35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij hebt nog mooie voetjes hoor :D.

Ik draag doorgaans mijn Nikes. Zitten mijn steunzolen in en die lopen wel erg lekker. Moet eigenlijk sandalen maar ben te gierig om dat voor mezelf uit te geven. Zelfs bij Schoenenreus :p

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Schoenen??? Je denkt toch niet dat ik nog in schoenen pas? Ik loop al weken alleen op crocs slippers.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pas er nog wel in maar dat merk ik wel aan de scheurtjes die ontstaan in de schoenen :D.

Maja, geen geld dus nu ff niet :D.

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dan kan je echt van geluk spreken dat je niet in de sneeuw zwanger bent:D ik zie je al llpen hahaha sorry:)

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tja dan had ik waarschijnlijk van maat 37 tot 43 moeten kopen, zodat om de 2 uur een grotere maat aan kan trekken.

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Minnie heeft de afgelopen 24 uur niet echt een leuke tijd gehad. pff.
    Ruzie met manlief/ en vandaag een doodvermoeiende moeder...waaah.

Ik zit nu bij te komen in Scheveningen.:)

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das minder Minnie :( :(

8. cindybaby71

K*t mini zullen we maar zeggen het hoort erbij:)

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja. Ik ging door de rooie omdat manlief het traphekje zou ophangen die ik gekocht had maar hij was zijn boor vergeten.
    Ik werd echt onmogelijk:janken en kwaad zijn.
    Hij is teruggereden naar de zaak en heeft zijn boor gehaald.
    Erg geschrokken van mij.

Vandaag dacht ik een gezellig dagje te hebben bij mijn moeder...niet dus. Vreselijke dag.

Nu in scheveningen eten.
    Maar ben wel erg moe.
    Maar vroeg naar bed gaan gaat niet lukken...ik woon op een plein....en het is vandaag pleinfeest tot laat in de nacht.

10. cindybaby71

Mini herkenbaar,manlief kwam deze week een half uurtje later uit het werk en ik schoot zo uit mijn slof dat ik er zelf van schrok:) gelukkig bleef hij rustig en heeft me in mijn armen gepakt;) zullen wel de hormoontjes zijn:)

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof dat mijn lief ook enigzins zoiets had van 'wut'? :D. Maar die heeft tegenwoordig ook de 'in de armen pak' tactiek. En stiekem is dat eigenlijk best wel heel fijn.
    Moet zeggen dat ik toch wel heel veel respect voor 'm heb. 3000 km hiernaartoe verhuisd voor mij. Vanuit mamma's vleugels vandaan naar zelfstandig. Dan ik in het zh en hij volledig op zichzelf aangewezen. Dat was voor hem best even heftig. Ben eigenlijk apetrots op mijn vent.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Bleeh misselijk van de paling.
    Ik ben het dieet echt zat. Ik wil geen vlees of vis meer.
    Ik wil pannenkoeken!!

Ik loop op laarzen.
    Al is het 25 graden. Ze zitten heerlijk. Schijt aan wat een ander er van denkt.
    Lullen doen ze toch wel.:)

Ik hoop dat ik vannacht kan slapen.
    Ben helemaal op. Maar wel misselijk...en een straatfeest voor de deur.:x

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen. Wekker stond op half 8 maar na half 7 kon ik niet meer slapen. Vandaag zoals het er u naar uitziet mijn laatste volledige dienst. Begin om 9:30 en ben klaar om 16 uur. Maar mijn aflosser komt al om 15 uur, dus denk dat ik dan meteen naar huis ga.

14. cindybaby71

Hier ook crypto:) hij heeft ook alles achtergelaten voor mij en we hebben dan ook al heel wat meegemaakt saampjes:p
    Ik heb ook diep respect voor hem,even 3000km verderop verhuizen voor je liefde:)

15. cindybaby71

lekker vooruitzicht river;) geniet van je laatste volledige werkdag:):):)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, goedenmorgen ladies.

Wat heb ik geslapen zeg :O. Ben gewoon net wakker. Mooie suikerwaarde van 4,6. En dat na die drie ijsjes van gisteravond :O. Maar ja, ik vond dat na een hele mooie curve van gister ik die verdiend had :D.

@River: heerlijk vooruitzicht. Lekker van genieten.

@Cindy: wij hebben best een hoop gemeen he :). Eigenlijk zou ik daarheen verhuizen maar ja, de crisis. Toen hebben we het omgedraaid. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ie dat zou doen / durven maar hij heeft geen moment getwijfeld. Hij zegt dat ie Griekenland niet mist maar ik kan aan zijn ogen zien dat dat niet zo is. En dat is ook logisch. Sterker nog, ik heb heimwee naar dat land. Ondanks dat ze in crisis zitten ben ik daar zoveel gelukkiger dan hier.

Maar goed, belangrijkste is dat we samen zijn. Waar maakt niet eens zoveel uit. Onze tijd om daarheen te gaan komt nog wel. Positieve is dat ik nu nog niet hoef te kiezen tussen mijn moeder en daar. Want dat is best een moeilijk dilemma natuurlijk.

Jullie nog plannen vandaag meisjes? Ik niet. Hangen, slapen, nog meer hangen en weer slapen. En oh wat word ik daar sjaggie van :S.

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag dames!

@Cindy en Crypto, bedankt voor de felicitatie:D

@River en Crypto, jullie houden aardig wat vocht vast dames:$ Zo erg is het bij mij niet. Ik heb alleen nog maar mijn Birkenstocks aan. Lopen echt heerlijk.

@Mini, dat is wat minder zeg, vervelend! Maar goed, het zijn allemaal de hormonen die een loopje met ons nemen:(

Gisteravond was gezellig, ff fijn met zo'n klein clubbie een verjaardag vieren. De kids gingen pas om 23.30 uur naar bed:), Justin was er vanmorgen om 8.00 uur alweer uit, Ries en ik kwamen om 09.30 uur er uit en Samira om 10.00 uur:D
    Net de huiskamer weer aan kant gemaakt, ik heb gestofzuigd en manlief ging er met de dweil achter aan hahaha:D
    Vanmiddag brengen we de kids naar mijn ouders, ze blijven daar een nachtje logeren. Manlief en ik gaan vanavond uit eten i.p.v. morgenavond, maandagavond was het restaurantje toch gesloten. Dus vanavond heerlijk saampjes uit eten, heb er zin in. Dan morgenochtend weer lekker uitslapen.....is voor hubbie ook wel fijn dat hij op zijn verjaardag mag uitslapen haha:D

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    gefeliciteerd met je mannetje!
    Of is hij morgen jarig?
    Dan...alvast gefeliciteerd met je mannetje!

Veel plezier vanavond!

19. cindybaby71

Wat zijn jullie stil vandaag? Ik denk kom ff spieken tussen het inpakken door,maar niks;)
    Crypto we hebben idd veel gemeen,alleen heb jij een griek en ik een turk:cool: en laten die zich nu net niet uitstaan:D;):D
    Rina gezellig met je mannetje alleen:cool:

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Mini, thanks.......hij is morgen echt jarig en dinsdag zijn we 8 jaar getrouwd......hoe hou ik het vol???:D

@Cindy, ja heerlijk ff een keer samen met hubbie uit eten....is alweer zo lang geleden, eindelijk weer eens normaal rustig kunnen eten!!:)

Deel Deze Pagina