35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens River. Nog een paar weekjes en dan geldt voor jullie en ons dat we ons leven alleen met z'n twee achter ons laten :). Zat ik gister aan te denken ineens. Best een rare gedachte.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jaa, raar he, heb altijd gedacht dat ik nooit mama zou worden genoemd. Ik durf dan ook nog niet echt voorbij de zwangerschap te denken.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

En weet je wat het gekke is river en crypto?
    Dalijk als ze er een keer is kan je je niet voorstellen hoe het ook al weer was met zijn 2tjes:)dan is het net of ze er altijd was:)

Raar he:p

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @River: heb ik ook. Ik wilde voor ik met mijn huidige lief was absoluut geen kinderen. Achteraf onbewuste bescherming geweest. Nu durf ik ook niet echt voorbij te kijken. Stiekem toch bang dat er iets mis zou kunnen gaan etc. Doodeng.

@Cindy; dat zei mijn moeder inderdaad ook al. En ik denk dat dat voor ons zeker zal gelden. Wij zijn niet echt uitgaanders, we zijn beiden gezinsmensen. Nu is het nog alleen met z'n twee op de bank. Straks met z'n drie. Ik had het gewoon alleen nooit verwacht.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

Wat lees ik hier treurige verhalen over (puber)kids:(:( Wat erg zeg:(

Ik denk dat wij vrouwen pas aan kids beginnen als je zeker weet de juiste partner te hebben gevonden;) Da's maar goed ook.

Vanmorgen de kids naar de vakantie BSO gebracht, daarna naar de C1000 gereden en Kruidvat, maar hadden ze weer niet de 500ml flessen Zwitsal.......moet van de week maar even naar een ander filiaal;) Daarna thuis een hele stapel weg gestreken en toen ben ik gaan douchen. Net gegeten en nu doe ik ff niets meer.

Morgen gaan we naar Koningin Julianatoren, heb er zin in....ook al mag ik niet in de achtbaan snik snik;)

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Jeetje Cindy,

Heel veel sterkte!
    Dat zal wel hard aakomen van je dochter.
    Maar dat komt heus wel weer goed hoor, de puberteit,pff ik was ook niet zo'n lieverdje.;)

@Hoop/ Cindy
    Hoe het hier gaat??
    Ik sliep om half 5, en om half 8 kwam mijn man naar beneden, toen ben ik terug gegaan naar bed.
    Ik ben er net uit, maar ik zie het echt niet meer zitten.
    Ik heb gisteren nog zo gevraagd aan mijn zoontje of hij de prullenbakken wilde legen, nou niet dus....2 overvolle vuilnisbakken.
    Met mijn man afgesproken dat er niet meer geld van de rekening word gehaald, ik kijk net op de bank....70 euro gepind.
    Echt, ik word hier zo chagerijnig van.:x
    Verder ligt de vloer vol met hondenharen, en de keuken staat vol met afwas....
    Lekker dagje weer.
    Ondertussen ruzie met mijn man via ''whats app'', of hoe dat ook heet.
    Ik ben het zat.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    He bah Mini, dat klinkt als geen leuke dag......sterkte!!:(

8. cindybaby71

Mini hier whats app ik ook altijd met mijn man,tja soms leuke dingen maar soms maken we ook ruzie lol komt wel goed,!

Tja puberdochters moeilijk moeilijk maar ik heb andere dingen aan mijn hoofd nu! Als ze meent ze wilt geen contact meer prima dan,ik lig er niet wakker van.laat haar maar gaar koken!

9. cindybaby71

Rina je kan natuurlijk proberen in de achtbaan,:Dom zo eerder heb je de baby lol:D:D

10. cindybaby71

Ik ben boven eigelijk om de kleerkast leeg te maken,pfff en lig nu lui op bed hehehe
    Ik wacht wel tot manlief komt,kan ik de kast leegmaken en hij direct afbreken! Is een stuk gezelliger met zijn 2

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahahahah nou ik hou het wel bij kijken........mijn meissie moet nog ff een paar weken blijven zitten hoor:D:D

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo...ik dacht manlief te kunnen negeren via whatts app.
    Mooi niet...staat hij opeens voor mijn neus.:D
    Volgens hem ben ik onmogelijk omdat ik zwanger ben...
    Zou best wel eens kunnen.
    Hij heeft koffie gedronken en is nu weer naar de andere kant van Nederland...baal.
    Hij is weer laat thuis.
    Ik heb gestofzuigd en het afwasmachine aangezet.
    Nu even kijken wat ik ga doen.
    We eten in ieder geval vanavond friet. Ik ga niet koken.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee wat was ik moe begin van de middag. Dus denk even een mega tuk te gaan doen, en ik na 20 minuten alweer wakker.

14. cindybaby71

River meestal zijn 20 min ook genoeg! Als je langer slaapt slaap je je weer moe!

