Maar je bent wel weer lekker naar huis alleen balen dat je medicijnen weer verhoogd zijn meis. Houden ze wel rekening met de spanning die je er van krijgt?
Sorry voor mijn gespam Maar reageren op de telefoon blijft moeilijker dan op de pc. Hier huisje weer aan kant (mede dankzij mijn hele lieve mama die me elke week komt helpen), manlief is werken en ik ben compleet gesloopt. Ben ook niet van plan om snel uit de tuinstoel te komen behalve om wat te eten te maken straks
Ik heb net een proefdruk laten maken voor het geboortekaartje. Ik ben benieuwd, ik denk niet dat het zo kaartje zo goed is, maar je moet toch ergens beginnen
Ergens anders ook een proefdruk laten maken. Die komt waarschijnlijk pas dinsdag. Maar die is wel heel schattig
Is nog best moeilijk een kaartje maken, ik heb een klein gedichtje erbij gemaakt. Vanavond even samen met lief het afmaken en dan ook een proefdruk bestellen
@Sasya Het is inderdaad moeilijk. Ik schoof het ook steeds weer voor me uit. Maar nu we de namen hebben ben ik op zoek gegaan naar een kaartje en een gedichtje. Nu even afwachten of het kaartje in het echt ook zo leuk is.
Dit keer was de baby goed te zien. Ze was wel wat saai, want ze sliep. En wat er ook geprobeert werd ze was niet van plan om wakker te worden. Bij de derde poging om haar wakker te krijgen deed ze haar handjes voor het gezicht en was het uit met de pret, maar toen waren we al bijna 20 minuten verder. Dus evengoed een leuk filmpje met een paar foto's. Ze hebben ons verzekerd dat de neus nog kleiner wordt haha.
Hallooooooooooooooooooooooo Ik heb alles terug gelezen en geprobeerd zo goed mogelijk een reactie te geven @Wahahah Mini, zo kan je het ook bekijken ja het is maar net hoe laat je naar bed gaat! @Sasya, ik heb gelukkig geen zwangerschapssuiker. @Crypto, he bah vlooien in je tapijt!! Maar idd, waarom een nieuwe vloerbedekking er in leggen als je toch weg gaat? Zonde van het geld dan leg je het eigenlijk voor de nieuwe bewoners neer. Wij hebben ook beneden in de woonkamer/gang/keuken en boven alle slaapkamers laminaat liggen. Alleen op de trappen ligt vloerbedekking. @Mini, dat zou ik dus ook not amused vinden als mijn hubbie onze babynaam zou gaan zeggen tegen iemand, ook al wonen die mensen ver weg, het is eigenlijk not done toch? @Hoop, fijne huwelijksreis hubbie en ik zijn ook naar Mexico geweest met ons huwelijksreis, het is daar een paradijsje!! Hopelijk kom je zwanger terug!! @Crypto, balen dat je een hogere dosis medicijnen moet @Mini, leuk een proefdruk van je kaartje! @River, wat een duidelijke 3D foto zeg!! Mooi!! Vandaag zijn we naar Kon. Julianatoren geweest en man man wat was het druk zeg pfffffffffffffff, het was druk en warm Maar goed, de kids vonden het weer super en daar doe je het voor natuurlijk. Daarna lekker friet gegeten bij de snackbar hier in ons stadje en nu weer fijn thuis. Ben echt gebroken...........moe moe moe dus ik ga vanavond zeer waarschijnlijk op tijd slapen
Leuke foto River Lijkt ze op jou? Koningin Julianatoren, daar zijn wij ook wel eens geweest, ik vond het allemaal wel dicht op elkaar staan, maar de kinderen vonden het leuk. Ja, 1 kaartje is leuk. Dinsdag zal hij wel binnenkomen, manlief vond hem ook leuk. Ik baal er wel van dat ik zulke dingen alleen moet uitzoeken, maar ja. Nou manlief is een avond thuis, en hangt voor de tv, en ik zit achter de laptop. Baal.:x Waar is de tijd gebleven dat ik nog een goed boek had?? Nu verveel ik me gewoon.
