35+ en zwanger (worden)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge. Ik kijk naar de Lidl site. Zeg tegen lief 'kijk, Ayran is in de aanbieding'. Dat vindt ie namelijk lekker. Zegt ie 'ja maar ik wil alleen de Ayran van de turkse winkel. Ik zeg: 'je bekijkt het er maar mee'. Volgens mij is ie ongesteld ofzo.

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!!

@Draak, wat lijkt me dat moeilijk zeg. Hoe oud is het zoontje van je vriend? Balen dat je ongi bent geworden:(

@Crypto, fijn dat je bloeddruk aan het verlagen is. Mannen kennen geen nesteldrang hahahaha......hier net zo............ik wil volgende week graag de babyspullen bij mijn ouders ophalen maar manlief heeft dan weer geen tijd * zucht * dus moet het weer een week opschuiven;)

Straks even mijn zus bellen om te vragen of ze thuis is, wil dan met de kids ff een bakkie gaan doen daar........verders geen plannen voor vandaag. Het is in ieder geval beter weer dan gisteren:D

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen plannen. Bed oppikken. Bed in elkaar zetten maar dat doet lief en dan maar weer voor een tijdje naar bed.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonen jouw ouders ver Rina?

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, operatie bleek veel zwaarder, dus herstel duurt langer.
    Zelf ook vandaag nog niet opgeschoten. Ik heb al maanden een hele grote lege bloempot in huis staan. En twee potten met dezelfde planten die te weinig ruimte hadden. Dus net die planten samen in die grote pot gezet. Heb ik meteen ruimte om de extra kooi straks neer te zetten zonder dat hij tevel in het zicht staat. Lief zal wel boos zijn, want eigenlijk was het achteraf toch iets te zwaar. Nu dus ff uit puffen, broodje eten, stofzuigen en daarna eindelijk douchen.

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

@draak
    je weet pas met wie je getrouwd bent als je gaat scheiden.
    Ik moet er niet aan denken dat mijn kinderen in het weekend naar mijn ex zouden gaan....zeker niet met een nieuwe relatie.
    Wat zou ik ongerust zijn....
    Maar als blijkt dat de nieuwe vriendin wel lief en verantwoord is zou ik juist heel blij zijn!!
    Fijn he de liefde van zo'n kleintje.
    Je smelt dan gewoon.:)

Hier vandaag de zolder leegruimen.
    Dochter van 16 wilde naar het bos met schoonfamilie.
    Maar helaas na de grote bek die ik net kreeg blijft ze mooi thuis!!

Verder ben ik weer afgevallen.
    Ik zit bijna op mijn normale gewicht.:$

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee, mijn ouders wonen ook in IJsselstein in dezelfde wijk als ons, zo'n 5 minuten fietsen bij ons vandaan:D Mijn zus woont ook in IJsselstein maar wel in een andere wijk, maar ook maar weer ongeveer 5 minuten van onze ouders vandaan. We wonen allemaal dus erg dicht bij elkaar, waardoor we elkaar regelmatig zien:)

Als Justin straks wat ouder is, kan hij zelf op de fiets naar opa en oma:D

@Mini, hoe doe je dat afvallen terwijl je zwanger bent??? Ik val niet af maar kom ook niets aan, ach daar ben ik al blij mee:D

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Ivm zwangerschapsdiabetes mag ik niet meer snoepen.
    Ik eet elke twee uur.
    Maar daar kom je echt niet van aan.
    Ik heb geen honger.
    Maar ik had genoeg overgewicht.
    Na de bevalling ben ik waarschijnlijk 5-10 kilo lichter als voor de zwangerschap.
    Ik doe het niet express.
    Maar mijn waardes gaan voor.

