35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik wordt er een beetje onrustig van haha. Zit al te bedenken of we niet ergens gaan lunchen, maar eigenlijk ben ik te lui om daarvan te genieten.

2. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahah lekker blijven zitten dus! en je man de lunch voor jullie maken?

Ik heb ook geen plannen vandaag, en koken die ik ook niet! heb nog pizza in de vriezer. Dat is goed genoeg voor de zondag ;)
    Als goede voeding maak ik wel een versfruit shake met de blender

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je!

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Wij eten straks voor de lunch een pizza hebben we besloten. En schoonmama belde net of we daar komen eten vanavond. Dus een relaxte zondag maar niet saai.

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    De 35+ dames!
    River, ?? zwanger van 1e kindje
    Mirtjuh, 36 moeder van 2 bezig voor een 3e
    Cryptonysm, 38 zwanger van 1e kindje
    Cindybaby, ?? moeder van 3, zwanger van de 4e
    Zogelukkig, 40+ moeder van 1, gaat voor een 2e
    Femke, 36 moeder van 2, kinderwens vervult
    Dromertje, 35 bezig voor 1e kindje
    Famke, 45 moeder van 4 en oma! kinderwens met nieuwe relatie
    Katja, 35 bezig voor een 1e kindje
    Sasya, 37 zwanger van 1e kindje
    Hoop, 40+ moeder van 4, kinderwens met huidige man
    Sprits, 35 bezig voor 1e kindje
    Sasje, 44 moeder van 2, kinderwens met huidige man
    Draak, 36 bezig voor 1e kindje

Baby verwacht op:
    13 oktober - River
    4 oktober - Cindy
    6 oktober - Crypto
    23 oktober - Sasya

Afspraak op:
    15 maart intake en eerste echo - River
    29 feb eerste echo 25 feb - Cindy
    9 maart intake en eerste echo - Crypto
    13 maart eerste echo - Sasya

Ik heb een samenvattings lijstje gemaakt omdat mijn geheugen me soms een beetje in de steek laat :) en dan denk ik hoe zat het ook al weer.
    Hoop dat jullie het niet erg vinden en als dat wel zo is aarzel niet dan haal ik het meteen weg of verander ik de tekst.

6. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is mooi geregeld dan :D Eet smakelijk!

@Crypto, nog wat gehoord van de kamer of de wieg? wel super zeg als je hem echt voor 100 euro kan ophalen.

Ik ga nu eerst vriendjelief uit bed sleuren, vind het wel mooi geweest zo :p
    En dan nog maar een rondje was erin en douchen :)
    Fijne zondag en tot later!

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    top! Er was al eens een lijstje gestart maar niet bijgehouden.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasya: nog niet. Zit met spanning te wachten op mail. Vooral het wiegje vind ik zo schattig :D.

9. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Sasya, mooi lijstje!!! Hopelijk komen er veel zwangeren bij.
    Fijne dag allemaal nog, ik ga zo werken.

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen, gisteravond een stukkie gekeken van oeps een zesling en vannacht behoorlijk bezig geweest met meerlingen. Merk dat ik de laatste week veel droom. Volgens mij verwerk ik snachts angsten die ik overdag wegdruk. Manlief had van de week ons kind al aangegeven bij de gemeente met de verkeerde naam en vannacht had ik er ineens 2 haha.

Vandaag niet zoveel doen. Even met ml naar de bedrijfsarts, en een kussen halen voor tussen mijn benen, want mijn buik voelt gevoelig als ik op mijn zij slaap.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames,
    tja dromen doe ik ook heel intens en de gekste dingen:$ over een moord enz pfffff werd zwetend wakker;)

hier een k*t weekend achter de rug:( ruzie met manlief pffffff hoezo hormonen??
    het ergste is als manlief boos is duurt dit wel even,zwanger of niet hij is gewoon ontzettend koppig;)(turk he)

crypto,wat een mooi kamertje en dat voor die prijs:D goed zo meid nu de wieg nog!

verder weet ik het even niet meer,ben gewoon op:(

12. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal :)

Het weekend zit er weer op, de week vakantie ook:(
    Heb niet echt het gevoel een week vrij geweest te zijn, en als ik nu ook nog eens heel veel gedaan zou hebben... Maar juist helemaal niks :D

Nu was het kinderweekend ook wel extreem vermoeiend ;) Hij krijgt zijn eigen willetje en mening, dit weekend stond luisteren en geduld zeker niet in zijn woorden boek :p

@sasya, fijn dat iedereen zo positief reageert!

@crypto, al wat meer gehoord over de babykamer en wieg? Het ziet er wel super mooi uit!

