Ik denk dat wanneer je kinderwens zo groot is en het op de natuurlijke manier niet lukt, je steeds je grenzen gaat verleggen om die wens toch in vervulling te laten gaan. Dit heb ik tenminste gehoord van vrouwen die de mmm in zijn gegaan, heb er zelf geen ervaring mee (gelukkig). Zoooooooooo vanavond was ik even pissig op Samira, wat een muts zeg. Had ze een klein kinderschaartje mee naar buiten genomen en allemaal papier van een spel (wat zie ik onderweg) aan stukken geknipt. Allemaal vierkantjes, een heel spoor vanaf de tuin zo naar het speelpleintje bij ons achter Grrrrrrrrrrrr dat kon ik nou net niet erbij hebben......ze heeft van mij zelf in de tuin alle papiersnippers moeten opruimen, ik zag mezelf echt niet constant bukken met die buik Morgen gaat ze met hubbie de parkeerplaats en het pleintje doen....waarschijnlijk is er al een hoop weg gewaaid
@rina: daar heb je gelijk in natuurlijk. Ik heb niet de ervaring vd situatie. Alleen ken ik mezelf goed genoeg om redelijk in te schatten dat ik niet zover zou gaan. Wat sat betreft kan ik ook redelijk accepteren. En nu lijkt het alsof mijn meisje niet het allerbelangrijkste is voor me maar dat is niet zo natuurlijk. Ze heeft niet alleen mijn buik maar ook mijn hart al volledig in haar macht.
Met de kat gaat het goed. Hij heeft gegeten. Toch maar even met de buurman gepraat en het verhaal is toch even anders. Hun kat kwam gisteravond laat ook thuis en liep mank en was nat. Ze zullen dus een beste knokpartij gehad hebben waarbij ze te water zijn gegaan. Buurman begreep wel dat het niet handig was geweest om te zeggen dat hij hem te waterz ou gooien. Ook hun kat is hun tuin niet meer uitgeweest, beiden zijn er dus behoorlijk van onder de indruk. Hopen dat de strijd nu gestreden is, maar zal wel niet.
Ik ga zo afsluiten en lekker mijn bed in.......morgen weer een nieuwe dag.......enne, niet teveel kletsen he dames!! Welterusten!!
Geen kat om zonder handschoenen aan te pakken...beide katers zeker?? Wij hebben een poes. Ik wil geen kater meer. Ik hoef nu ook niet met een kat of poes aan te komen...manlief gaat dan gillen. De poes van mijn dochter liep net in de badkamer op zoek naar water. Dus ik zeg tegen mijn dochter: ' heeft je poes dorst C.harlotte?' Klonk ook niet erg beschaafd Ik ga ook maar eens slapen....
Goedemorgen, Het is dus gewoon ongie... Nu snap ik ook waarom ik die eisprong gemist heb, die is gewoon dagen eerder geweest En dus weer op naar de volgende ronde... Vandaag weer een dagje half nederland door crossen... Straks gaat de kleine man weer terug naar huis. Gisteravond zei hij, toen ik em naar bed had gebracht dat ie van me hield! Zo lief! Maar vertelde ook meteen dat ie dat van mama niet mocht zeggen, omdat ik NIKS van hem ben Dus heb ik hem maar heel rustig vertelt dat niemand je kan vertellen wat je in je hartje voelt! Hij vertelde toen ook dat hij tegen zn mama had gezegd, dat ik ook een beetje zijn mama was, en dat ze daar heel boos om geworden was, en dus weer vertelde dat ik niks was... Ik heb hem vertelt dat hij ook echt maar 1 mama heeft, maar dat als hij in zijn hartje voelt dat ik ook een beetje zijn mama ben, hij van dat gevoel moet genieten. Ik heb hem ook vertelt dat hij van mij geen kind is, maar dat hij in mijn hart wel een beetje als mijn kindje voelt. Je zag zo'n enorme last van zn schouders afvallen! Ik kan daar dan ook weer zo boos om worden! 1 van de eerste dingen die zij zei, toen we elkaar ontmoette was dat hij mij nooit maar dan ook nooit mama mocht noemen, waarop ik zei dat dat ook niet kan omdat hij maar 1 moeder heeft. Maar ik niet voor hem kan bepalen hoe hij zich bij ons voelt! We begonnen al een klein beetje het idee te krijgen dat ze hem een beetje tegen mij aan het opzetten is, gisteren was daar dus wel het bewijs van... Ik kan dat niet snappen! Wees toch blij dat je kind ook met de nieuwe vriendin van zn vader overweg kan! En niet om mezelf op een voetstuk te plaatsen, maar ik ben vele malen een "surrogaat" moeder voor hem, dan zijn eigen moeder! Maar goed, dat is zo'n enorm lang verhaal en eigenlijk ook zo schrijnend... Daar beginnen we nu niet aan
Goedemorgen, Nee Minnie, de mijne is een kater, de tegenpartij poes. Maar beiden stammen af van soorten die ook in het wild leven, dus de strijd is wat heftiger. In ons huishouden zulen altijd katten en een hond leven, of lief nu stuitert of niet. Plannen voor vandaag? De huiskamer toonbaar maken. Na 18 uur wordt de laatste loge papegaai gebracht. Lief werkt tot die tijd. Hopelijk heb ik nog energie om het gordijntje voor de keuken af te maken. Ik moet nu allemaal stroken naaien die ik aan het valletje vast zet en met knopen aan de roede vast gaan. Saai werk dus.