Tjonge, Sasya is weer terug en ik moet twee tabs openen om bij te kunnen lezen en te reageren . @Cindy: wij leggen het vinyl niet vast. Je weet nooit, kunnen we het bij verhuizing inderdaad zo eruit liften en meenemen. @Sasya: ROFL. Wist niet dat jij zo'n biatch was . Ik mocht idd wel weer lekker naar huis. al geloof ik dat vandaag het ziekenhuis geen slechte optie was geweest. Wat een drama met die Grieken zeg . Minnie heeft een proefdruk laten maken..... ....en Minnie heeft ook elders een proefdruk laten maken . Hier is het kaartje in principe klaar. Heb een heel mooi gedicht. Ik hoef alleen nog te bestellen als het zover is. @River: wat een prachtig meisje wordt dat al zeg. Mooie foto! @Rina: ja het zijn er niet veel hoor. Klinkt heel dramatisch maar dat is het ook weer niet. Het is ook echt dat stuk tapijt en het feit dat mijn buuf nu overlast heeft. Maar goed, tapijt gaat eruit. Lief heeft zijn zin. Dus hopelijk ligt maandag het vinyl. We plakken het niet vast zodat we het gewoon mee kunnen nemen naar het andere huis. We hebben mazzel gehad, mooi vinyl voor kleine prijs. Waren precies twee reststukken voor weinig. Cool of niet dan? . Julianatoren ben ik als kind wel eens geweest. Zou nu niet meer weten hoe het eruitzag maar ik schat in dat ik dat de komende jaren wel ga ontdekken . Zo. Bijgelezen. Goed, lief heeft de babykamer met nieuw vinyl belegd. Ligt er netjes in. Klein hiaatje maar dat mag de pret niet drukken. Verder heeft ie de commode in elkaar gezet. Morgen even een handvatje er nog op en dan is alles voor beeb klaar. Dan gaat ie maandag ws het vinyl in de slaap doen. Als hij iets in zijn hoofd heeft dan moet alles wijken. Verschrikkelijk zeg. Ik dacht dat ik erg was maar hij is 10 keer erger. Trots op mijn mannetje. Morgen ga ik even rustig de woonkamer bijeenrapen want daar liggen nu nog de stukjes restzijl. Daar komt zondag of maandag wel weer nieuw bij maar dat pakken we dan weer aan. Verder doe ik rustig aan en gaan we zo lekker naar bed. Duik ik daar wel op de foon .
Vervelend het crypto die zooi in huis. Maar als het klaar is dan is het toch wel fijn. Ik ben lekker in bad geweest.Ff relaxen. Zo weer ff prikken. Morgen en zondag gaat mijn mannetje de dakkapellen bouwen...en maandag is het dan een chaos in huis vrees ik.
@Mini, Kon. Julianatoren is idd niet erg groot, dat komt idd doordat alles vrij dicht op elkaar staat......maar op zich wel lekker, zo is het nog een beetje overzichtelijk Leuk je proefkaartje, hopelijk is hij helemaal naar jullie wens. Hier zijn we helemaal tevreden met de proefdruk.....het is zo gaaf om je kaartje te zien met de namen er op....ohhhh kan niet wachten haha @Crypto, fijn dat jullie nu venyl er in gaan leggen, en los is idd een verstandig idee, kan het zo mee er uit naar jullie eventuele volgend huisje Leuk hoor dat jullie beebkamertje ook steeds meer af wordt Hier hebben we voor nu even niets meer te doen........volgende week als de kids weer naar school zijn, halen we alle babyspullen bij mijn ouders op. Dan gaan we de box in de woonkamer neer zetten en de kinderwagen opmaken, die krijg dan alvast weer een plek in de gang. Wanneer is het eigenlijk tijd om het ledikantje op te maken? Met hoeveel weken?? Ik weet het niet meer
Geen idee. HEt is ook maar mijn eerste keer . Weet wel dat wij na het vinyl leggen en wanneer de bestrijder is geweest het wiegje aan liefs kant gaan neerzetten. Kan ie er een beetje aan wennen. Of... hem kennende, het gaan gebruiken als bedv oor zijn mobiele telefoon .
Mijn wiegje staat al naast mijn bed. En soms leg ik ook mijn mobieltje er in. Na de verbouwing was ik alles en dan leg ik er maar iets over heen voor het stof. Ik ben nu ook wel benieuwd hoe de babykamer gaat worden. Het is idd leuk de namen op het kaartje te zien. Nog een paar daagjes geduld dan kan ik het kaartje echt bewonderen.
Okee, ik denk dat we dan maar met 37 weken zorgen dat we het ledikantje opgemaakt hebben, mocht beebje onverhoopt eerder komen, dan is dat in ieder geval klaar. Maandag ga ik even naar Vitras bellen om te vragen hoe ver we van te voren klossen moeten gaan ophalen. Met 37 weken moet het bed hoog staan
Ik ga in het ziekenhuis bevallen dus geen klossen. Met 37 weken is vroeg zat denk ik voor het bedje. Ik kreeg net een email dat het kraampakket niet vergoed wordt. Dan maar weer naar Prenatal.... Soms heb ik echt het gevoel dat de baby eerder komt. Maar de andere drie waren allemaal na 40 weken... Soms ligt ze zooo te trappelen dat ik gewoon bang ben dat mn vliezen breken.
Ehhh ik ga ook weer in het ziekenhuis bevallen maar toch adviseren ze je bed op klossen te zetten hoor. Bij de zwangerschap van Samira begonnen thuis de weeen en heeft de vk daar inwendig onderzoek gedaan en de vliezen gebroken, dan moet het bed wel op goede hoogte staan voor haar. Dus hier gaat het bed gewoon weer omhoog Ik krijg het kraampakket wel helemaal vergoed, zit bij Agis
Ik heb een basisverzekering en krijg het niet vergoed. Geeft niet. Aanvullend verzekeren is 12 x zo duur per jaar als het kraampakket eenmalig kost. Wat lijkt het lang geleden he dat we de zwangerschapstest deden... En dat we meededen met moeders voor moeders En wat waren we blij dat we de 12 weken voorbij waren... En sommige de vlokkentest of vruchtwaterpuntie En toen de 20 weken echo En nu naderen we allemaal het einde van de zwangerschap. Wat zullen we het missen!!