35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy: haha, idd. En toch, weet je dat het mij reuze meevalt? Ik geef bijles aan een Turkse man tegelijk met mijn Griek. En die kunnen echt heel goed met elkaar. Sowieso veel turkse mensen hier die ik ken en nog nooit een probleem geweest.

Het was wel het eerste dat ik zei voor we iets kregen: 'weet je wel dat ik half turkse ben' :D. Maar dat heeft gelukkig ook nooit iets uitgemaakt.

Wat wel heel typisch en kinderachtig is is dat hij het onder de Nederlanders merkt. Lullige dingen op zijn werk etc. Of moeten horen 'hij is Griek dus we moeten hem naaien' :S. Te sneu voor woorden :S.

@Rina: geniet er lekker van!

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    En dan heel de avond over de kinderen praten :D
    8 jaar getrouwd, oooow, valt nog mee,:D wij zijn al 17 jaar getrouwd...dat hoor je tegenwoordig nog weinig. :)

Lukt het met inpakken Cindy?

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha ja hoor lig lekker op de bank:D

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, thanks.......gaat wel lukken!

@Cindy....ja gek genoeg praat je dan wel over de kids ja......zullen ze het leuk hebben bij opa en oma? Wat zullen ze aan het doen zijn? Tja, je kids blijven altijd onderwerp van gesprek;)

Wauw, 17 jaar getrouwd......dat is al een hele tijd zeg, dat hoor je idd niet vaak meer, zeker niet in deze tijd.

5. cindybaby71

Wij zijn dit jaar 11jaar getrouwd.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog niet getrouwd :D

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Maar wel van plan dus?:D

8. cindybaby71

Wij moesten toen trouwen zodat ik mijn man sneller naar nl kreeg.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wij moesten ook trouwen, ik was toen 20.
    Nu zou ik denk ik nooit meer trouwen, samenwonen is ook prima.:D
    Of gratis trouwen, ik vind het achteraf een hoop onzin, zoveel mensen uitnodigen kost een hoop geld, zo zonde.

@Rina
    Je gooit Cindy en mij door elkaar....:$

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zo, deze werkdag zit er weer op. Alsof het zo moest zijn was het ook meteen een heftige. Ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld op mijn werk, maar met een baby in je buik ben je toch kwetsbaarder. Ik heb mijn collega mij dan ook naar de auto laten begeleiden. Moet toch niet gekker worden helaas ging de client net niet over het randje waardoor ik hem eruit kon zetten, maar bleef het bij verkapte bedreigingen. Normaal trek ik ze dan over de streep zodat ze boos worden en zeggen wat ze werkelijk bedoelen, maar nu zei een stemmetje in mij niet doen!

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nou dat is ook niet prettig River.
    Pfff...je moet er niet aan denken als iemand echt te ver gaat als je zwanger bent.:x

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker. Als ik uit de wsnp ben. Vriend wilde nu maar ik wil beslist niet dat hij de dupe zou worden van mijn verleden. Ik wil beslist niet dat er een cent van hem naar mijn verleden gaat.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje River. Heftig zeg meid.

14. cindybaby71

River heftig meid.

Zo vandaag mijn fiets verkocht en daarvan lekker chinees gehaald:) dus geld alweer weg:p achja was al blij dat ik niet meer hoefde te koken:)

Morgenvroeg voor de groei echo:p denk wel dat ze nu gedraaid is want heb flinke pijn onderin gehad;)

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahahah, pregnancy brain he........dan krijg je dat:D:D

@River, dat is ook wat zeg.......pas maar goed op, met een baby in je buik ben je idd zo kwetsbaar.

@Crypto, wat is wsnp? Ik begrijp dat het iets met geld te maken heeft?

@Cindy, leuk morgen de groeiecho......ik moet volgende week weer naar de vk:D

We hebben vanavond heerlijk gegeten, nu thuis lekker uitbuiken met een kopje thee. Hubbie en ik zijn nu samen thuis, het is stil zonder kids maar ook wel weer lekker:)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Was het geslaagd?
    Jullie zijn wel snel terug :$

Leuk Cindy de groeiecho.
    Ik heb dinsdag een uitgebreide echo. O.a. de groei.:)

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Mini, met 2 uurtjes waren we idd weer terug......toen wij binnen kwamen zat er nog helemaal niemand, na ons kwamen er nog wel een paar mensen binnen, maar het was echt niet druk voor een zondagavond. Dus wij waren idd zo klaar met eten, we hoefden niet zo lang te wachten. Het eten was heerlijk, het restaurant wel wat donker maar sfeervol.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Jullie zijn echt zooooo ontzettend zoals wij :D. Alleen dan aan de andere kant van het land :D.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    WSNP is Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen. Ik zit daarin. Lief uiteraard niet want die heeft daar helemaal geen aandeel in gehad en dus vind ik ook dat hij daar niet voor hoeft te bloeden.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Okee, heftig zeg. Maar wel fijn dat het bestaat en dat je dus hulp krijgt hiermee.

Het wordt hier behoorlijk donker buiten dus ik verwacht wel weer een plensbui zo of straks;)

Deel Deze Pagina