35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Cindy gaat verhuizen maar jij dus ook??? Nou vergeet ik het niet meer hoor (hoop ik):D

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij duurt nog ff. Moet eerst nog een huis krijgen :)

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Okee, koop of huurwoning?

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    huur.

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo...ik lig op de bank.
    Hopelijk kan ik slapen.
    Ik ging vanavond gauw naar bed omdat ik migraine kreeg.
    Dan moet ik zo snel mogelijk in het donker liggen en in slaap vallen.
    Nou die man van mij vond het nodig de plafonnierre aan te doen omdat de digitale decoder naar beneden moest.
    Die staat bij ons op de kamer...en 1 avond zonder tv kan dus schijnbaar niet.
    Zoon van 14 is normaal niet onder de douche te krijgen...maar juist vanavond wel.
    Om 12 uur in de nacht riep de jongste tegen de hond: Jerry...Jerry...Zit!!
    En ging het licht weer aan in de slaapkamer.
    Ook liep de kat los en die liep te miauwen.
    Ondertussen ben ik hartstikke misselijk en ligt die man van mij te snurken!!
    Ik heb wat dekens gepakt en ben op de bank gaan liggen....ik moest nog wel eerst een overvolle asbak opruimen.
    Echt....ongelooflijk :x

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Warme melk helpt ook niet...

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoe ist nou Minnie?

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    #4608 River nl, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
    Goedemorgen. Ontbijtje zit er weer in. Lief is richting zijn moeder om de buitenboel te gaan schilderen. Ik was gisteren bekaf. Eerst mijn ouders, die gingen weg rond 16 uur en kwartier daarna kwamen de logeegaaien. Lekker gegeten en om 21 uur gingen ze weer weg. Om 21:05 sliep ik als een roosje op de bank. Nu zit ik dus te luisteren naar het gekeuvel van al die papegaaien. Zondag komt er nog eentje bij, was ik even vergeten. Pfff.

Vandaag zoals altijd rustig aan beginnen met stofzuigen en wat opruimen. Vanmiddag bed verschonen. En schoonma gaat bami voor me maken. Dus daar eten we vanavond.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Nou mini wat een nachtje :D pffff ik hoop voor je dat je nog geslapen hebt!

Nou hier kreeg ik een mailtje van mijn dochter van 14 dat ze dus geen contact meer wenst met ons!;) bah ze is zoo ondankbaar zeg! Mijn manis zooooo boos op haar pffff

Gisteren alle babyspullen weer opgeruimd in dozen! Straks de slaapkamerkast afbreken en kleine spulletjes inpakken!

De buren hadden gisteren alweer een feestje en ik ben zoooooo blij dat se bijna hier weg kunnen!

10. cindybaby71

Hoop hoe gaat het met jou meid?

11. cindybaby71

Oeeeeeeee vandaag 32 weken SLIK......

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee Cindy, heftig. Wij hebben sinds lief zijn kinderen 12 zijn geen contact meer met ze. Hun moeder had een andere vader voor ze gevonden. Ik hoop dat het een vlaag van puberverstandsverbijsterig is en het weer goed komt.

13. cindybaby71

Ja weet je,dit is nu al de 3e x;) en ik heb haar dan ook veel succes gewenst met haar verdere leven! Misschien hard van mij maar je wilt nidt weten wat ze al allemaal geflikt heeft met ons;) soms vraag ik mij serieus af of ze haar nidt verwisseld hebben als baby:$

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Cin wat heftig. Maar is dit jouw biologische kind? Want 14, waar woont ze dan? Kan me haast niet voorstellen dat een 14jarige dit zelf verzint.

32 weken. Nog effe! :D.

@River: dus 5 in totaal :). HEerlijk. Ik hou wel van die dierlijke gezelligheid. Zelf nooit gaaien gehad. Wel parkieten. Altijd leuk.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben na 5 jaar nog eens contact gehad met dochter toen ze weggelopen was. Ze raakte zwanger, klopte weer bij mams aan en die wilde waarschijnlijk wel helpen, mits ze haar vader weer uit haar leven bande. Nooit meer wat gehoord. Zijn nu 30 en 27.

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tja heel gezellig. Maar 5 papegaaien betekent ook 5 kooien om schoon te maken. En als je een beetje last hebt van nesteldrang zit je niet te wachten op een steeds voller wordende huiskamer.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneu dat het zo kan gaan met kinderen. Nog sneuer wanneer ouders daar gebruik van maken natuurlijk. Zo is het destijds min of meer ook gegaan met mijn halfbroer en mijn moeder. Mijn moeder deed alles voor dat jong. Vader beloofde hem een motor en dat was het laatste wat ze heeft gehoord :S.

Da's waar. Met nesteldrang is dat niet handig. Ik heb nesteldrang maar mijn medicijnen houden me suf. Ipv methyldopa hadden ze dat beter methyldope kunnen noemen :S. Op zich wel lekker dat ik zoveel slaap want ik merk wel dat mijn rug er beter onder is.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tipje. Bij de Lidl hebben ze volgende week babydingetjes. Op de site staat weliswaar niet heel veel maar weet niet wat ze in de winkel hebben. Kan ik jullie volgende week vast vertellen na de wekelijkse schapjes :D.

LIDL Nederland - lidl.nl

19. cindybaby71

Crypto, ja dat is mijn biologisch kind! Zij en haar broer zijn van mijn ex en wonen dus ook daar!
    D.ominique mijn oudste zoon woont al sinds de scheiding zo ongeveer bij zijn vader en l.onneke bleef bij ons.maar ze was altijd heel drg ontevreden en wilde absoluut bij haar vader wonen.maar toendertijd was ze nog te klein.mijn man dus haar stiefvader heeft haar mee opgevoed vanaf dat ze 3 was,hij heeft haar het fietsen geleerd enz....dus meer als haar echte vader! Maar je wilt niet weten hoe ze met hem omging echt een kreng:$
    Tja en 2jaar geleden ging haar vader dus samenwonen met zijn vriendin die ook q dochters heeft . Ze hebben samen een kast van een huis gebouwd en daar wilde mevrouw ook bij horen want papa heeft veel geld en mama niet.;)
    Tja dus nu wonen ze allemaal gezellig in dat huis! En ix mama niemand meer laat staan haar stiefvader.
    Maar van mijn zoon hoor ik dus dat ze zich daar ook niet gedraagt en ook een hele grote mond opzet tegen haar stiefmoeder die tevens ook nog ziek is,ms:(
    Dus daar is ook al contstant ruzie!
    Ach gewoon teveel om te schrijven hier;)maar goed ze heeft haar keuze gemaakt en van manlief en mij trouwens ook komt ze er niet meer in!

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg. Op een dag gaat ze beseffen hoe stom ze is geweest. Maar denk je niet dat er veel invloed vanuit jouw ex op haar is? Ik bedoel, zij kan zichzelf wel stoer en volwassen vinden maar in haar hoofd is ze dat verre van natuurlijk.

Maar ik zou waarschijnlijk na zoveel ervaringen hetzelfde hebben. Als je het zo wil, dan krijg je het zo.

Deel Deze Pagina