Ik heb dat ook niet eerder ingevuld. Maar ik kreeg het wel te horen. Rond week 30 zou het besproken worden. Nu ben ik bij de gyn. Ik moet wel even kijken hoe we dat gaan doen. het is 45 minuten rijden namelijk. Liever inleiden.... Zo wat een dag. De woonkamer staat vol met verhuisdozen. Die moeten naar de schuur. De zolder is bijna leeg. Beneden laat ik net een glas kapot vallen. Dus dat wordt weer stofzuigen.Schiet niet op zo. Daarna eten koken...en ik ben al zo moe.
Ohhhhhhhhhhh glas springt altijd alle kanten uit.......al die kleine stukjes......vervelend zeg!! Hier zo ook zo eten klaar maken......de kids eten pannekoeken en ik ravioli dus op zich wel makkelijke dingen maar ik eet weer alleen met ze dus dat is nooit zo ideaal Als ik me bedenk dat ik straks ook regelmatig alleen zal eten met 2 kleuters en een baby, word ik al moe
Hahaha dat went vanzelf Voorlopig ligt de kleinste nog in de box. Mmmm pannenkoeken. lekker. Ik eet brood met aardbeien. De rest eet giros.
zo, kleine man is weer netjes thuis zei in de auto nog dat wat zijn mama er ook vond, ik ben voor hem ook een beetje zijn mama. @rina, het manneke is nu 5 en was net 2 toen ze uit elkaar gingen. en ik snap haar ook wel hoor, ik zou het ook lastig vinden. maar zou ook wel denken, ze helpt wel mee met de opvoeding, verschoont zn luiers, troost hem als hij verdrietig is en meer van dat soort dingen. helaas is zij alleen niet het type moeder zoals de meeste zijn... bij haar draait alles om haar en ook hij moet zich daar aan aanpassen, en hier draait het allemaal om hem, wel met de nodige striktheid, maar we zien juist dat hij daar zo van opknapt. over een paar weken hebben we hem een week hier, kan hij weer lekker bij komen voordat hij weer naar school gaat...
Hier gaan ze morgen alweer naar school. :x De vakantie zit er helaas weer op. Ik moet morgen zelf weer naar Tilburg, ondertussen staat hier heel het huis op zijn kop. Als ze 2 zijn, dan zijn ze ook wel erg klein he. Dan is het juist fijn als vader een goede vriendin heeft die helpt. Het kan ook heel anders zijn...vader die alleen maar oog heeft voor zijn vriendin....je moet er niet aan denken.
@Mini, idd voorlopig ligt de baby natuurlijk nog in de box maar je bent toch druk met flesjes geven......dus dat moet ik er wel allemaal tussendoor doen pfffffffff.....maar ja, zoals jij zegt, het zal vast wel wennen @Draak, je moet het maar zo zien........blijkbaar vind het zoontje van je vriend het fijn bij jou en kan je dat zien als een compliment toch? Natuurlijk is het lastig om je kind te moeten "delen" met een andere vrouw, maar wat jij zegt idd.....je staat toch voor het jochie klaar en helpt mee in zijn opvoeding e.d. Hier hebben de kids nog 1 week vrij en dan zit de vakantie er weer op. Volgende week maandag gaan ze dus weer naar school, allebei een groep (klas) verder dus erg spannend
@Rina Hier zie ik er soms ook tegen op hoor. Een klierende duitse herder, kinderen die niet altijd doen wat ik wil, een kat die 's nachts herrie maakt. Een man die weinig thuis is. En geen hulp.... Maar ach, als het echt niet meer gaat moet ik maar een oplossing zoeken in de vorm van een werkster, maar dat zal ik niet gauw doen denk ik. Hier zit de jongste gigantisch te klieren, staat tegen de hordeur te duwen. Die is al half kapot in 1 dag. Wat een rotkwaliteit zeg. Ik snap niet waarom wij altijd zo'n pech moeten hebben. En ik probeer rustig te blijven. :x :x :x Hopelijk gaat de jongste op tijd slapen vanavond, maar ik ben bang dat het weer een zeuravond wordt; ik heb dorst/ik heb honger/ ik ben nog niet moe/ik moet plassen/ik heb het warm/
Ik zit hier met een mega patat speciaal voor mij . Slecht maar het mag vandaag. Minnie: wilde nog een foto maken van bokkepoten vandaag in de suup voor je. Had helaas mijn foon niet bij me
Die wekelijkse griek hebben we afgeschaft. Werd te duur. Ik sta nu te wachten voor de frietboer Zoonlief haalt friet met sate en schaslick. Veel lekkerder dan de griek. En vanavond doe ik niks meer. Mijn humeur kan niet veel meer hebben. En dit keer weet ik dat het de hormonen zijn. Baal.:x Die bokkenpootjes....ik kan niet wachten tot de kraamtijd
Niets is beter dan de Griek. En al helemaal niets beter dan mijn schoonmoeder . Helaas hebben we hier niet echt een goeie Griek volgens mij . Mijn humeur hetzelfde. Zat vanmiddag in de auto te bedenken, ik ben de hele zwangerschap niet echt onder indruk van stemmingswisselingen geweest. Heel in het begin even. Maar nu merk ik echt dat ik tegen mijn einde aanloop. Kan echt niets meer hebben en daar word ik dan weer verdrietig van maar tegelijkertijd gebeurt het gewoon .
