Zo, de strijk is weer klaar! Heb de was van mijn vader er ook bij en dat wil ik dan toch ook weer netjes terug doen. Hij heeft nog geen wasmachine en nog genoeg te kopen. Nog een weekje en dan is hij als het goed is voor altijd van die trol af Nou meiden tijd voor bed zo slaap lekker
@Cindybaby; hier alles goed! Ik kan aankomend weekend testen. Het is wel spannend,want heb echt zere borsten aan de zijkant en dat heb ik eigenlijk alleen als ik zwanger ben...even afwachten nog maar. We gaan zo op vakantie..manlief en ik.Kids zijn met hun vader mee naar Spanje en wij gaan nog op huwelijksreis,we zijn getrouwd op 14 mei en straks om half 3 vertrekken we naar Schiphol om vervolgens naar Mexico te vliegen
Ik sluit me bij Minnie aan! Hele fijne huwelijksreis Hoop en ik ga voor je duimen dat je met super nieuws terug komt!! Nu ga ik echt naar bed We zijn nog even met geboortekaartjes bezig geweest en dan vliegt ineens de tijd. Morgen 9.45 bij de tandarts zijn... niet zo slim dit
Goedemorgen, Hoop, een geweldige huwelijksreis gewenst. Hier weer langzaam opstarten. Lief gaat vanmorgen nog ff schilderen bij zijn moeder. Vanmiddag naar de baby kjken.
Veel plezier alvast River. Ik moet vanochtend voor controle. Ben er zo zenuwachtig van dat ik misschien weer moet blijven dat ik niet geslapen heb en dus zal mijn bloeddruk wel weer te hoog zijn .
Wauw hoop! Dat zou een prachtig kado zijn op je huwelijksreis:laat je ons wel even wat weten? En natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst! Sas strijken wat is dat? River veel plezier Crypto succes bij de dok. En hopelijk mag jeweer gewoon naar huus!
Ik ben achter de naaimachine gedoken. Heb van de week al hoezen gemaakt voor 4 grote kussens op de bank. Vandaag ben ik bezig met het maken van een valletje voor in de keuken. Daarna nog 4 kussenhoezen in een andere kleur. Volgende week dan maar eens beginnen aan het boxkleed. Kon goedkope stof krijgen bij Yisk.
Klinkt super River. Hier terug. Bloeddruk te hoog. Hogere dosis medicijnen. Zondag 24 uur urine opvangen en maandag weer een afspraak. Joy joy
Ze hebben je in elk geval weer naar huis laten gaan. Wij gaan ff lunchen en dan mjn ouders ophalen voor de echo. Mijn vader wordt 21 augustus weer geopereerd, dit maal zijn heup. Het plan was om ze in september mee te nemen gelijk met lief zijn moeder, maar dat gaat dus nu niet lukken. Dus dan maar mee naar de 3D.
Veel plezier bij de echo River Ik hoop dat je foto plaatjes hebt straks. Fijn dat je weer naar huis mocht Crypto. Hogere dosis medicijnen, ik hoop niet dat dit elke week moet. Wel goed dat ze je zo scherp controleren. Hele geruststelling he. Hier is weinig nieuws. Manlief was pas om half 2 thuis en voor we gingen slapen was het 2 uur. Om half 7 ging de wekker weer. Maar ik ben nog even blijven liggen, mij te vroeg.
Jemig Minnie. Ik was ook blijven liggen. Hier heeft lief toch zijn zin gekregen. Twee mooie stukken vinyl gevonden bij de Kwantum voor weinig. Dus zowel babykamer als slaapkamer gaat ie beleggen (hou mijn hart vast want hij heeft dat nog maar 1 keer gedaan ). Maar goed, wat mijn Griek in zijn kop heeft heeft ie niet in zijn kont dus dat moet ook meteen geregeld worden. Oh my
Crypto ben blij voor je dat je weer naar huis mocht! Nog even oo de tandjes bijten zoals mijn lief zegt Vinyl moeten we ook weer hebben voor de nieuwe woning denk niet dat deze past maar wenemen hem wel mee! Vinyl leggen is niet zo modilijk hoor,pas op het scheurt wel makkelijk Hier staat het huis volledig op zijn kop pff als ik dit zo zie krijg ik lichtelijk paniekaar volgens manlief hebben we tijd zat Komt wel goed