@Mini, Zwitsal ruikt idd heerlijk Wel handig dat je andere kids al zo'n stuk ouder zijn, die gaan al lekker hun eigen gang. Zal wel ff wennen zijn na 8 jaar weer in de luiers te zitten Dat heb ik hier al na 5 jaar (Samira is 5) @Draak...mooi die extensions maar toch vind ik wel dat je het altijd ziet. Kan je er gewoon alles mee doen? Hubbie is eindelijk wakker dus als hij zo beneden is, kan ik eindelijk weg
DAt ziet er wel cool uit Draak!! Mooi. Wat Zwitsal betreft. Het ruikt lekker maar ik vind het schandelijk duur. Heb nu een voorraadje van de Hema. 3 pakken voor 3 euro. Ruikt hartstikke lekker ook. Shampootjes en zo heb ik van KV. Ruikt ook hartstikke lekker. Ik wilde nog de lotiondoekjes van de Lidl proberen maar die zijn duurder dan de Hema dus blijft het voorlopig hema hier. En nu is het tijd voor mijn tuk. Want Crypto is moe. Ondanks dat ze vannacht goed geslapen heeft.
Ik kan nu alles doen, wat je met je eigen haar ook doet Het heeft alleen wat meer verzorging nodig.. Mijn eigen haar wordt nooit langer dan wat het was... En heeft dus altijd een lengte dat je er net niks mee kunt...
@Draak, hoezo wordt je haar nooit langer dan het was??? Ik heb heel kort haar gehad en nu is het bij mij alweer op schouderlengte Zo, ik ben weer thuis van een rondje shoppen pffff Samira is toch mee gegaan, ach wel gezellig....met 1 kind gaat het beter dan met allebei Bij het Kruidvat een leuke fietstas van Hello Kitty voor Samira gekocht en een ringetje, ook van Hello Kitty Nog geen babyshampoo en wasgel gekocht, doe ik wel een andere keer. Verder nog een heleboel boxershorts en sokken voor Justin en Samira gekocht en nog wat verzorgingsprodukten, wat kan je toch lekker kopen bij de Action.....ik ben zooooooooooooo blij met die winkel hier Oja, ook 2 pakken Huggies billendoekjes daar gekocht, echt stukken goedkoper dan bij KV o.i.d.
Hier staat de tent op de kop schiet al aardig op zo8 Hele babykamer in dozen en manlief is bezig alles af te breken Zelf lig ik ff uitgeteld op bed manlief is aan het zingen en fluitenhij is lang niet meer zo blij geweest
Mijn haar stopt op die lengte gewoon met groeien.. Heb het jaren op die lengte gehad, kwam geen cm meer bij. Vorig jaar had ik het ook nog kort, en dan groeit het snel.. Tot deze lengte en dan is het weer gedaan
@Crypto, Action is idd een heerlijke winkel.......lekker veel shoppen voor weinig centjes, daar hou ik van hihihi @Cindy, gingen jouw kids niet van kamer doorschuiven? Zo was het toch? Succes er mee. @Draak, okee.......dat idee heb ik eigenlijk ook wel hoor dat mijn haar niet echt veel langer wordt dan deze lengte (schouderlengte) wat ik nu heb. Terwijl ik vroeger haar had tot op mijn rug @Mini, ik heb FB.......ik zal je even een pb sturen want wil het niet hier openlijk neer zetten
BAH :x Zwangerschap en blaas :x:x:x:x Zit mijn pizza op te eten en verslik me in mijn cola. Hoesten. Dan kan je op zo'n moment niet opstaan en ja hoor . Bah. Dat vind ik echt zo vervelend. Verder ben ik moe en hangerig. Dat doet de methyldopa. Op zich niet erg. Dwingt me tot rust maar ben zo bored op de momenten ertussen. Zo, klaagmodus over. Even mijn eten laten zakken en dan neem ik een beker warme melk. Dat houdt het maagzuur redelijk onder controle.
Ja duidelijk last van een pregnancy brain hahahaha Sorry!! Mijn hersenen werken blijkbaar niet meer zoals zou moeten Onze babykamer.......sluier en Hello Kitty foamstickers
@Mini en Crypto, dank jullie wel. Het is de oude slaapkamer van Samira, het was voorheen een prinsessenkamer......leuk om dus diezelfde kamer heel anders te zien nu Ben ook benieuwd hoe jullie babykamers worden hoor!!