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Mini, lekker vanavond friet:D Wij eten ook uit de frituur....gekruide aardappelkrieltjes en ik neem een kaassouflé erbij.....we hebben ook nog komkommer erbij, toch nog wat gezonds haha:D

Volgens hubbie heb ik totaal geen last van het zwanger zijn w.b.t. de hormonen....heb alleen last van zwangerschapsdementie;)

Ik heb een lijstje gemaakt voor hubbie met wat hij allemaal na de geboorte moet regelen. Op mijn lijstje staat:

- Dochter aangeven bij de Gemeente
    - Drukkerij bellen voor geboortekaartjes te laten drukken
    - Kraamzorgbureau bellen voor kraamhulp
    - Bedrijf bellen voor geboortebord huren/vlag kopen
    - Uitvaartverzekering regelen

Klopt het zo? Hebben jullie nog aanvullingen??

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjongejonge wat kunnen kerels onmogelijk zijn :$:$:$:$

Wilde vandaag naar Ikea om voor een commode te kijken. Had een leuke gezien. Lief niet mee eens. Uiteindelijk bij Kwantum, Jysk en de Leen geweest. Bij Leen een mooie kast gezien voor 99 euro. Man heeft 'm uitgezocht, ik denk dan ben ik van het gezeur af. Prijs veel te hoog naar mijn zin maar goed, ik was er zo langzamerhand echt doodmoe van. Lamagaan dan.

Moet zeggen mooi is ie wel. Niet officieel een commode volgens mij, maar goed, we vinden hem leuk en in principe is alleen de naam anders :D.

Verder badje gekocht en nu zijn we dan officieel klaar met alle dingen die echt moeten. Nu is het alleen nog dingen die mogen. Leuke luxe dingetjes dus. Action soon here we come :D.

Nu ben ik moe, mijn rug, die zo goed was vanochtend, is verkut en that's it. Jammer maar helaas. Ga zo eerst even liggen.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: volgens mij is dat wel compleet. Beschuit met muisjes regelen misschien nog?

Mijn man hoeft alleen maar de kleine aan te geven. Bellen doe ik zelf wel :D. Geboortekaartjes staan klaar, ik hoef alleen maar op verzenden te drukken als het zover is. Dat laat ik maar niet aan 'm over.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Ik ben daar helemaal nog niet mee bezig...
    Huisarts en ziekenfonds bellen misschien?
    Geen idee...

Ik moet zelfs nog een adressenboek aanmaken voor de kaartjes, en kaartjes gaan uitzoeken, maar heel gek, ik heb mijn hoofd er echt niet naar staan. terwijl we wel de 4 namen hebben.
    Eigenlijk wil ik gewoon naar een ouderwetse drukkerij gaan, maar die moet ik dan eerst weer opzoeken op internet...
    En zo vergeet ik ook steeds het ziekenfonds te bellen ivm het kraampakket.
    (Aaah, gelukt! Ze waren er nog :)
    Weer een puntje van mijn actielijst af. :D )

Mannen...hahaha vertel mij wat Crypto, je kan niet met ze en niet zonder ze.
    Vanmorgen zat ik er helemaal doorheen, ik heb hem precies laten weten hoe ik over hem denk, en dan staat hij weer met bloemen voor me neus. :(
    Niet de bloemen die ik graag wil, maar wel lief bedoeld. :)

Leuk dat jullie nu een commode hebben.
    Nu alleen nog de 'hebbedingetjes'?

@Rina
    Altijd als ik migraine heb eet ik friet.
    Meestal haalt manlief dan friet, maar die is helaas niet thuis, dus nu haalt mijn zoontje friet.
    Lekker met sate en shaslick. :D

Gisteren zei manlief:
    ''Wat heb ik nou gehoord?
    Ben je weer naar Pranatal geweest?''
    Ik; ''eeeh, nou hoezo?'':)
    Hij: ''Ja, dat kan je wel gewoon vertellen hoor.''
    (Ik snapte het niet, want niemand wist het....)
    Ik zei: "wat raar dat jij dat weet, ik heb contant betaald, en niemand weet het verder....zeker een gok??"
    Hij lachen..., ''Ja, dat was gewoon een gok zei hij.'' :$ :x

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik moet nog een lijstje maken hoe het wasmachine werkt. :D

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, mannen he!! Vertel mij wat.......ik heb hier ook een exemplaar rondlopen waar ik soms zo moe van wordt pffff:D

Ik vind het wel lekker dat hubbie weer alles gaat bellen na de geboorte, daar heb ik dan zelf helemaal geen zin in hoor:) Hubbie hoeft ook alleen maar aan de drukkerij de geboortegegevens door te geven, zo moeilijk is dat niet haha.

@Mini, huisarts bellen.......mmmm weet niet of je die op de hoogte moet stellen van de geboorte, misschien krijgen ze het vanuit het ziekenhuis door?? Zal het wel in gedachten houden. Zorgverzekering hoeft niet, dat gaat via de Gemeentelijke Basisadministratie.

Vanmiddag heb ik ook mijn kraampakket geregeld, ik dacht dat ik die kreeg van het kraamzorgbureau dus was al die tijd aan het wachten maar er kwam maar niets:$ Dus ik dacht vanmiddag, laat ik eens even bellen, blijkt dus idd dat je bij je zorgverzekering moet zijn. Het is nu geregeld, volgende week krijg ik mijn kraampakket:D

Was de friet lekker??

Straks komt mijn dinnetje, we gaan eerst even theeleuten bij mij thuis en daarna naar de bios:)

Deel Deze Pagina