrouli al negen weken in mij. Zat ik dus toch goed.

Bijzonder....

Toch raar dat de vk dan 8 weken aanhoudt (of tenminste, toen ik belde voor dat bloed zei ze dat met 1,5 week pas echt iets te horen zou zijn en toen was ik zes weken).

Naja, nog twee weekjes en dan weten we meer :D. Dan ben ik dus 11 weken met mijn eerste echo.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snappen jullie iets van kinderwagens? Ik snap er niets van behalve het feit dat ze bijzonder duuah zijn en ik voor tweedehands ga. Vriendlief snapt eindelijk dat tweedehands helemaal niet zo erg hoeft te zijn.

Wat ik wil is alles ineen. Een kinderwagen met wiegje. Zo'n ding waar ie een soort van ligt/zit, omdat een heel klein biebietje nu eenmaal nog niet kan zitten lijkt mij, en een waar ie gewoon zit. Snappen jullie me nog?

O ja, hij moet off road aankunnen. Mocht ik eens gek willen doen :D.

Maar waar moet ik dan naar zoeken?

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Met een maxicosi erop bedoel je?

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op zo'n leuk wiegje geboden op mp. :O.

Marktplaats.nl > Mooie witte wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten

35 euro. Zal wel niet wat worden maar goed. Eigenlijk waren we helemaal niet van plan voor zoiets te gaan maar deze is gewoon te kjoet :D.

En op een babykamer geboden. Nieuw 1400 euro. Ons bod is veeeeeel te laag. Maar aan de andere kant heeft de advertentie maar 25 kijkers gehad en is ie, als het goed is nog beschikbaar. 100 euro geboden.

Moet eerlijk zeggen dat ik me wel rot voel dat ik zo laag bied maar aan de andere kant, schuldsanering, dus tja, goede reden. Ze accepteren het bod toch niet maar niet geschoten is altijd mis :).

Marktplaats.nl > Mooie neutrale kinderkamer Vroomshoop - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik zowaar het gevoel van zwanger zijn begin te krijgen :O

9. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Oh Cindy wat een supergoed nieuws voor jullie!! Wat lijkt me dat heerlijk om op de echo te zien dat het hartje klopt en het kindje beweegt.... zucht....
    Dat heb ik heeeel lang geleden ook wel gehad hoor, maar wil het zo graag nog één keertje met mijn lief meemaken.

Ik heb vandaag gewerkt tot 17.00 en morgen begin ik om 17.00 en dan tot 22.30. Dus geen vrij helaas. Heb nu zo'n 4 jaar van die wisselende diensten, vind het wel vermoeiend. Maar ja...
    Vandaag met een zwangere collega gewerkt, zo mooi die buik!! Ik kan gelukkig heel blij voor haar zijn. Alleen ik wil OOK!!

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    :). Jouw tijd komt ook Sas. Daar gaan we voor dit jaar!

Wat een lastige diensten heb jij trouwens. Verpleging of beveiliging of iets?

11. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Ja thanx Crypto, dat geloof ik ook hoor!! Ben meestal ook positief, alleen af en toe....
    Ik werk in de gehandicaptenzorg. Dus vandaar de wisselende diensten.
    Haha Crypto, ik heb ook al een wieg in huis. Ook van marktplaats. Bijna 2 jaar heb ik hem al in huis. Er gaat gewoon een babytje in komen!!!:)

12. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Heb ff gekeken bij je wieg, hij is Leuk! Hoop dat ze je bod accepteren!

13. zogelukkig

Nee; 7!:p (ongeveer).

Bij de echo gaan ze meten en daar hangen ze een termijn aan. Mooie is dat al die embryo'tjes in het begin even hard groeien.

Wat betekent trouwens Mikrouli?:D

Wij hebben een Mountain Buggy. Duur, maar tot 2 jaar iedere dag gebruikt! Een driewieler met grote luchtbanden, die rijdt als 1 van de weinige gewoon vooruit door het mulle strand! Van die aankoop heb ik geen moment spijt gehad!

Babykamer; wij hebben bij budgetpark een ledikant en commode gekocht, geen kast. Niet supergoedkoop, maar zoontje ligt er al 2,5 jaar in, ook goed uitgegeven dus.

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo allemaal, was even een paar dagen afwezig en inmiddels zijn hier alweer een heleboel blz. volgeschreven. Ik kom in eerste instantie even zwaaien, lees ik later wel bij.
    Ben 4 dagen naar Disney Parijs geweest, woensdag terug en donderdag gelijk naar de kaakchirurg. Zit nu met dikke hamsterwang die bont en blauw is op de bank... helemaal onder invloed van pijnstilling ;)

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

fijn dat je een goede echo had meis!:)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ZG: Mikrouli is Grieks voor 'kleintje'

@Katja: ik ben jaloers!! Nou niet op het feit dat je naar de kaakchirurg moet natuurlijk ;).

