@River, fijn dat alles goed was!! Hier hebben we net de Hello Kitty foamstickers opgeplakt......ikke helemaal blij Het kamertje is zoooooooooo schattig!!
Trouwens, weten jullie wat het mooie is van mijn nieuwe dekbedovertrek? HIJ IS PAARS!!!!!!!!!! Paars met lila. Helemaal brill .
Ja, zal straks of morgen ff een foto maken........komt goed! Leuk een paars dekbedovertrek.......wij hebben bordeauxrood op onze slaapkamer en door het huis (rolgordijnen/overgordijnen en vloerbedekking op de trappen) maar ben het zoooooooooooo zat Ik wil graag wat nieuws......maar ja, ik wil nog zoveel hahaha
Van bordeauxrood word ik erg onrustig. Hier is alles creme. Oftewel: 9001. Baby ligt iets voor. Tussen de middellijn en de bovenlijn in. Hoofdje ligt gelukkig naar beneden.
OMG Hebben jullie Epke gezien? ZIjn medeturners noemen hem 'totally crazy'. Ik kan het helemaal begrijpen. Wat een onvoorstelbaar geweldige oefening.
Gelukkig ligt ook jouw baby goed Minnie. Wij hebben het houtwerk in de woonkamer ook 9001. Hoop dat lief nog voor de bevalling tijd heeft om het allemaal wit te schilderen.
Ik ben dus ook totalaal op dat bordeauxrood uitgekeken, maar ja....we hebben eerst andere prioriteiten en dat is de badkamer, we gaan de badkamer verbouwen/vernieuwen Fijn dat je beebje goed ligt, dat is al een hele geruststelling!!
Laatste echo lag ze over dwars. gyn zei ook dat ze nog alle kanten opkon. Ze had immers nog even tijd.
Ik hoop toch dat ze niet nog alle kanten uitgaat,van mij mag ze met het hoofd onder blijven liggen hoor. Ben kapot heb veel gedaan vandaag en heb ook pijn in mijn buik nu Woningopzichter is geweest en heeft het nieuwe huurcontract meegebracht 20e deze maand inleveren en dan krijgen we ook de sleutelmisschien zelfs al wat eerder
Die van mij is een Griek, die van jou een Turk. Dwarser vind je ze niet Cindy. Dus bereid je maar voor . Wat heerlijk. Evt. eerder de sleutel.Lekker hoor!!
Dat is goed nieuws Cindy! Het aftellen kan beginnen... Hier ook moe. Ik ben de nieuwe kast aan het inrichten. Wat veel werk!! Vanaf maandag krijg ik twee nieuwe dakkapellen en wordt heel de zolder verbouwd. Zoonlief zei: 'haal jij dan ook appelflappen, alle aardige klanten halen altijd appelflappen of gebak!' Hij helpt volgende week ook.
Ja dat heb ik gemerkt bij de geboorte van t.uana,zij bleef vasthangen met een schoudertje hoezo koppig