Oh Draak, ik krijg er tranen van in mijn ogen! Wat heb je dat goed uitgelegd! Jammer dat je ongi bent geworden meid!
Jeetje Draak. Zo verdrietig dat mensen dingen zo over de rug van hun kind moeten spelen . Ik hoop nooit dat wij in die situatie komen maar ondanks dat ik het absoluut moeilijk zou vinden, laten we wel wezen, jaloezie heeft iedereen als het om haar of zijn kind gaat, zou ik toch heel blij zijn dat mijn kind zo goed met iemand op kon schieten. Je hebt het echt heel erg goed aangepakt. Daar verdien je wel een schouderklopje voor! Balen van de ongesteldheid . Het moet er maar snel van komen bij jullie. Klinkt mij alsof jij een dijk van een moeder gaat worden!
Zo. Goodmorning ladies. Hier hadden de overburen een feest tot 3 uur vannacht :S. Hebben ze elk jaar. Op zich niet erg maar hemel wat maken die lui een lawaai. Niet de muziek, maar die lui zelf. Maar goed, het is weer geweest. Verder heb je er nooit last van dus ik klaag niet. Ware het niet dat het eindelijk stil was er een zooi dronken jongeren achterlangs kwamen . Maar goed. Bloeddruk was vanochtend onder de 100. DA's al heel wat. Hopen dat dat zo blijft. Ik merk toch wel dat de angst aardig toeslaat. En ik me maar druk maken om die suiker. Nou, die suiker is een eitje hierbij.
Lekker dat de bloeddruk dus iets aan het zakken is. Hier ook een feestje verderop, en aan luid gepraat stoor ik me niet, maar deze stonden gewoon op niets af te schreeuwen buiten. Om 3 uur was het stil en om 4 uur werd ik wakker met op verschillende plaatsen jeuk. Ik was 4 keer gestoken. Heb gewacht tot lief zijn wekker ging en hij mijn bultjes in kon smeren. Waarom steken ze toch altijd op plaatsen waar je niet bij kan?
Ja hier ook. Luid praten, of zelfs zingen, ach dat maakt me niet uit. Als het niet elke dag is. Maar echt dat schreeuwen vind ik echt not done. Ik heb zelf een harde stem maar schreeuwen doe ik dan weer niet snel. Ook niet als ik gedronken zou hebben. Nou komt dat laatste maar zelden voor maar goed. Muggen, praat me er niet van. Wij hebben een sloot achter het huis. Supergezellig maar die muggen aaaaaaaaaaargh. En idd, steken altijd waar je niet bij kan. Krengen.
Hier trouwens vanmiddag even een 1persoonsbed oppikken. 20 euri op mp. Inclusief matras. Dus mijn Griekse mamma kan lekker slapen. Ze wilde op de bank slapen maar dat laat ik niet toe. Mens komt een maand voor ons zorgen dan moet ze lekker slaapjes kunnen doen. Dat is het allerlaatste wat nog geregeld moest worden. Van de week even dekbedje, kussen en overtrek halen en klaar is Klara. Dan kan echt alle stress van me af. Verder heb ik lief opgedragen geen overwerk te accepteren want hij moet morgen of dinsdag het vinyl in de slaapkamer leggen. Die malloot. Zet eerst de hele wereld op de kop voor vinyl. Nou heeft ie het, ligt het hier op rol in de woonkamer zegt ie 'ja, maar dat heeft geen haast'. Nou, ik dacht dat ik door het plafond ging. Daar ging mijn bloeddruk. Mooi wel dus. Hij zorgt maar dat het er in komt.
Volgens mij denken mannen dat nesteldrang iets is wat wij best onder controle kunnen houden. Neem mijn lief nou, die moet hier nog schilderen. Moest vorig jaar eigenlijk al, dus uitstellen kan niet. Gaat hij eerst de buitenboel bij zijn moeder schilderen.
Ja volgens mij ook. En altijd van die uitersten. Zijn ze eenmaal bezig dan word je gek van het feit dat het allemaal perse dan af moet. En nu dan ineens heeft het geen haast. Ik wilde al in de eerste plaats niet, nou ben ik overstag gegaan, komt ie hiermee. En ik zou niet weten waar ik 4 meter vinyl moet neerleggen. Past alleen maar in de woonkamer en daar wil ik het niet nog weken hebben :S. Bovendien komt volgende week die bestrijder en dan is het lijkt mij niet handig om de oude vloer er niet al uit te hebben :S. Zucht.
Tja, ik moet nog wachten ook tot de radiatoren verplaatst worden. Zou in juli al gebeuren, maar het vervangen van de cv ketel nam veel meer tijd in beslag. Nu moet ik wachten tot zwager hersteld is van een operatie, en dat lijkt langer te duren. Baal ik ook van, want dan kan ik mijn huiskamer niet omzetten en de muren niet witten. Je wil toch ook dat je huis netjes is als al die visite straks naar de baby komt kijken.