Oh ik benijd je niet Minnie. Dat zou ik echt niet meer redden. Hier gelukkig op de badkamer. Red ik net. Als de bel gaat en ik ben boven dan is dat jammer voor degene die voor de deur staat. Meestal ben ik boven om uit te rusten dus dan komen ze later maar terug. Maar ik loop inmiddels ook zo slecht dat tegen de tijd dat ik beneden ben ze toch al weg zijn. Enige dat hier komt is toch mijn buuf, die sms's meestal wel. En de rest is verkooplui. Daar zit ik al helemaal niet op te wachten. Zo, goedenmorgen. Ff bammetje eten. Melkje drinken en dan duik ik weer tegen lief aan . River, volgens mij was jij gister al vroeg heen of niet?
Goeiemorgen, wij moesten gisteravond nog even op pad. Om 22 uur lag ik in mijn bedje. Ben alweer een uur beneden, kaak deed zeer. Volgens mij gaat dat nooit meer over. Toen we gisteren thuis kwamen had ik geen hondenharen op de bank. Hond gaat op de bank zodra wij onze hielen lichten, maar deze bank is iets hoger en hij bejaard. Erg blij mee. Nu eens kijken of we de katten af kunnen leren om erop te liggen. Bank is donker, katten veel witte haren. Kater kijkt mij nu boos aan terwijl hij op de leuning ligt haha
Mij is aangeraden om vanaf 4 weken 1 flesje te gaan kolven. Zodat als ik weer ga werken het kindje goed gewend is aan de fles. De eerste 4 weken is de voeding dus een moment tussen mij en baby. Lief vindt dat niet erg, huj neemt dan de momenten wel als de voeding er weer uitgekomen is. Haha, van mij mag hij.
Vanmiddag afspraak met de verloskundige. Mijn schoonmoeder gaat mee, die heeft daarna namelijk een afspraak met de oogarts. Helaas voor haar geen echo, en ze is nogal doof dus het hartje zal ze wel niet kunnen horen.
Over het algemeen wordt 6 weken aangehouden ivm tepel-/speenverwarring, 4 weken is wel erg vroeg hoor.
Vermoed dat voordat ik zover ben ik nog wel tig verschillende adviezen heb gekregen haha. Tegen die tijd doen wat goed voelt vermoed ik.
@River: onze katten willen niet zo graag bij onze honden zijn dus die zijn nooit beneden. Ze kunnen wel, mogen ook maar doen het niet. Scheelt inderdaad een hoop. Als wij weg zijn gaan de honden in de gang want die heb ik afgeleerd op de bank te gaan maar ja, je snapt wel wat er gebeurd als we weg zijn . Ik ga ook zeker kolven. Ik was laatst bij de kapper en die had grote problemen met haar baby nu ze weer aan het werk moest. Beeb wilde namelijk geen fles pakken. CB zei dat ze dan maar niet moest voeden, ja serieus. Ze zou vanzelf wel honger krijgen :S. Nou die perikelen wil ik dus niet. Ik ben beslist geen persoon om in het openbaar te gaan voeden. Ieder moet dat voor zich weten maar ik vind het echt not done als ik weer iemand met de boel bloot zie zitten. Dat is gewoon mijn ding niet. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat anderen dat ook zo voelen. En ik vind het ook nergens voor nodig. Er is altijd wel een alternatief of mogelijkheid om even rustig met je mannetje of meisje elders te gaan zitten. Ga ik naar mijn moeder of mijn beste vriendin dan weet ik dat ik achteraf in een kamertje kan gaan zitten maar elders neem ik gewoon een flesje mee. Maar goed, voor mijn bloeddruk, geen BV discussies meer . Jullie nog plannen vandaag met dit prachtige weer? Ik ben bezig met de was. Niet zoveel dus zal de hele dag niet kosten .