Hier gaat een spannend weekje beginnen :D Over 4+ dagen weet ik of ik me tot de zwangere mag toevoegen ;)
    Natuurlijk voel ik van alles, maar probeer me niet gek te maken... maar is best lastig, moet ik toegeven :p

Fijne dag allemaal!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dames ik zal vanmiddag even bijpraten,ik moet zo gaan autolessen(ben weer zenuwachtig),daarna kom ik even babbelen

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @River: oh hemel. Wat zal jij moe wakker worden dan ook!

Je buik gevoelig in welk opzicht? Niet te erg hoop ik?

@Cindy: hoe herkenbaar. Enige is dat ik meestal degene ben die het langst boos ben want mijn half turkse kant wint het toch meestal van de volle Griekse kant :D. Is het nu wel weer goed?

@Draak: spannend!!! Enneh helemaal niets doen is toch ook lekker :D.

NIets meer gehoord van het babykamertje en ook niets van het wiegje. Ach, dan ga ik deze week maar wat zwangerschapskleding kopen. Is ook goed besteed :D. En misschien waag ik me alvast aan wat kleine babyspulletjes. Beetje voorpret :D.

En verder bieden we gewoon door op MP.

Manlief is werken vandaag, die komt om twee uur weer thuis. Zo even wat stofzuigen want de haren vliegen weer in het rond :S.

En verder niet al teveel plannen vandaag. Ben nog steeds erg moe en ik merk dat de misselijkheid af en toe echt toeneemt dus ik hou het maar bij rust als het nodig is.

@Hoop: succes met de lessen. Gewoon lekker doorzetten. Als je eenmaal je rijbewijs hebt dan ben je helemaal blij dat je het ervoor over had :).

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is leuk zeg. Ik vertel net mijn buuf dat ik zwanger ben omdat ze me vroeg te helpen in haar nieuwe huis. Ja, dat gaat me nu even niet lukken. Maar zegt ze meteen dat ze heel veel spullen heeft die ik zo van haar mag hebben. Gezegd dat ik het niet erg vind een kleine vergoeding te geven maar daar wilde ze niets van weten. Dus dat wordt een mooi cadeau kopen voor het nieuwe huis.

Ze schijnt ook een wandelwagen te hebben dus met een beetje geluk ben ik daar mooi mee geholpen. Hoe lief is dat. :)

16. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @crypto, wat super lief zeg! En idd niks doen is ook zeker lekker, alleen heb ik niet het bevredigend gevoel dat ik ff een weekje opgeladen heb. Ben eerlijk gezegd in en in moe! En vandaag vergis ik me ook nog eens een uur in de tijd :( Was gewoon een uur te vroeg! Sorry dat er geen enters in het verhaal zitten, doe het vanaf mn fone, stel dat ze hier toevallig de geschiedenis in de browser zien.... Ik ben de enige "volwassen" vrouw ;)

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden :)

heftige dromen zeg! Ik heb het ook, echt dus met de zwangerschap te maken. Ik weet ze alleen niet meer maar ik droom echt elke nacht.

Spannend draak! Ik ga voor je duimen!

Succes met je rijles Hoop. Mijn vriend lest nu eindelijk ook en hij vind het nog steeds niks :( maar hij moet want ik kan niet zelf top zwanger naar het ziekenhuis rijden ;)

Crypto, wat ontzettend lief zeg! Dat scheelt een hele hoop centjes!
    Beetje voorpret is niks mis mee :D
    ik ga zo denk ik even naar de Bruna en kijken of ze misschien een leuk boekje/agenda hebben waarin ik mijn zwangerschap kan bij houden

Verder drukke boel hier! vandaag mijn nichtjes hier de hele dag want het is vakantie, natuurlijk met vriendinnen.
    Morgen komen mijn 2 neefjes slapen dus dikke pret @ tante Sas :D
    Ik kom woensdag waarschijnlijk mijn bed niet meer uit hahaha

Fijne maandag allemaal!

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nog voor de geinteresseerden,mijn echo:p wel klein maar hij is er lol

19. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Cindy, wat mooi je echo!!
    Crypto, wat een lieve buuf!
    Hoop, succes met je rijles, wat zul je straks blij zijn als je je rijbewijs hebt! Ben je al bijna zover dat je kunt afrijden?

Ik ben heel lui vandaag, heb heel lang geslapen. Ik voel me alsof mn ongi eraan zit te komen...bleeeh, hoop van niet natuurlijk!!

Ga zo nog even op zoek naar een extra kattebak, heb 3 katten en 1 daarvan heeft de slechte gewoonte om op de mat te plassen, zo vies. Ik hoop dat een extra bak helpt. Iemand ervaring?

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Oooo leuk! Een miniemensje!

Deel Deze Pagina