Friet viel zwaar tegen. Zelfs manlief werd chagerijnig en dat is hij eigenlijk nooit. Jammer. Zonde van het geld. Tuin schoongespoten met tuinslang. Planten hebben ook weer water gehad. Verder....is...het...een....vreselijke....chaos....in....huis. En dat blijft voorlopig nog zo want manlief heeft besloten dat dakkapel 3 over twee weken aan de beurt is.:x Dus....iedereen met nesteldrang weet hoe k*t ik me nu voel. Mannetje is de dakkapellen aan het afmaken. Ik ga nog even opruimen...kan zo echt niet. Baal. @crypto Die schommelingen hebben ook met het eten te maken. Je kan je frustraties nu niet wegsnoepen.
3 weken??? Ik benijd je niet . Ik ben geen frustatiesnoeper. Gelukkig nooit geweest anders was ik het dubbele van wat ik was. Denk na een potje analyseren dat het vooral de zorgen zijn, het me overvallen voelen door alles wat over me heen komt en bovenal de verveling. Kan nergens heen. Ben te snel moe dus heeft weinig zin ergens naartoe te gaan. Daarnaast ook een beetje de realisatie dat het straks allemaal echt is. En iedereen kan zeggen 'komt goed, gaat vanzelf' maar dat haalt het gevoel niet weg. Moet je eerst zelf ervaren. Ach. Een hoop dat er in mijn hoofdje rondgaat.
Het zullen wel de hormonen zijn. 2 weken...dakkapel 3. Jeetje ik ben sinds kort bezig met airmiles sparen. Van te voren deden we dat wel, maar nu let ik er meer op. Maar dat schiet ook niet op zeg. Ik heb nu 1041 punten....een kaartje voor de Efteling is 3200 punten. Nou dan ben ik nog wel even zoet. Volgens mij hou je je zelf voor de gek met die airmiles. Manlief zei aan tafel: Dan gaat jullie moeder met jullie naar de Ikea... Ehhh....ik denk het toch echt niet he!! Als ik er aan denk heb ik al pijn in mijn benen. Mannen denken altijd zo makkelijk. Hij gaat zelf maar mooi.
Ik deed jaren terug ook airmiles maar dat schiet vooral op als je bij de dure Shell tankt. Dus ben ermee gestopt. Ik spaar maar weinig. Tegenwoordig doe ih wat ik bij Lidl bespaar wel in een potje of ik kijk bij vakantieveilingen
@Mini, ja soms zie ik er ook wel een beetje tegen op hoor heb toch 2 drukke kleuters en dan straks nog een baby erbij pffffff ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat dan. Mijn kids hebben best vaak ruzie met elkaar, dat is op zich al heel vermoeiend. Maar ja, hopelijk gedragen ze zich een beetje als straks beebje erbij is Balen dat je hordeur nu al kapot is, dat is idd wel erg snel @Crypto, ik ben ook dol op Grieks eten er is altijd wel een vegetarische variant van 1 of ander gerecht. Lekker hoor!! Ik kan ook weinig hebben momenteel, ben eerder sjagrijnig en ik heb ook niet zoveel zin meer om hier allemaal buurtkids binnen te hebben .soms wil ik gewoon ff lekker rust Vocht in je voeten?? Lekker met je pootjes omhoog!! Hier sparen we ook al jaren met Air Miles, ik tank altijd bij de Shell dus dan gaat het best lekker. Verder doe ik soms boodschapjes bij de AH, daar krijg je ook Air Miles Hier is mijn kat nog steeds niet binnen grrrrrrrrrrrrr, hij zat toenstraks op het dak van de schuur, ik riep hem maar mooi dat hij niet kwam. Pffffffffffff ben benieuwd hoe laat meneer aan komt kakken:x
Hoi meiden, lees dat iedereen net zo vermoeit en uitgeput is als ik en ik heb weinig gedaan vandaag..... Nog een weekje Cin.... nog 1 weekje, al beneid ik je niet met 33 wkn nog te moeten verhuizen maar alles is beter dan waar je nu zit met die buren! En voor jou ook Minnie.... die mannen snappen het soms echt niet he??? Zwangerschapsplan? Jammie Crypto! Wij hebben vandaag ook patat gegeten en gister de bbq aan gehad dus de rest van de week weer op randsoen Heb het weekend gezellig een vriendin over de vloer gehad. We hebben lekker bijgekletst en ze ging vanavond pas terug. Morgen lekker shoppen met mams, alle laatste dingen halen voor de kleine meid. In de hoop dat ik dan wat meer rust heb.... (yeah right )