Ik heb 2 doosjes ingepakt met boeken.
    Ik ben nu al doodmoe.:(
    En ik moet nog zoveel doen. Ik ben bang dat dat mij niet alleen lukt.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Sorry dames heb ff geen puf om op iedereen te reageren:)
    Ben kapot van gisteren hele dag alles in dozen doen en afbreken met manlief,en als klap op de vuurpijl begonnen onze lieve buren gisteren alweer met een feest om 20uur en dat is de hele nacht tot 6uur zo doorgegaan;)
    Manlief begon uiteraard al om 8uur ook met lawaai te maken als een gek zodat hun ook niet konden slapen pffffff gevolg buurman boos .
    Zitten we net ff in de tuin zegt mijn zigeunerbuurvrouw aan de andere buurvrouw lekker he vroeg wakker:(:(
    Dus ik zeg alleen maar wat een vies asociaal zigeunervolk;)......begint ze mij toch te flippen zeg en te huilen:$pfffff wat een stress hier:xnog 1 week....:(

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Cindy..inpakken en verhuizen met dit weer en zwanger....
    Vreselijk!! Ik lig bijna aan de beademing hier.
    Ben helemaal gesloopt na vier dozen met boeken inpakken.
    Pfff.

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Mini, natuurlijk zijn je waardes het belangrijkste en dat je dan afvalt is een alleen maar een leuke bijkomstigheid toch??:D

@Cindy, fijn van zulke buren die wel van een feestje houden en door gaan tot de vroege ochtend pfffffffffff:$:$

Nog 1 week en dan ga je verhuizen?? Ohhhh dat schiet al lekker op:D

Ik denk dat ik toch maar thuis blijf, heb eigenlijk niet zo veel zin om uit huis te gaan. De kids zijn ook lekker aan het spelen, Samira zit in het zwembadje en Justin speelt met een vriendje hier op de Wii:)

Hopelijk slaat de verveling straks niet weer toe als hubbie naar zijn werk is;)

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ja rina het moet snel want anders ben ik echt bang dat hier doden gaan vallen:x

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Oeps, jeetje is het zo erg dan??? Nou een weekje is te overzien meid, ga de dagen maar alvast aftellen hihihi:D

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop dat de week vliegt Cindy. WEgwezen daar.

Hier is het bed binnen. Weer mooi dealtje voor 20 euri. Lief hem in elkaar gezet maar zo dat ik nog maar weinig ruimte heb om de kast van ons meisje open te maken. Zucht. UIteindelijk geprobeerd te draaien maar dat lukte natuurlijk niet meer. Bleek dat de kast goed openkon (ik had het hem gevraagd niet zelf getest). Dus ik zeg 'is goed zo, alles gaat nog steeds'. Blijft ie maar meten en doen. Ik ben naar beneden gegaan. Zoek het maar uit met je kamelen.

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Grr geef ik mijn zoon bij het tankstation mijn pinpas om ijsjes te halen.
    1 minuut later is de pinpas spoorloos.
    1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 aaaaaaaaaah!!

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
  17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo, heb net mijn bevallingsplan ingevuld;).......moet morgen naar de vk dus dan kan ik hem gelijk inleveren.

Snap niet zo goed het nut van zo'n plan maar goed, heb mijn plicht weer gedaan:D

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zwangerschapsdementie??
    Dochter van 7 vroeg gisteren om hagelslag in winkel.
    Ik zei : ja dat mag
    Vandaag eet ze voor de tweede keer een boterham met hagelslag...
    Terwijl ze GEEN chocola mag...!!! :$
    Sjonge. Wat dom van mij.
    Voordeel is wel dat ze er nog niet druk van is geworden...dus misschien is ze er over heen gegroeid??
    Echt raar dat het kwartje nu pas valt...ik let er altijd strikt op.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Volgens mij is dat standaard bij de vk.

Pinpas gevonden.:D
    Lag nog bij het tankstation gelukkig.
    En wij waren al bij de AH.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Mini, fijn dat je pinpas terug is......je schrikt je toch helemaal lam:$

Bevallingsplan?? Ik had er nog nooit van gehoord:D Tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik nooit zo'n plan in hoeven vullen:)

Deel Deze Pagina