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    Heerlijk rustig dagje gehad hier. Ik was niet vooruit te branden en heb alleen maar voor de tv gehangen:) het energie punt was echt beneden de 0 vandaag.

Mijn vader vader verwachte het totaal niet gister en het moest echt even tot hem door dringen terwijl zijn vrouw en mijn zusje me om mijn nek vliegen hahahaha. Hij was heel blij en trots dat hij opa werd!

@Crypto, wat vervelend allemaal zeg. Mensen veranderen en luisteren naar mensen die niet eens weten wat er gaande is waardoor je dit soort dingen krijgt en jij zit met de gebakken peren.
    Gelukkig is hij uit je leven en krijg je nu een heel mooi kindje.

Ja hoor dat mag je zeker vragen en zal proberen het kort uit te leggen.
    Ik heb de ziekte van crohn maar op een plek waar het niet te opereren valt. Ik slik hiervoor elke dag medicijnen (azathioprine) en krijg 1x per 6 weken een infuus met een redelijk hoge dosis met het medicijn Remicade in het ziekenhuis.
    Dit zorgt ervoor dat de onsteking van de darm onderdrukt word doordat mijn immuunsysteem verlaagt word door dit medicijn waardoor mijn darmen zichzelf minder ontsteken.
    Dat is het zo een beetje geloof ik :)

Ik belde de gyn en volgens haar was ik ook verder dan mijn banner zegt. Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie zegt ze.
    Onze eerste echo zal 13 maart zijn :) Ik ben zo benieuwd!

@Cindy, super meis! wat zal het bijzonder zijn dat je het hartje ziet kloppen.

@River, lekker van de vakantie genieten meid! En wat gaat dat al snel het groeien van je buik.
    Ik ben tonnetje rond:) dus ben benieuwd of ik ooit zal showen dat ik zwanger ben.
    En net als Crypto voor het eerst mijn navel zien hahahahaha

Dus het worden na gevoel allemaal jongens? :D
    Ik noemde het steeds JR en dat word nou niet echt voor een meisje gebruikt. Probeer nu steeds de baby te zeggen.

Mooi wiegje en babykamer Crypto! Hopen dat het lukt.

Sasje, zo is het meid.

@Katja, hoop dat je het leuk hebt gehad in Disney! ondanks je kaak.
    Veel beterschap!

Jaaaaaaaaaa ik ben weer bij! en nu lekker slapen.
    het is alweer veel te laat maar wilde gewoon nog even lezen en reageren :)

slaap lekker meiden!

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen. Redelijk geslapen. Om 3 uur eruit om mijn blaas te legen, om 7 uur klaar wakker. Vandaag wordt volgens mij een echte zondag, lekker niets doen!

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Als je je eerste dag van je laatste mnstruatie invult kom je uit op 8 weken. Bij mij was dit 7 januari, jij bent dus precies een week verder.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasya: wat stom van mij. Dat had je al eens verteld. Nu al zwangerschapsdementie :S.

Ach, weet je, ze doen maar. Ik moet het achter me laten en dat probeer ik ook. Ik kan het niet meer veranderen en zoals gezegd, ik heb net zo goed fouten, alleen ben ik van mening dat ze verreweg niet van dit kaliber zijn. Maar daar zullen zij misschien anders over denken. Tenslotte is het meenemen zonder overleg van een fietsendrager nadat je er achterkomt dat je auto en trailer foetsie zijn ook wel een megacrime :D.

Wat leuk dat je vader en anderen zo leuk reageren. Moet je een goed gevoel geven toch. Eindelijk zijn wij ook eens belangrijk haha.

Voor mijn moeder is het het tweede kleinkind maar voor mijn schoonouders de eerste. Die zijn echt helemaal in de wolken :D.

@River: en hoe voelt dat nou zo'n zondag?

Oh, ik lees dat ik niet het enige 'tonnetje' ben hier :). Dat is toch wel weer een geruststelling haha.

Zo, heb slecht geslapen. Mijn hersenen begonnen te malen en dan is het einde zoek bij mij. Geloof dat ik pas om 3 uur in slaap viel :(.

Verder kreeg ik gisteravond nog reactie op de babykamer. Als ik serieus geinteresseerd was dan moest ik even bellen. Ik kon nog niet helemaal duidelijk krijgen of het bod geaccepteerd was. En dan ben ik ook nog zo'n schijtert die niet durft te bellen plus dat ik een vreselijk krakende telefoon heb en mensen amper kan verstaan. Dus dat heb ik even uitgelegd in een mail terug met de melding dat als ze mijn bod accepteert ik het dinsdag kan ophalen.

Ik denk dat als dat doorgaat ik wel een bos bloemen voor haar koop want ik had in andere situaties echt meer geboden.

Wiegje nog geen antwoord op gehad. We wachten in spanning af.

Verder geen plannen vandaag. Lekker rustig aan doen want ik merk dat de misselijkheid af en toe wel aardig begint in te hakken en mijn banden trekken af en toe ook behoorlijk :S.

Deel Deze Pagina