Ik lig al op bed. Dus vandaag gaat de foto niet meer lukken. Hopelijk morgen. En anders gewoon vragen want er is een grote kans dat ik het vergeet.
Maar kan je nou BV ook in de fles geven? Afkolven en dan mee als je ergens heengaat? Of om man te laten voeden?
Ik lig ook al bijna twee uur op bed. Ben supermoe. Vooral mijn benen waren het zat. En mijn humeur was ook niet rooskleurig. Ik erger me overal aan. Niet leuk meer.
oh dan zijn we samen lui haha. Openbaar voeden is niets voor mij. Dus die enkele keer dat we weg zijn kolf 1k. Daarnaast wil ik het ook kunnen delen met man en oma's. Plus dat ik het belangrijk vind dat ze ook uit een fles leert drinken. Je weet nooit tenslotte.
Thanks Crypto! Ja, als ik hem zo terug zie op de foto vind ik hem ook niet echt heel groot, toch is dat gezichtsbedrog hoor.......ik schijn volgens vele een dikke toeter te hebben
Mooie buik Cindy, die lijkt wel een stukje groter dan die van mij Ik ben niet zo heel groot, daar kan het ook aan liggen natuurlijk En ook aan hoe je de foto neemt.......als je de foto een beetje schuin van de zijkant neemt, toont je buik ook al groter denk ik
Hopelijk heb ik morgen ook een foto. Mooie buik Cindy! Baal. Iedereen zit lekker te snoepen. Behalve ik. Hebben jullie ook zo'n last van jeuk? Mijn buik jeukt zo, ik krab me eigen gek. Vanmiddag mentholpoeder laten halen. Dat scheelt.
Okee, nou ik vind mijn buik in ieder geval al groot genoeg hahaha @Mini, nee heb geen last van jeuk.....gelukkig niet. Wel heb ik het steeds zo warm.....pfffff, daar word ik zo gek van Nog iemand daar last van????? Ik ga afsluiten en lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag! Bye ladies
Pff effe naar beneden gestrompeld voor warme melk. Hopelijk tegen dat maagzuur. toen weer naar boven. Lig nog na te hijgen van de trap :/ mooie buik Cin. Mijn buik is niet mooi. Die is gewoon vet.
Bij de laatste treden moet ik soms ook even stoppen. Twee trappen op is helemaal een ramp. Dan ga ik eerst altijd even zitten om bij te komen.
Bij ons staat het wasmachine op zolder. Dus ik moet wel. Het ergste is dan als je net op zolder bent en de bel gaat.