Het zag er op buienradar behoorlijk heftig uit idd. Mag van mij komen. Gezellig . En de WSNP. Ach, het is alles behalve makkelijk maar het is een kans om opnieuw te beginnen. Kost een paar jaar maar dat heb ik er wel voor over.
3-5 jaar. Eitje want anders zat ik er mijn hele leven aan vast en nog veel erger, dan zat ik ook mijn hele leven vast aan iemand waar ik beslist niet meer aan vast wil zitten.
Maar ik red het goed hoor. EN nog veel belangrijker, ik ben gelukkiger dan ik ooit was. En geloof het of niet, dat maakt echt alles goed.
Nou gelukkig maar......je weet waar je het voor doet!! Hierna kan het dan alleen nog maar beter worden toch?
Waar. Maar, als je weet waar ik vandaan kom dan is het nu al zoveel beter. . Misschien niet op financieel gebied maar who cares . Dat komt ook wel weer. Nu helemaal niet mee bezig
Ik denk dat ik zo maar eens mijn bed in ga.....gisteravond was het zo laat geworden, even weer wat bijtanken Morgenochtend de kids weer ophalen.....hoor net van mijn moeder dat ze nog steeds niet slapen....ze liggen op 1 kamer dus ja, zo houden ze elkaar natuurlijk wakker. Dat is hier ook zo als ze samen op 1 kamer slapen voor de gezelligheid Ik hoop voor mijn ouders dat ze morgenochtend wel een beetje uitslapen haha
Ja wij duiken er ook zo in. Lekker in de armen van lief verder naar Atletiek kijken. Net naar Oscar Pistorius gekeken. Hij heeft het niet gehaald maar God wat heb ik een respect voor die man.
Ja hier duikt manlief er ook in.......hij is ook een beetje moe.......welterusten allemaal en tot morgen maar weer
Truste Rina. Genant momentje. Net eens even geprobeerd mezelf van de jungle downunder te ontdoen. Heb er last van. Iedereen zegt 'gewoon om de buik heen'. Nou. Ik weet het niet hoor maar ik krijg dan geen lucht meer. Heb liggen piepen en hijgen :O. Maar goed. Glad is het niet maar in ieder geval wat acceptabeler.
Goedemorgen, ik lag er gisteren om 20 uur al in. Heb redelijk geslapen. Starks de bedrijfsarts bellen. Dan huis gereed maken voor de komst van onze nieuwe bank. En dan vanmiddag werken. Ik moet van 13 tot 20 maar ga er vanuit dat mijn voorstel goedgekeurd wordt en ga dan rond 17 uur weer naar huis. Lief gaat om 14 uur de bank halen. Spannend hoor!
Wat leuk river eindelijk een nieuwe bank!en hopelijk mag je om 17uur naar huis dan kan je er lekker op gaan liggen!
Ook als het niet mag ga ik om 17 uur naar huis hoor haha. Gisteren heeft voor mij wel heel duidelijk gemaakt dat het en te vermoeid is en ik mij niet meer veilig genoeg voel. Maar we weten het zo, ff nummer zoeken en bellen.
Jee zeg, je gewoon ziek melden gaat toch een stuk makkelijker dan minder willen gaan werken. Het hele verhaal uitgelegd, en nu wordt ik om half 12 terug gebeld door een arts.
Goedenmorgen, @Cindy: nou op gevoel ging het altijd al. Maar ook dat vergt inmiddels nogal wat van mijn longen die toch al niet ruim meer zitten . Veel plezier met de echo zo! @River: spannend, nieuwe bank. En ja, bedrijfsartsen pffffff. Hoop dat het goedgekeurd wordt. Hier weinig te melden. Goed geslapen. Verder another day met rust, rust en nog meer rust denk ik. Gelukkig zijn er de OS.
Goedemorgen Hier geen nieuws. Beetje aanrommelen vandaag. Veel plezier bij de echo Cindy!! En geniet van je bank River! @Crypto Ik scheer de boel een paar keer per week. Dan kan ik het bijhouden en ook op gevoel. Dus als ik een stukje vergeet dan komt dat de volgende keer wel weer.
Bij mij groeit het gelukkig niet hard dus meestal een keer per week. Om bij te houden maar goed, met de laatste perikelen is dat er even niet echt van gekomen. En ik heb gister gemerkt dat dat er niet makkelijker op wordt . Ik schat dat ik mijn meisje maar een kapmes geef tegen die tijd. Dan kan ze er door komen .
Groeiecho was zover goed,alleen het hoofdje was iets kleiner dan de resthopelijk heeft dit niks te betekenen? Ze zei er wel bij dat ik tenslotte nog een week of 8 moet en dat het wel zal bijtrekkenik hoop het. Ze had wel lange beentjesprecies papa