Mooie suiker vanochtend. 5.3 nuchter. DAt is eigenlijk tegenwoordig wat hoger maar niet te hoog. Ik heb doorgaans nu 4.6 - 4.9. Maar na ontbijt was ie 5.7. Nu mag ik van mezelf een bordje cruesli met chocoschelpjes. Merk dat dat weinig invloed heeft op de suiker en ik kan iets beter naar de wc .
Ik weet niet wat mijn beeb de laatste twee dagen aan het doen is, maar volgens mij kijk ik teveel naar turnen :O
Ik heb ook nooit in het openbaar gevoed.ja een keer in de auto Ik heb geprobeerd te kolven maar dat lukte helemaal niet dus ik was hier de hele tijd thuis .heftige tijd dat wel hoor want je hebt natuurlijk met bv geen echte regelmaat.ik heb dan bij t.uana maar 8 wekenkunnen voeden toen was de melk alop. Ik ben toen overgestapt met kv maar snachts nog tot 5 maanden bv gegeventoen was het welletjes voor mij.
Ga boven beetje poetsen want om 16uur komt de woningopzichter om te kijken of we alles netjes achterlaten! Dus als iemand puf en zin heeft om te heloen graag!
Ik heb net stofgezogen. Ben een vers tomatensoepje aan het maken voor lunch. Naaimachine staat klaar want ik zou nieuwe kussenhoezen maken voor op de bank. Maar helaas zijn spelden zoek. Vanmiddag dus bij de verloskundige en oogarts. Vanavond heb ik een vergadering, niet van mijn werk hoor. Verde moet lief nog twee papegaaienkooien in elkaar zetten, want morgen komen er twee logees.
Hond slaapt snachts in de gang. Deur staat dan op een haak, want 1 van mijn katten springt op deurklinken en opent alles. In het begin ging hij ook in de gang als weg gingen. Met dus de deur op een haak, zodat de kat hem niet vrij kon laten. Waarschijnlijk wilde hij op een dag heel graag de huiskamer in en heeft de hele deursponning eruit geduwd. Elke keer een nieuw kozijn zetten is te duur, dus mocht hij in de huiskamer. Ook van ons mag hij niet op de bank, maar zodra wij onze hielen lichten.....
Goedemorgen Goed weer?? Waar? Hier bewolkt. De honden slapen vanaf vrijdag in de gang. Gaat goed. Vanmiddag naar Tilburg. De groeiecho....
Ik heb nooit gekolfd en nooit in het openbaar gevoed. Was toch echt niet aan huis gebonden hoor, uit werken gaan hoefde ik niet. De eerste maanden kon ik toch niet langer weg dan 2 uur ivm BI/PE en KS. Na die eerste maanden kunnen ze er al gauw 3 uur tussen laten, tijd zat dus om eruit te gaan. Ik voedde ook wel in een pashokje of in de auto, in geval van "nood". Bij visite gewoon achteraf. Daar is altijd ruimte voor. In Zuid-Europa geven vrouwen veel meer buitenshuis bv, natuurlijk ook vanwege het klimaat. Maar heel discreet. Ik ga daar dus ook gewoon op strand en bankje in het park voeden, heel relaxed. Niet in het openbaar willen voeden betekent dus niet dat je moet kolven.
Oh, ik geloof ook niet dat je echt aan huis gebonden bent hoor. Ik denk dat je daar ook wel creatief in wordt. Moet ik wel eerlijk toegeven dat ik sowieso al een huismus ben. Dat maakt het wat makkelijker. Maar stel ik zou een dagje weggaan of langer dan ik zou willen dan is er die mogelijkheid. Kolven wil ik vooral om straks ook manlief en evt. mijn schoonmoeder de kans te geven haar te voeden. Tuurlijk, als je in mijn hart kijkt zou ik heel egoistisch willen zijn maar ik heb haar al negen maanden mogen dragen. En ik weet dat lief haar kan aanleggen en dat doet ie ook wel. Maar we vinden het beiden ook een fijne gedachte dat hij ook eens een flesje kan geven .